Partyflock

Forumonderwerp · 746179
Artiest {SHOWLIST artist 106212, 5320}
Jaja mensen, het is weer zover...de organisatie van Night of the Hools zet na het grote succes van vorig jaar (Night of the Hools vs. Irreversible) een nieuwe editie neer.

Lijn omhoog:

Area 1: Oldschool/Early Hardcore
* DJ Guardian
* DJ Rudeboy
* The Syne (aka Holly)
* DJ Tomcat
* DJ Yves (Club X)
* Host: MC Rough

Area 2: Jumpstyle
* C-Kay
* DJ Jaws

Let op: die is de line up tot nu toe, in de loop van deze week zullen nog een aantal DJ's worden toegevoegd!

Kijk hier voor meer info: https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/36042
laatste aanpassing
ik wil gewoon geen standaard en happy platen horen. begrijp ook niet dat bepaalde dj's op de line-up staan, heb ze al eens gehoort en ze hebben geen vinyl collectie dus ze kunnen geen lekkere setjes weg zetten.

Happy??? Kan me niet indenken dat 1 van de DJ's in de line up happy draait...weet je wel eens wat Happy Hardcore is???

En noem a.u.b. even een paar namen als je wilt...denk niet dat jij de collectie van één van ons kent...vooral die van mij niet!!!

En VIP records...de nummers die daar op staan zijn gewoon super...niks mis mee dus! Ik vind het aan de ene kant natuurlijk wel jammer dat ze opnieuw uit worden gebracht...maar ja...da's de hype hé! Ik heb veel van die platen orgineel...die mag ik dus van jou ook niet draaien???? Laat me nie lachen man...:( Ik heb de skurft hekel aan mensen die altijd maar alles eisen en denken dat ze het beter weten...weet je meteen hoe ik over jou denk :P!
laatste aanpassing

alleen rude boy, yves, nickey vind ik goed. waxweazle heb ik het niet zo op. (alleen als somebody from rotterdam) en hardcore power (hellsound remix)

en ik ben bekend met NOTH feesten hoor :) heb hier zelfs nog ergens flyers liggen van 'home' parties.

en misschien bracht ik het verkeerd, maar ik vind gewoon dat veel jonge dj's oldschool of acid als draaikeuze hebben en eigenlijk hebben ze die periode niet eens meegemaakt. ik heb hier o.a. overgetapede 'park' en 'goldfinger' tapes liggen weet gewoon zeker dat veel jonge jongens de meeste platen niet eens kennen, of alleen maar in een hardstyle jasje. maar daar gaat het niet om, ik wil niet stoer doen alleen jonge gozers hebben veel niet meegemaakt.

vind gewoon jammer dat als ik op feesten sta en er is een oldschool zaal dat de muziek zo verkracht en verneukt is door al die commerciele hitjes en remixes.

maar ik kijk uit naar NOTH en ga zeker los op yves, heb hem 2x zien draaien in club-x in wuustwezel als resident en op tig andere feesten. dj yves - bloodstain mag wel gedraait worden :D

en sorry dat ik het misschien verkeerd bracht of de NOTH crew hierdoor in een verkeerd daglicht breng.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Je hebt een hoog "ikke ikke" gehalte. Hou ik niet zo van(n)
laatste aanpassing
Ach ach ach...als ik dat geweten had, had ik al helemaal nooit op dat kromme gelul gereageerd!!!

[Casual Culture] = Speedy!!!

De grootste wanker van het hele internet...de 'man' die op elk forum elke newsgroup wordt uitgekotst...

FLIKKER OP MAN MET JE KROMME GELUL!!! :( Ga boeven vangen of zo!!! Mensen zoals jij verneuken de scene...je denkt dat je altijd alles weet...

Paar argumenten???

1. DJ Yves heeft niet Bloodstain geproduceerd, maar Bloodbrain.
2. In de tekst hierboven vertel je doodleuk dat je mij niet goed vind draaien (daar komt het op neer tenminste), maar je hebt mij nog nooit horen draaien...
3. Jij bent 24 jaar, waar heb jij Nickey zoal horen draaien???
4.Dave - Rudeboy (en niet rude boy) draait bijna nooit oldschool/early rave...vaak nieuwe shit...alleen ter gelegenheid van NOTH wel...hoe kun jij dus weten of hij lekkere oldschool/early rave draait?
5. Je bent en blijft een wanker!

holly mickey mouse draaiorgelhouse draaien alsjeblieft... des te eerder ben je weer buiten met harde hand

En deze zin sloeg ook op mij??? Waar haal je het gore lef vandaan manneke...ik met harde hand naar buiten???? Ben je niet lekker of zo...stom kalf! Je zou die botte harses van je eens een keer 360° draaien, misschien komt er dan wat zinnigs uit! :(
laatste aanpassing

en ik ben bekend met NOTH feesten hoor, heb hier zelfs nog ergens flyers liggen van 'home' parties

Je kunt wel een flyer hebben maar je was toen 11 jaar oud en dus ook niet aanwezig op de "home" party's.

ik vind gewoon dat veel jonge dj's oldschool of acid als draaikeuze hebben en eigenlijk hebben ze die periode niet eens meegemaakt

Eigenlijk heb jij die periode ook niet meegemaakt dus ik weet niet waarom jij zo hoog van de toren blaast en net doet of jij al net zolang in de scene meeloopt als bv ik wel doe.

