Partyflock

Forumonderwerp · 747926

Ik ben van mening dat over het algemeen iedereen voor zichzelf moet uitmaken of hij /zij drugs gebruikt en hoeveel,

maar wat vinden jullie ervan als mensen drugs gebruiken die kinderen hebben? Ken een meisje dat regelmatig helemaal kort op feesten rondloopt, maar ondertussen heeft ze wel een dochter van 1 thuiszitten. Mocht er iets met die dochter gebeuren, dan moet zij toch wel paraat staan. Sta je daar met je korte kop!

Wat vinden jullie? Moet kunnen, kan absoluut niet of dan moet je met mate gebruiken zodat je nog wel 'bij' bent.
Voor 't zelfde geld krijg je een komeet op je kop. Voor 't zelfde geld pleegt al-qaida een aanslag op je. Voor 't zelfde geld zit je in een kerk vast die tot de grond af brandt.

dat zijn dingen die je zelf niet in de hand hebt....nee dus :-)

Maar jongen blijf jij lekker gebruiken (y)zal jij een leuke vader zijn!?!
dat zijn dingen die je zelf niet in de hand hebt

dope kun je zelf ook in de hand hebben, dat zeg ik al de hele tijd!

zal jij een leuke vader zijn!?!

Ikke wel ja, als ik straks op m'n 30 uit gefeest ben ofzo, zal ik een hele leuke vader worden, absoluut!

Doe niet zo bijdehand, het is gewoon triest klaar!

wat is triest?

Maar jongen blijf jij lekker gebruiken zal jij een leuke vader zijn!?!

ik ben al vader en doe af en toe mijn ding op een feestje.. maakt mij dit nu gelijk een slechte vader..?

ik hoor iedereen hier heel "trots" zeggen dat ze het triest en onvolwassen vinden als je een xtje wat gebruikt terwijl je ouder bent.. maar ik durf erop te wedden dat 90 % van jullie nu onverwacht ouder zou worden niet zo stoppen met feesten en daarbij wat te nemen..

en ja tuurlijk als je "later" vader of moeder word en je bent in de 30 klinkt het logisch dat je gestopt bent, maar probeer je eerst is in een situatie in te leven..

PZ
Als je af en toe iets doet hoeft dat je relatie met je kind helemaal niet te beinvloeden. Af en toe een pilsje drinken, af en toe een blowtje roken, af en toe in de spiegel kijken... zolang je kid er niet bij is, en er niks van merkt.
Ik ken mensen in mijn omgeving die het zo kunnen, en dat heeft aboluut geen invloed op hun kinderen! Maar idd: die zie je niet elke week van het padje af zijn!

Maar ik denk dat de mensen die hier zo veel commentaar hebben het waarschijnlijk niet bij 'af en toe' kunnen laten!
Je snapt best dat ik het niet over roken en drinken heb!

Ik zie het verschil niet, en een 4 jarig kind ziet het verschil ook niet tussen een dronken, een stonede of een vage vader of moeder!
laatste aanpassing
natuurlijk heb je druggebruik zelf in de hand dat is echt waanzin! JIJ beslist of je wat neemt of niet,je beslist niet of die auto je met 100 km. per uur doodrijdt hoor....:vaag:

Kom gewoon eerst met goede argumenten. enne NEE ik gebruik geen drugs dus al zeker niet als ik een kindje heb.Sorry,ik ben wel volwassen :-)
Ik ben ook volwassen en ik weet heel goed wat ik doe! Mij zal nooit of te nimmer iets overkomen door dope...
En blijkbaar ken jij geen mensen die er wel verantwoord mee om kunnen gaan, en kun je dus daarover niet oordelen. Je denkt wel over me te kunnen oordelen, maar dat kun je dus absoluut niet! Ik weet of ik verantwoord bezig ben, jij kent me niet en weet dat dus ook niet!

Maar: tegen de tijd dat ik aan kinderen ga beginnen, zal ik niet meer op stap gaan en dus een ander leven hebben (wat heb ik dan uberhaupt ook nog op PF te zoeken?)
Sorry,ik ben wel volwassen

Dat zou je toch aan die opmerking niet af zien! Is namelijk erg onvolwassen van je om mensen die anders doen en denken als onvolwassen af te doen!

Ik zie het verschil niet, en ik denk dat geen enkel weldenkend mens (en een baby al zeker niet) het zal zien:
-Je neemt soms in het weekend (dus niet elk weekend) een klein beetje (1 of 2 lijntjes) coke, of een pilletje
-Je drinkt soms in het weekend

Zo, mijn forum heeft wel voor flink wat discussie gezorgd...;) :D
Dat was toch ook je bedoeling neem ik aan ;)

haha, jazeker ;)

ben het met bobje eens! heb een zoon van 8, ga een keer of 4/ 5 per jaar naar n party, zorg dat ie goed verzorgd wordt en dans me suf. k vind VERANTWOORD gebruik dan geen probleem. onder verantwoord gebruik versta ik: n halve pil of n snuif. met pillen ben ik overigens al een tijd geleden gestopt, nu drink ik red bull ofzo (om wakker te blijven - nie meer gewend, laat naar bed ;) ) maar heb het wel gedaan! er zijn ZAT mensen die elk weekend aangeschoten/ dronken thuis zijn en kids boven hebben liggen, daar wordt veel minder negatief naar gekeken. ik drink en rook niet, en zorg ervoor dat het NOOIT uit de hand loopt!!! plus degene die rijdt is 100% nuchter.
God made me funky :respect:
Je bent vanaf nu mijn nieuwe schoolvoorbeeld ;)

Jammer dat er hier mensen zijn die gewoon enorm bevooroordeeld zijn en nie van hun kortzichtige standpunt willen wijken!

en de rest van die 360 dagen ben ik dus ook 100% nuchter!!

ach dat hou je toch bob. er zullen nu ook mensen zijn die mij een slechte moeder gaan noemen. kan k wel boven staan. ;)