Partyflock

Forumonderwerp · 748940

De dance-scene in Limburg is op het gebied van Hardcore etc. aardig vooruitstrevend.Ook op het gebied van andere stijlen beginnen hier en daar wat feesten te ontspringen.

Wij zijn zelf ook bezig met feesten en willen peilen welke dj's er in Limburg zijn die een kans willen om zich te laten horen op feesten.

Post hier je info met eventuele ervaring en een link naar een set of demo.Eventueel je website of emailadres erbij.
Ook kan hier natuurlijk gewoon gediscussieerd worden over dit onderwerp en de dacne industrie van Limburg.

Mensen met een kansloos antwoord moeten gewoon maar in die andere 999 topics gaan zeuren ok ?

Is idd niet ons ding in ieder geval...
ja sommige mensen wonen op 2 plaatsen..!
Artiest {SHOWLIST artist 64951, 7068}
Zal ik ook es even een berichtje posten dan:

De naam is Dennis Verheijen, aka DJ Vok. Bouwjaar: 1982 te Nederweert. Draai nu een jaar of 4 allerlei stevige stijlen house, een beetje hard-dance/-trance/-house/-style (of hoe t beesje ook mag heten), en voor de rest oude-school/classics/early rave, een aantal smaken hardcore (party/melodieuze, geen mega-industrial etc) en sindskort ook belgisch/franse jump sounds
toch een hele mond vol als ik t nu zie :)

o.a. gedraaid op feesten in Carte Blanche (Gekkenhuis, Contrazt, zaterdagavonden), Grand Madeira Nederweert (Nederweert Allstarz), Santa Domingo Nederweert (SantaMania, Santa Outdoor) en zo nog wat tentjes in de regio. Heb o.a. samen met DJ Ogre (zie boven :)) de Nederweert Allstarz feesten georganiseerd

vind t goed initiatief dat mensen wat leven in de brouwerij willen brengen, en hier advies/hulp/etc gaan vragen. dan hou je tenminste rekening met wat de mensen willen, vind ik zeker een pluspunt! heb zelf ook n beetje ervaring mee, en tis zeker niet altijd makkelijk, maar wel zeer mooi als t lukt!

so let me hear ya scream.. ;)
*vol spanning klopt ons hart*
laatste aanpassing

Werkzaam bij Haelen.tk
we nemen je op in ons bestand ;)
(Y) allrighty then

ben jij niet ook van zoepe.nl? zit ook een Da Dave :)

joew... ;)
Dj WIZARD heeft in limburg de meeste fans wat betreft de hardere stijlen :yes:

hij wordt benaderd...;)

ik ben dj adolf ik draai voornamelijk hardcore terror en oi.

dit is een oi mixje van mij:
http://members.home.nl/tlforce/blabla.mp3

draai alleen in lokale kroegen tot nu toe

Adolf...niet een orginele naam he!Zo heet al een dj wist je dat.Oi heeft trouwens niks met dance te maken he,best raar dat hardcoreliefhebbers zich hooligans noemen en vervolgens ook nog eens muziek van de orginele hooligans opsommen....uit welk land komt de beste oi! weet je dat?

Met je gare nazi troep....

Dj WIZARD heeft in limburg de meeste fans wat betreft de hardere stijlen

Guess who's on our party next April.... :bounce:

muahahaha
laatste aanpassing
jullie vergeten trouwens de organisatie fd-t waar dynamike productiions ook in mee werkt, binnekort 2e feestje insomnia night 2 net over de grens in belgie check de partflock agenda
laatste aanpassing

hoezo vergeten?
we hebben het over de regio roermond
neet belgie henske :P
ja i know mer n stuk hierboven ging het over de organisaties in limburg, wilde ik dat nog eff aantoevoegen
:P
laatste aanpassing

klopt :yes:
nog een limbo dj die zich meld, info zie profiel
mix staat bij eigentekst;)

Werkzaam bij Based on Logics
hey luitjes niet lullig bedoelt, maar ik zie niet de naam Masters of massacre staan terwijl jullie het wel of COTC hebben gehad.

die geven ook plenty feesten in limburg (en net erbuiten)

brain damage
what's wrong with my brain
hardcore mafia

masters of massacre en natuurlijk children of the core

relax man..

we noemde gewoon wat voorbeelden op
tuurlijk is M.O.M een organisatie met diverse feesten in en uit limburg!
Maar nog niet in regio roermond :)

Ik kom ook uit Limburg. Fijn om eens een keer wat te zien over techno in Limburg. Ik heb altijd het gevoel dat ze hier alleen hardcore kennen nl. Tenminste hier in Noord Limburg dan he.

