Partyflock

Forumonderwerp · 748940

De dance-scene in Limburg is op het gebied van Hardcore etc. aardig vooruitstrevend.Ook op het gebied van andere stijlen beginnen hier en daar wat feesten te ontspringen.

Wij zijn zelf ook bezig met feesten en willen peilen welke dj's er in Limburg zijn die een kans willen om zich te laten horen op feesten.

Post hier je info met eventuele ervaring en een link naar een set of demo.Eventueel je website of emailadres erbij.
Ook kan hier natuurlijk gewoon gediscussieerd worden over dit onderwerp en de dacne industrie van Limburg.

Mensen met een kansloos antwoord moeten gewoon maar in die andere 999 topics gaan zeuren ok ?
Als je me een Pioneer-mengpaneeltje regelt wil ik wel met die effectenbak liggen kloten (6)

*Of telt dat niet...?*
Artiest 2-Hard
:nee: nee dat telt niet :P:P

gewoon tijdens het mixen gebruiken :yes: als extratje

of jezelf een Korg kaospad kopen :P
laatste aanpassing

Ik vroeg 't me gewoon af hoor jongens,meer niet ;)

Artiest Da Hustla
Hardfillerz, daarvoor moet je bij Triax zijn

Triax zit niet meer bij Hardfillerz :no:

voor hardfillerz moet je bij mij zijn :jaja:
i didn't knew that :)

Werkzaam bij Haelen.tk
ik wel :P

vraag red alert en mol!
Artiest {SHOWLIST artist 1955, 52061}
(Y)
Hmm volgens mij ging het hier om talenten:) Ik zeg niet dat red alert en mol niet goed zijn;) maar volgens mij zijn ze de talent fase toch wel voorbij he :D

Justement, alleen hebben ze vooralsnog geen kans gekregen vaste voet in de top te zetten denk ik
Mwah denk dat je die vaste voet niet moet zetten maar moet opbouwen:) nu weet k niet hoe t met Red Alert staat, maar Mol is daar zekers mee bezig...:)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike

k lul ook maar wat hoor :9 :vaag:
Heb je hem ook weer :D
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Q-bix:

djQbix@hotmail.com
Demo op http://www.dutch-dj.com (hardstyle)
Hardcore demo gaat vanmiddag gemixt worden.

CV (gedeeltelijk):

Lokale discotheken,
New York Empire;
The Bridge;
3FM.

1e Dusk Till Dawn dj-contest;
2e New World Center dj-contest;
2e Flatline Hardcore dj-contest;
2e Technics DMC dj-contest,
laatste aanpassing