Partyflock

Forumonderwerp · 746179
Artiest {SHOWLIST artist 106212, 5320}
Jaja mensen, het is weer zover...de organisatie van Night of the Hools zet na het grote succes van vorig jaar (Night of the Hools vs. Irreversible) een nieuwe editie neer.

Lijn omhoog:

Area 1: Oldschool/Early Hardcore
* DJ Guardian
* DJ Rudeboy
* The Syne (aka Holly)
* DJ Tomcat
* DJ Yves (Club X)
* Host: MC Rough

Area 2: Jumpstyle
* C-Kay
* DJ Jaws

Let op: die is de line up tot nu toe, in de loop van deze week zullen nog een aantal DJ's worden toegevoegd!

Kijk hier voor meer info: https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/36042
laatste aanpassing

Kan niet wachten tot de 15e

vette naam

Vet feest :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Dan kuj dr mooi patat in bakn!

Pas jij maar op Thijzzz. Ie gaot toch a met kop en kont 't water in :jaja:
Ach ie, ik bloas oe weg! 8)

:x

Kom maar, altijd en overal :jaja:

:jaja: Nero :bounce:
Oldschool/Early rave fans...check www.dotf.nl en beluister de stream www.dotf.nl/stream!!! 3 t/m 6 maart 72 hours rave DOTF!!!

:bounce:
Een kleine verandering in de line-up:
The Guardian kan het helaas niet op tijd redden i.v.m werk. I.p.v hem zal Nickey draaien, ook dit is één van de oude residents van NOTH.
Deze DJ beschikt over meer dan 15 meter aan plaatjes uit de periode 91-96 dus het komt helemaal goed (y)

Hey hey hey :) Goed nieuws!!

Mijn avond kan al niet meer stuk alleen door alle tukkers in een aussie te zien :) Dat is pas home-coming :)
Als je goed kijkt, zie je bij elk feest nog tukkers in een aussie lopen.

Ik heb het over Enschedeërs!!
Door een samenloop van omstandigheden zijn de kaarten helaas nog steeds niet in de voorverkoop.

Wij hopen dat de kaarten a.s Donderdag (17-03) of uiterlijk Zaterdag (19-03) bij de voorverkoop adressen liggen.
Was papa Rico te druk met andere zaken?? :P
Ja gaat je niet in de koude kleren zitten zo'n geboorte en een griepje :s
Iedereen heeft griep lijkt het wel :(
jammer dat het in de chill out wordt gegeven mjaaa hier in omg hengelo/enschede heb je niet echt de keuze uit veel locaties

ben benieuwd of de chill out nog wel toekomst heeft want als ik dat de laatste tijd zo hoor valt het toch wel erg tegen qua bezoekersaantallen

**was een geintje net,whahah**

Natuurlijk kom ik wel,even kijken wat voor reacties ik kreeg,whahaha !!!
laatste aanpassing
Huttentuttententententoonstelling(y)
laatste aanpassing
NOTH word naar mijn idee weer gewoon ouderwets gezellig ;)
laatste aanpassing

ben benieuwd of NOTH hem wel vol gaat krijgen.

Dat weet ik wel zeker dat dat gaat lukken. :jaja:
Aardbeien met slagroom en een geodriehoek.
laatste aanpassing
Laat dit dan ook in pb en niet op het forum ;p
Doe ik ook.....vanaf nu 8)
laatste aanpassing
Verstandig Thijzzz, echt voor het eerst ;p

wheheh,lekker geintje he ??
Rico, goed he!

Gaat nog wel een keer goedkomen hoor.......
8)

Lachen Lindardcore :|

Nog een paar weekjes en dan gaat het enige echte oldskool concept weer als een beest tekeer. :p
Heb dr zin an!!
Ik ga voor de verandering maar eens nieuwe hardcore en rititiew shit draaien....:P!!

NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een zo'n plaatje en Rico scopt je persoonlijk de tent uit. :jaja:

En als Rico het niet doet doe ik het wel :p
Whehehe...don't be affraid my dear DOBBELSTEENTJUH!!!! :P

(Y)
Holly is grappig :no: :[

;p

p.s: check hier de timetable :D
laatste aanpassing

holly mickey mouse draaiorgelhouse draaien alsjeblieft... des te eerder ben je weer buiten met harde hand :)

ik krijg toch geen hele vip-records setjes te horen he?

en ik wil GEEN happy hardcore horen!!

en maar 1 keer blief van mien stereoooooh en poltergeist graag....
laatste aanpassing
Meneer wil nogal wat!

met veeleisend zijn is niets mis toch....
Je moet met 1 gevoel naar een feest gaan: We gaan dr een onwies mooie avond van maken!

En niet: ik wil dit, ik wil dat, ik wil zus, maar ik wil niet dit en dat en dat en dit. Das nie de korrekte partymind.

ik wil gewoon geen standaard en happy platen horen. begrijp ook niet dat bepaalde dj's op de line-up staan, heb ze al eens gehoort en ze hebben geen vinyl collectie dus ze kunnen geen lekkere setjes weg zetten.
Dus omdat je "bepaalde" dj's al eens hebt horen draaien. (mischien in totaal ander concept?) Weet je gelijk dat ze geen collectie hebben.?

En als je NOTH een beetje kent, wat je wel moet doen als ik hier en daar die opmerkingen van je lees, weet je ook dat het geen happy pruts feest wordt.

Ik betwijfel of Casual Culture bekend is met N.o.t.H gezien zijn leeftijd. Zou ook wel eens willen weten welke Dj's je precies bedoelt.

Ik betwijfel of Casual Culture bekend is met N.o.t.H gezien zijn leeftijd. Zou ook wel eens willen weten welke Dj's je precies bedoelt.

Ja altijd leuk om de mening van een kenner te horen;)
Ja ik eigenlijk ook wel, mag ook in een PM want ik dacht dat we een goede line-up hadden.

Wat ik wel weet is dat we het feest herkenbaar wil houden voor degenen die vroeger ook op de feesten kwamen, en als er dan de hele avond white label vinyl word gedraait dan is de herkenbaarheid van 10 jaar geleden ver te zoeken omdat niemand die herkenning heeft wat je wel met bekende nummers hebt.

Maar ik heb het volste vertrouwen in de heren DJ's dat dit allemaal goed komt ;)
laatste aanpassing

ik dacht dat we een goede line-up hadden

Rico, je hebt een geweldige line-up!!!

Nickey :respect: Oud Resident, dus zonder twijfel een Dj die weet hoe je een setje op N.o.t.H moet draaien.

Holly :respect: Resident Dj en lokale Oldskool-held die het in z'n vingers heeft om de zaal gek te maken met zijn goede platenkeuze.

Yves :respect: Tha Oldskool-master.Voor het eerst in Enschede. Wie doet je dat na?

Waxweazle :respect: Ouwe rot, ook al eerder geboekt op N.o.t.H en ik denk dat iedereen wel weet waartoe hij in staat is.

Rudeboy&Tomcat :respect: 2 lokale jongens waarvoor heel veel mensen uit onze omgeving naar het feest zullen komen. Dat ze draaien kunnen staat buiten kijf.

Maar ik heb het volste vertrouwen in de heren DJ's dat dit allemaal goed komt

Ik ook (Y)

p.s area 2 mag er ook wezen :jaja:
laatste aanpassing