Partyflock

Forumonderwerp · 749648

Hirsi Ali: Wilders slaapt in gevangeniscel

Kamerlid Ayaan Hirsi Ali verblijft, wanneer ze niet in de Kamer aanwezig is, op het zwaar bewaakte marineterrein in Amsterdam. Dat heeft de politica vandaag in het NRC Handelsblad laten weten. Hirsi Ali zegt haar verblijfplaats bekend te hebben gemaakt omdat ze wil ''dat iedereen weet: daar woont een bedreigd Kamerlid en daar is hij of zij veilig''. Volgens haar gaat dat ook zo in Amerika, Israël, Italië en Spanje.

Het Kamerlid heeft ook verteld waar haar eveneens met de dood bedreigde collega Geert Wilders is ondergebracht. Die verblijft 's nachts in een gevangeniscel op Kamp Zeist, bekend van de Lockerbie-processen.

De bedreigde politica spreekt in het NRC haar ergenis uit over minister Donner van Justitie, die bedreigde Kamerleden als het ware wegstopt en daarmee de bedreigers in de kaart speelt. De omstandigheden waaronder zij en Wilders worden 'verborgen' noemt ze zeer onrechtvaardig en heel aangrijpend.

Tweede Kamer-voorzitter Weisglas wil het bericht ''bevestigen noch ontkennen''. Hij voegt er wel aan toe dat hij vindt dat de overheid meer haast moet maken met het zoeken van een zo normaal mogelijke huisvesting voor de twee Kamerleden.

nou lekker elke nacht in de bajes liggen:S B)

Werkzaam bij Stylez-eventz
Maar wel veilig ;)

tsja.. als je niet anders kan en wil blijven leven..
Wilders geeft het goede voorbeeld 8)

Ze kiezen er toch zelf voor om in een bajes te slapen nietwaar?
Ze kunne ook gewoon in een hotel net over de grens gaan slapen.
het is toch van de gekken....:@
liever daar slapen dan vermoord worden

Artiest Deaz
hirsi :respect:
wilders :respect:

Dus als je tegenwoordig de politiek in gaat en een eigen mening hebt, mag je voor de veiligheid in de cel slapen...
Triest...
beter in de bak slapen dan dood hehe

zou me spontaan een crimineel voelen... :S

Mooi, kunnen ze er gelijk blijven...;)
Dat ze maar eens heel snel de cel van Wilders op slot doen en de sleutel weggooien :YES:
Dat ze maar eens heel snel de cel van Wilders op slot doen en de sleutel weggooien

Nadat zij eerst een Gay kapper bij hem in de cel hebben gedaan (6)
beter slapen in de cel dna je eigen mening neit geven(Y)
ik zal gewoon thuis blijfen anders geef je toe aan de dreigementen en dat is iets wat je niet moet doen vind ik.
maar verder is wilders (Y)
:respect: wilders :respect:
hirsi ali (N)
laatste aanpassing

Dat ze maar eens heel snel de cel van Wilders op slot doen en de sleutel weggooien

:yes:

Vraag me af om wat voor reden mensen het hier mee eens kunnen zijn?

Artiest Tommy V
Ze kiezen er toch zelf voor om in een bajes te slapen nietwaar?

:vaag:
meen je dit nou?
Mensen die niet weten waar het over gaat.

Volgens mij ook Dip!

mensen die menen dat wilders afzeiken stoer is
Zou gewoon in Kanaleneiland blijven als ik Wilders was. Dood gaan we toch allemaal :). En ze zeggen toch dat je moet stoppen op je hoogtepunt en die tijd is volgens mij nu wel geweest voor hem. Bakt er niets van die vent.

Gezellig leven zo :s

Ach ja, hier heb ze toch echt zelf om gevraagd,
je mening geven is 1 ding maar je moet van politici wel kunnen verwachten dat ze deze kunnen nuanceren.

Dan kunnen mensen weer keihard gaan roepen dat ze opkwam voor haar eigen mening, maar ze verspreid gewoon haat..

Waarom is er nooit zo'n ophef geweest over janmaat die met de dood werd bedreigd na al zijn 'provocerende uitspraken'?

