Partyflock
 
­ Nederland
 
wie zingt mij ff in slaap of heeft iets beters, ik kom nie 8er de pc vandaan, en kom al helemaal nie in slaap, ben ondertussen wel wat nuttigs gaan doen, ff paar live setjes van id&t radio aan t downen(bas en ram, jp, pavo) maar tog :D
ik kan je wel hacken zodat je pc niet meer opstart (6) dan moet je wel naar bed ;)
het is trouwens Yoji Biomehanika :D

(gaat over dat gene wat onder je foto staat!!)
 
whee lief van je ik wis t ff nie meer, nee je hoeft me nie te hacken, denk nie dat dat de oplossing is , kom ik helemaal nie meer in slaap
Jezus man, ik wil doplgraag eens een paar minuten slaap pakken, maar heb daar gewoon geen tijd voor. Ga jij me ff op zo'n manier lekker lopen maken......:( Snik.....
hehe ok jammer was wel weer een uitdaging (6)

enne ik kan ook nooit slapen s'nachts dus je bent niet de enige!! :D
Je wilt niet weten hoe ik kan slapen 's nachts, dan ben ik echt helemaal weg...

Jezus, ik begin echt overal om te ijlen nu. Kan al niet meer praten enzo... Wat ben ik blij als dat project om kwart voor 1 ingelverd is. 8 over 1 de trein weer pakken en kwart voor 2 in mijn nest liggen......:S:S:S
tering... jah das minder!! :D
Staan we me hier nou een potje uit te lachen? ;)
wat doe jij dan voor werk?
 
iedereen legt cker al te slapen???????????
lijkt er wel op..
 
behalve jij nog dan??
 
hoe lang zit je er al achter zeg??
Ik nu ondertussen zo'n 60 uur aaneengesloten.....
 
jeetje goeiemorgen!!!
Kom uit die bananenboom zullen we maar zeggen..:)
 
er is ook geen hop te doen 's avonds op het internet!!
 
jajajaja
ik kwam vanuit me werk en kan niet meer slapen dus zit hier maar even op :D
 
ik begin eigenlijk al aardig moe te worden maar zodra ik in me bed lig kan ik toch niet slapen.KLOTE!!!!!!!!!!!!!
 
hoe laat was je klaar met werken dan???????????
uurtje of 1
ben kok... en horeca heeft altijd kut tijden :(
 
aaahhh,ga ik volgend jaar ook doen,maar dan de bediening maar het is wel altijd gezellig,maar net als wat je zegt kut tijden
het is zeker gezellig!!
 
en hoe laat ben je nu dan in godsnaam van plan om te gaan slapen,ik moet morgen alweer om 8:30 op school zijn!!!
weet niet uurtje of 4 a 5 ofzo??!!?

ik moet morgen toch pas om 16:00 beginnen :D

onee ben morgen zelfs vrij :p
 
aaahhh dat is helemaal lekker een daggie vrij,ik denk dat ik nu maar niet meer naar me bed ga,want dan kom ik er cker niet meer uit!!!dus dat word een lekker nachie doorgaan!!
maar ik heb nu echt wel honger :( ga maar even een tostie maken :D
nachtjes doorhalen doe ik ook vaak maar dat maakt je echt helemaal kapot!! :(
Slapen? Doen we niet aan hoor..:) We pakken nog een biertjuh en gaan er verder tegenaan....;)
Overigens croissantje ernaast zou ook niet misstaan.... camme wattus welteverstaan...:)
 
ik kan niet eens aan eten denken op dit tijdstip,maar idg eet smakelijk.
dat weet ik morgen ben ik helemaal kapot als ik op school zit,maarja slapen gaat toch niet!!ga ik toch alleen maar zitten piekeren!!heb ik ook geen zin in.
wat is er dan meid?
 
ik heb het zaterdag uit gemaakt met me vriend na 15 maanden en ik heb het er toch wel moeilijker mee dan ik had verwacht,maarja het was natuurlijk me eigen keus!!!en de beste uiteraard!!
Ga dan lekker langs het strand wandelen ofzo...:) Ik zou eerst een kwartier moeten fietsen voor ik in Egmond was.... daar heb ik geen tijd voor, voor dat wandelen trouwens ook niet.... hehe
ik heb het ca. twee weken geleden uitgemaakt en ik snap wat je bedoeld.. ik heb het er ook moeilijk mee... maar gellukig praat ik nog met haar
 
hahahaha,ik ben nu ook niet in egmond dus dan moet ik zelf ook eerst een stuk fietsen en ik heb geen zin on 's nachts in me eentje daarover het strand te lopen,wie weet wat er dan met me gebeurd!!!
 
ja,ik praat niet met hem maar we maken alleen maar ruzie!!en dat is helemaal erg,maar hoelang was je met je vriendin??
Ja wie weet... misschien krijg je zin om te zwemmen..:D
 
ja lekker in me eentje zwemmen in die koude zee,ik wacht wel tot dat het mooi weer is!!
5 maanden ofzo...
ik ben een man dus ik hou dat niet helemaal bij :D
 
waar kom je trouwens vandaan als je maar een kwartier naar egmond hoeft te fietsen??
 
hahahah,ik weet het standaard een man dat die dat niet bij houd,maarja geeft ook niet natuurlijk!!
precies!!
Dat Heiloo wat ernaast ligt. Ben ik ook alleen als ik binnen ben hoor...:)
 
en is je tosti al klaar??
 
aahhh heiloo ken ik wel komt me familie vandaan??