Ik draai zelf techno (in de breedste zin van het woord). Ik draai nu bijna anderhalf jaar ofzo... Heb weinig tot geen ervaring met draaien voor publiek.

Wellicht kan ik wel voor wat luistermateriaal zorgen in de loop van de tijd.
Dj ONeil,
Naam: Bryan
Stijl: Hardcore eventueel ook hardstyle
Gedraaid: Carte Blache, Weert
e-mail: wwop_me@hotmail.com

op mn profiel staat nog info, demo kan altijd gemaakt worden indien gewenst ;)

nog een limbo dj die zich meld, info zie profiel
mix staat bij eigentekst

Lekkere platenkeus heb je Paranoizer.Je staat op de lijst!
(Even voor de duidelijkheid,dit is niet ons "dj's werf" topic he,maar gewoon om een overzicht vast te stellen.

hey luitjes niet lullig bedoelt, maar ik zie niet de naam Masters of massacre staan terwijl jullie het wel of COTC hebben gehad.

die geven ook plenty feesten in limburg (en net erbuiten)

brain damage
what's wrong with my brain
hardcore mafia

masters of massacre en natuurlijk children of the core

Nee ok dat klopt,maar was ook niet echt onze intentie om organisatie op te noemen,te prijzen of tekort te doen...etc.Natuurlijk is M.o.M. een bekende organisatie!In het andere topic staat echter veel meer over deze (1mans?) organisatie.

Ik kom ook uit Limburg. Fijn om eens een keer wat te zien over techno in Limburg. Ik heb altijd het gevoel dat ze hier alleen hardcore kennen nl. Tenminste hier in Noord Limburg dan he.

Ik draai zelf techno (in de breedste zin van het woord). Ik draai nu bijna anderhalf jaar ofzo... Heb weinig tot geen ervaring met draaien voor publiek.

Wellicht kan ik wel voor wat luistermateriaal zorgen in de loop van de tijd.

Techno,top!Zit je toevallig ook op Clubcharts of niet?Waar woon je precies in Limburg en ben je eventueel bereid om naar Roermond te reizen om te draaien op een feest?Zodra je demo materiaal hebt zou je dit kunnen melden ok?

Dj ONeil,
Naam: Bryan
Stijl: Hardcore eventueel ook hardstyle
Gedraaid: Carte Blache, Weert
e-mail: wwop_me@hotmail.com

op mn profiel staat nog info, demo kan altijd gemaakt worden indien gewenst

Enzyme!!!!

Goed,je staat ook op onze lijst.Er is veel animo,dat blijkt wel weer.Jammer dat er zo veel hardcore dj's zijn,zo krijg je een groot aanbod maar veel van 't zelfde...Ik hou zelf niet zo van t mainstream,dit is op feestjes wel vaak een must.Maar goed...

Techno,top!Zit je toevallig ook op Clubcharts of niet?Waar woon je precies in Limburg en ben je eventueel bereid om naar Roermond te reizen om te draaien op een feest?Zodra je demo materiaal hebt zou je dit kunnen melden ok?

Ja, ik zit ook op Clubcharts. Op nog wel meer fora. Ik woon in Horst (zie profiel ;) ), bij Venlo. Of ik het er voor over heb om eventueel naar Roermond te reizen ligt eraan wat voor feest het is e.d. Kan ik nu weinig over zeggen.

Maar je hoort nog wel van me wat betreft demo enzo.
Artiest {SHOWLIST artist 39362, 34000}
Kvindt dat ze raar praten in Limburg... :/
DJ-Naam: Blackout