En laat wilders ook maar lekker wegrotten in die cel, domste tjap die zich ooit aan politiek heb gewaagd als je het mij vraagt, met al zijn 'oplossingen voor problemen' :S

kan ie niet gewoon blijven daar, of iemand de sleutel verdonkeremanen hehe

SchitZ :jaja: Wilders is gewoon een monkeyboy

Wilders :vaag:

Nou ja, dat moedigt toekomstige criticasters van de islam niet aan. Je levert kritiek, wordt door linkse hippies uitgescholden voor fascist en bedreigd door radicale moslims.

Iedereen heeft het recht om te zeggen van dat achterlijke geloof, wat hij of zij wil.

ja klopt, je mag zeggen wat je wil, maar er zitten wel consequenties aan

zelfde als dat ik mag zeggen dat ik ajax een homo-clubje vind
maar zou een beetje nerd zijn als ik daarna het slachtoffertje ga spelen omdat ik me niet meer veilig voel in amsterdam..

SchitZ ja klopt, je mag zeggen wat je wil, maar er zitten wel consequenties aan

zelfde als dat ik mag zeggen dat ik ajax een homo-clubje vind
maar zou een beetje nerd zijn als ik daarna het slachtoffertje ga spelen omdat ik me niet meer veilig voel in amsterdam.

:jaja: Leuke voorbeeld

Artiest {SHOWLIST artist 170229, 32171}
Lijkt me echt niks!! zullen ze nu nog geen spijt hebben van hun uitlatingen !

dom wijf dat ze het ook openlijk vetelt.

Tis zowiezo al triest dat et nodig is....

Ja sorry hoor heb geen medelijden.

ff voor de duidelijkheid, Als zij nare ervaringen heeft met de islam.

Hoef je niet iedere moslim te gaan beledigen met je uitspraken.
Slaat ook nergens op.

En die radicale sukkels die er nog op reageren zijn net zo er. ( nog erger)
Laat de goeie

Dan klaagde de mensen ook niet over het geloof.

Ze kunne ook gewoon in een hotel net over de grens gaan slapen.

Denk dat iemand die hen wil vermoorden, het niet erg vindt om net even de grens over te rijden :no:

Denk niet dat Hirschi Ali er verstandig aan doet om haar verblijfplaats openbaar te maken.
mwaaa marine terrein kom je niet zomaar binnen hoor

als je illegaal op defensie terreinen komt mag er op je geschoten worden

oftewel 1 keer waarschuwen en dan is het pang pang pang
laatste aanpassing

Maar ze gaat ook naar de 2e kamer enz.

Dus men weet dat ze vanaf daar vetrekt en weer terug komt
yup en daarvoor heeft ze kudde gorilla's die haar begeleiden :P
Denk sowieso niet dat het een normale cel is :)

Zal wel ietswat meer uitgebreid zijn, gewoon luxe kamer met alles er op en er aan
Denk dat iemand die hen wil vermoorden, het niet erg vindt om net even de grens over te rijden

Denk niet dat Hirschi Ali er verstandig aan doet om haar verblijfplaats openbaar te maken.

Bek dicht :@

;p;p

Bek dicht

Ik hou ook van jou...:p

lkkr van 10 tot 5 in de kou egstaan net omdat k zo discotheek nei in kwam nu lkrk door halen tot morguh middag bij een maat van me gvd moe van de pc af:S kut zooi:p laters mensen
Laat hem de gevangeniskapper maar eens opzoeken, misschien kan die iets met zijn haar... ze zullen er vast wel een betonschaar en explosieven hebben...

tja, je moet toch wát om af en toe in t nieuws te komen :P

misschien zou t helpen als Wilders en Hirsi Ali een bepaalde groep van 1 miljard mensen IETS genuanceerder zouden benaderen? :[

Als zij nare ervaringen heeft met de islam.

Hoef je niet iedere moslim te gaan beledigen met je uitspraken.
Slaat ook nergens op

Exactly :yes:
laatste aanpassing

nieuw kapsel voor geert 100%kaal afscheren tondeuze der over:p

daar zou hij ook wel mee in t nieuws komen whahaha

en dan Hirsi Ali halfkaal scheren :)

zou tog wel een actie zijn of nie;) hirsi ali halfkaal en met kisten;)

en een schots rokje, witte kousjes en een stropdasje :)

ma hoe komen ze dr op een gevangenis cel voelt zig daar vaste al thuis:p zou die een ebter ebd hebbe nasl de rest of ook zo lkkr hard bed als de rest ???