Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Meiden mogen natuurlijk ook een demo opsturen!
En graag alleen maar nuttige reakties in deze topic.
Het gaat er niet om wat jij van hardstyle vind.
Je kan ook van hardcore en hardstyle houden.
Ik heb twee zalen dus, voor ieder wat wils
Je kan je demo nog drie weken insturen
pb me maar ff voor het postadres.
mzzl
olivier
En graag alleen maar nuttige reakties in deze topic.
Het gaat er niet om wat jij van hardstyle vind.
Je kan ook van hardcore en hardstyle houden.
Ik heb twee zalen dus, voor ieder wat wils
Je kan je demo nog drie weken insturen
pb me maar ff voor het postadres.
mzzl
olivier
Ok mensen! ik heb nu 31 demo's gekregen, deze week is de laatste kans om ze in te sturen.
Ik heb er 1tje tot nu toe die er met kop en schouders boven uitsteekt!! Naam volgt zaterdag!
Zaterdag 26 februari wordt bekend gemaakt welke 2 dj's cq duo's meem mogen doen op Evolution 25 maart as met de dj contest!
De winnaar mag zoals jullie weten BASSCONTROL-kingsize edition openen op zaterdag 16 april!!
suc6!
Ik heb er 1tje tot nu toe die er met kop en schouders boven uitsteekt!! Naam volgt zaterdag!
Zaterdag 26 februari wordt bekend gemaakt welke 2 dj's cq duo's meem mogen doen op Evolution 25 maart as met de dj contest!
De winnaar mag zoals jullie weten BASSCONTROL-kingsize edition openen op zaterdag 16 april!!
suc6!
Hardstyle + talent.. hmmmmmmmm rare formule!
Bestaat dat nog dan?
*OINK OINK OINK*
Bestaat dat nog dan?
*OINK OINK OINK*
Ok mensen! ik heb nu 31 demo's gekregen, deze week is de laatste kans om ze in te sturen.
suc6!
suc6!
Nou ben benieuwd!
helemaal mee eens iedereen moet zelf bepalen wat hij of zij draait je moet doen wat voor jou gevoel goed is want anders wekt het toch niet.ik hoop trouwens dat mn demo op tijd aan kompt want er is de eerste keer iets fout gegaan heb gister gou een nieuwe moeten maken hoop dat het goed genoeg is want vond zelf de eerste veel beter maja we zien wel
mvgr rob
mvgr rob