Maar desondanks, als je toch besluit te komen zul je niet teleurgesteld worden. Dat weet ik wel zeker.
Ik ben wat dit betreft ook een broekie :bloos:
Oldschool is (y) maar ik ga geen dingen over dj's roepen die ik alleen op me pjoetertje een keer gehoord heb. Van Area 1 heb ik alleen Yves een keer in het echt gehoord en dat klonk niet verkeerd. Mensen van mijn leeftijd moeten het niet over "vroeger" hebben, simpel weg omdat ze het niet mee hebben gemaakt. Toen ik net begon was die tijd net op z'n einde. Heb er misschien een jaartje van meegepikt, maar als ik de verhalen van andere hoor was dat bagger in vergelijking met....

Ik wil gewoon een leuk feessie en heb alle vertrouwen in Rico (y) :yes:
Ik wil gewoon een leuk feessie en heb alle vertrouwen in Rico (y):yes:

Amen! ;)
Ik wil ook een leuk feestje, maar die Rico vertrouw ik voor geen meter hoor! 8)
Een PB van onze grote vriend :( :

[Casual Culture] bedreigd ome Holly :P :
lacht hard...

je kan gewoon niet draaien, slechte platenkeuze. en me dan nog uitdagen ook op osm door opmerkingen te maken en over mij te oordelen terwijl je me niet eens kent!!

maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten... vergeet dat niet!!!

--------------------------------------------------------

Sja...no comment dan maar...
Heel goed!!! Geen aandacht meer aan schenken...:P

Ik kan ook heel goed kaatsen. Hahahahaha

Kun je niet weer een feestje in Münster organiseren???

Zoals toen Night of the Hools VS Terror Force Community???

Dat was een gruwelijk feestje!!!
laatste aanpassing
Kun je niet weer een feestje in Münster organiseren???

Zoals toen Night of the Hools VS Terror Force Community???

Dat was een gruwelijk feestje!!!

Dat was zeker een goed feessie! :bounce:

Maar we gaan er de 15e ook een vet feessie van maken met zn allen :D

Ik ben ook benieuwd wat jij ons gaat voorschotelen Joska. Damn.... heb straks gewoon tijd te kort.
laatste aanpassing

Ach, is dat sneue figuur ook weer bezig hier ja? Ik heb em weliswaar al jaren op ignore staan hier op Partyflock, maar ik hoorde dat ie hier Holly liep te bedreigen.

Jongens, doe maar geen moeite... Niks dringt tot hem door, is allemaal verspilde energie. Na al die jaren snapt ie nog steeds niet dat iedereen em juist TERUGafzeikt omdat ie zelf nooit een ander in z'n/haar waarde kan laten en alles zogenaamd beter weet.

Dat hebben tig mensen hem door de jaren al duidelijk proberen te maken... alleen dat snapt ie gewoon simpelweg niet. Gewoon mooi op ignore zetten en laat maar mooi gaan dus...
laatste aanpassing
Hoeveel dagen nog tot het feest? o:)
MW > ghegheghe....LOLZZZ :P!
khoop iig dat er veel lui in aus komen.

Nou ik hoop dat het er niet té veel zijn :S

;p

Ik heb der zin in (y)(y)
History in the making..

Wie is eigenlijk die Mc Roggel? :p
Wie is eigenlijk die Mc Roggel? :p

Niet bedoelt voor Dice OCk
laatste aanpassing

Alleen bestemd voor Mc Roggel

:p
@ Dice
laatste aanpassing

Countdown is started. One week to go

4 days and counting
:bier:
laatste aanpassing
Is het ook mogelijk om met een standje hier te staan? Wij verkopen namelijk armtasjes en polstasjes.
Kijk voor meer info op www.armtas.tk
Hmmz, das wel wat voor holter van die handtasjes ;p
Inderdaad Rico, maar dan wel met de opdruk :
ZOADJE

:9
Rotjongs!!! :(
Die tasjes zijn wel superhandig hoor!

Ik heb ook een kaartje gewonnen :)

Ik heb vandaag kaartjes gehaald, kerel zei dat heel hard ging met de kaarten, dus wordt een gezellig zooitje daar (Y):bier:
Hardcore Hoer > dat ze nou net de verkeerden die gratis entree moeten geven :P!
Aan de deur zijn ook nog kaarten te koop, dus mocht het bij de vvk adressen uitverkocht zijn dan kun je altijd aan de deur terecht, let op: dit is wel een beperkt aantal! dus wees er vroeg bij als het in de vvk uitverkocht is.
Sjon, waarom heb je nou niet gewoon een kaartje gehaald? Waarom gokken of het nog aan de deur kan? :S ik snap dat nooit.

Ik denk dat Sjon had verwacht om een kaartje te winnen bij een van de partysites. :jaja:

Eindelijk is het dan zover. Jiehaaaaaaaa....... nog even en het dak gaat eraf bij de Chill.
Zeker weten, :bounce: & :cocktail: vanavond!
Gaat helemaal goedkomen...:P
WHOEHAAAH,dat wor geselliej vanaaf!!! dansen tot de blaren verschijnen haha (en dat zonder drugs ghe ghe) hopen dat de sfeer toppie is... TOT VANAAF!!!!