Muziek-stijl: Hardstyle / Jump

Website: http://www.djblackout.tk

Onder andere gedraaid op:
- 1999 / 2002: Resident DJ On The Move Entertainment.
- 2003 / nu : Pro FM Events.
- 18-08-'01: Knorpop openair - Sportpark "De Vonckel", Meterik.
- 27-10-'01: Knorpop afterparty - Meterik.
- 01-08-'02 / 25-08-'02: Resident DJ Club Life, Rimini, Italië.
- 05-10-'02: Trance Activity - Evenementenhal "De Leistert", Roggel.
- 01-07-'03 / 31-07-'03: Resident DJ Club Life, Rimini, Italië.
- 21-09-'03 Hardstyle Rowdyism - Zaal de Sport Horst
- 17-10-'03 Damager Hardcore - Café Metieske
- 29-11-'03 Zaal de Meulewiek
- 24-02-'04 X-Pressions Oldschool - Zaal de Sport Horst
- 03-04-'04 Hardstyle & Jumpstyle - The Shuffle Horst.
- 05-05-'04 Hardstyle Rowdyism II Zaal De Sport Horst.
- 18-06-'04 Brutal Interference - OJC Plan-K, Grubbenvorst
- 3-07-‘04 – 12-08-‘04Resident DJ, Club Life in Rimini, Italië.
- 19-09-'04 Hardcore Rowdyism III - Zaal de Sport, Horst.
- 01-10-'04 After Summer Party - Horst
- 30-10-'04 Haloween Party - Nelly's, Obdam
- 15-01-'05 Impact Invites... - From Dusk Till Dawn, Eindhoven
Demo:
Deel 1
Deel 2

Ja, ik zit ook op Clubcharts. Op nog wel meer fora. Ik woon in Horst (zie profiel ), bij Venlo. Of ik het er voor over heb om eventueel naar Roermond te reizen ligt eraan wat voor feest het is e.d. Kan ik nu weinig over zeggen.

Maar je hoort nog wel van me wat betreft demo enzo.

Ok,Horst.Ik weet waar t ligt ja.Maar in je profiel stond geen woonplaats(;)).Ja het feestje is gratis waarschijnlijk en het betreft techno.Max. aantal bezoekers is 250.Locatie,www.Azijnfabriek.nl

Voor de rest kan ik niet veel los laten vooralsnog.De datum is nog onbekend,ga maar uit van een vrijdag in april/mei.

Kvindt dat ze raar praten in Limburg...

Kvindt dat dit een post is zonder enig nut....
JA, Voor een lekker trance,progr,hardtrance set!!!!!!!!!

TOP!:)
Enzyme!!!!

Goed,je staat ook op onze lijst.Er is veel animo,dat blijkt wel weer.Jammer dat er zo veel hardcore dj's zijn,zo krijg je een groot aanbod maar veel van 't zelfde...Ik hou zelf niet zo van t mainstream,dit is op feestjes wel vaak een must.Maar goed...

ja daar heb je gelijk in, maar ik draai niet alleen mainstream ;)

Zei ik ook niet,maar er zijn er nu al veel die roepen hardcore dj te zijn,uiteindelijk word t een pot nat.
ja dat klopt, maar als een demo gewenst is kan ik er wel een maken..

Ja hij is momenteel nog niet nodig.
Zodra de volgende feesten gepland staan,vrag ik je om een demo:).
prima (Y)
volgende feesten

zijn nogal wat van plan :D (Y)

jaaahaa...

tenzij de komende 2 feesten zouden floppen...
maarja daar gaan we niet van uit!! ;)
en die komende 2 feesten zijn techno-georienteerd? of hoe zie ik dat?

1 techno feest
1 feest met hardere stijlen

2 locaties
2 datums
2 verschillende concepten
Artiest Qwote
Joooow !!!!!!

nog en another dj!

DJ QWOTE

www.djqwote.nl

stylen: Techno, Jump, Hardtrance, Hardstyle.

check verder de website voor meer info!

Greetzz Ruud
laatste aanpassing

Cool zo(y)!

Over Limburgse Dj's gesproken...

Check 15 April Bassment,Roermond eens in de agenda.LEkkere line-up met veel talent!
en loopt er rond qua producers in Limburg dan? Djs zijn er al genoeg.... :jaja:

Dit topic is gewoon om een overzicht te schetsen van dj's en de verschillende stijlen te onderscheiden.

Ikzelf ben producer maar staak er de laatste tijd niet meer genoeg tijd in om iets te maken dat de moeite waard is.Ben wel van plan het weer op te pakken.
me is ook producer dus 1 hebbe we dan al ;)

2 bedoel je :)

al ben ik wat inactief
Artiest 2-Hard
Ik draai ook jah, check me profiel maar & bij forum onderwerpen voor me mix ;)

wel chill dat jullie zoiets posten dan krijgt nieuw talent ook wa meer de kans (Y)
Ik draai ook jah, check me profiel maar & bij forum onderwerpen voor me mix

heb um gedownload en ben nu aan het luisteren :p maar klinkt goed tot nu toe zit nu rond min 30 :D

Uiteraard :yes: