Industrial, Ghosttown? Aan welke drugs heb jij gezeten?
Kijk maar naar hellbound, daar was het in de industrial gewoon rustig vergeleken bij de 'gewone' hardcore. En waar waren alle wazi's?
Het was nog vroeg toen ik dat typte...
laatste aanpassing
Van Lego kun je alles maken...
3 Steps Ahead is één van de slimste hardcorefiguren ooit, zo dan niet geniaal. Dus daar heb ik het niet over. standard
Ik heb het over die simpele draaiorgelhardcore ala Endymion, Tommyknocker, Paul Elstak, Delerium van vandaag de dag, die gaat een stuk intelligenter worden.
Ik heb het over die simpele draaiorgelhardcore ala Endymion, Tommyknocker, Paul Elstak, Delerium van vandaag de dag, die gaat een stuk intelligenter worden.
Intelligentie & muziek = gescheiden afval
Kijk eens naar een feest als Hellraiser, een behoorlijk groot feest met een behoorlijke lading industrial.
Niet liegen...er word geen hol maar dan ook echt helemaal niks aan industrial geprogrameerd daar...
Is 1 ding waar ik altijd commentaar op heb..."als je het niet programmeerd zet er dan ook niet dat naampje bij om interessant te lijken"...
Tevens zie ik hier veel dingen genoemd worden die al JAREN bezig zijn...
Combinaties met andere stijlen zoals drum&bass en techno etc. worden er al jaren gemaakt...
Het gaat ook al jaren prima samen met andere muzieksoorten op 1 feest...
Het publiek is al jaren heel veel gemengd...
Etc. etc.
Er word alleen altijd gekeken naar wat er "bovengronds" gebeurd...de stijlen die het meest in de spotlights staan...de hollandse defenitie van hardcore die naar mijn mening ZEER bekrompen is...
De defenitie van hardcore word veel te veel beperkt...
Er gebeurd zoveel en er is al zoveel gebeurd...het gebeurd alleen buiten de spotlights...in de underground...
Maar dat betekend niet dat het er niet is...
Conclusie: Meesten hier lopen tig jaar achter en over 10 jaar komen de meesten pas op het niveau dat voor sommigen onder ons nu zelfs al een beetje in het verleden ligt...
Niet liegen...er word geen hol maar dan ook echt helemaal niks aan industrial geprogrameerd daar... 
Bij deze mijn excuses dan, zit niet in de industrial scene.
Is 1 ding waar ik altijd commentaar op heb..."als je het niet programmeerd zet er dan ook niet dat naampje bij om interessant te lijken"... 
Mijn idee, heb hetzelfde met oldschool. Op de één of andere manier krijg je dan altijd early hardcore of zelfs nieuwe hardcore te horen.
Er word alleen altijd gekeken naar wat er "bovengronds" gebeurd...de stijlen die het meest in de spotlights staan...de hollandse defenitie van hardcore die naar mijn mening ZEER bekrompen is...
Inderdaad. Daarom sta ik altijd open voor nieuwe dingen.