Partyflock

Forumonderwerp · 745721

Het is weer zover!

Vorig jaar hebben we dankzij een impulsieve bui van ondergetekende en Cyrill een show van 48 uur neergezet. De reden van die 48 uurs was het feit dat we even gingen genieten van onze rust en iedereen (voornamelijk Partyflock) een waardig "bedankje" wilden geven.

Dat weekend was zo geweldig, en daarmee hebben we voor vele mensen en providers iets unieks weten te brengen. De luisteraars waren er die-hard bij, diverse providers kregen nachtmerries van hun bandbreedte-geslurp .... zelfs www.buttnoise.nl/dotf is ondertussen uit de lucht gebracht, dit door 3 Terrabyte aan downloads van bovengenoemde sets.

Ondertussen zijn we weer keihard terug, we hebben de smaak te pakken en vormen met een team van 16 man (en 2 mooie dames) een ijzersterk nieuw "DOTF". Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en zo werden er wat balletjes opgegooid.

De vaste DJ's welke altijd wel zijn te porren voor dit soort gekke acties hingen al snel aan de telefoon, DJ Stanton was daarbij een uitschieter ....

citaat

"Mar, ik vind het leuk om mee te doen met deze show, echter wil ik een set draaien van 24 uur ... minimaal. Ik vind dat het er tijd voor is, ik wil eens aan groot publiek laten horen wat mijn muziek-verleden is.. kan dat?"

Daar kun je dus geen 'nee' tegen zeggen. Kortom : Het begin van de 72 uurs was gelijk een feit. Deze prestatie van DJ Stanton gaat al als beruchte roddel in de scene, hij gaat het doen!

Naast Stanton, die onderdeel is van onze 72 uurs, gaan we uiteraard verder met wat oude bekende van oa www.dotf.nl. Afgelopen zaterdag hebben een 4-tal mensen de koppen bij elkaar gestoken, het team dat gaat zorgen dat deze 72 uurs gaan slagen...

Een kleine greep uit de selectie DJ's welke ons gaan helpen tot het laatste 72e uur.

Stanton
Darkraver
Panic*
Lars*
Genius
Pita
Mol
Robin Albers
Ludi*
Simon
OCD
Eddy
Magic J
Dr. Rude
Jaws
Holly
L.D.
Thanoz
Tumbler
Sneaky-D
Red Alert
Pat C
MC Double T
Dr. Bob
Darkwing & MC the Curse
Carnage
Reiner
Hilarious
Wotax
Triple H
Cyrill
Charly S
Defendor
Rotjong
Onrust
Psycho
Cyrax
Spy-D
P-Kay

etc etc etc

* =in behandeling

Het is wederom compleet sick hoeveel DJ's ook nu weer mee gaan strijden voor die 72 uurs. Niets dan respect en lof voor deze kanjers die vaak van VER komen richting onze studio.

Op 3, 4, 5 en 6 maart gaan we ons record attempt starten. De bestaande shows van DOTF, te weten :
- R'thz Raves
- Zero Tolerance
- DOTF Radio

pakken ieder hun aandeel in blokken van 6 uur, daarnaast zal DJ Hilarious een techno show hosten. Een totaal dus van 4 blokken met shows welke volgen op de 24 uurs set van stanton.

Zondag ochtend staat er een dik team aan dj's klaar die ons gaat begeleiden naar dat alllerlaatste uurtje ...

Meer details, de digi-flyer, mogelijkheden om hier bij te zijn, ETC ... volgen.

Tot zover, dit gaat niet om geld, niet om roem .. maar om iets GEKS doen dat niemand anders doet. Zorg dat je die dagen thuis bent!

Meer info soon!

nog 1 ding

Er mist bij deze 72 uurs 1 man

De man die op The Nightmare in Rotterdam zijn beste beentje voor wist te zetten, en altijd DOTF-minded is geweest.

DJ NIEL

Hij is er niet bij, heeft een boeking .... in Zwitserland.

Uiteraard pikken we dat niet, en vragen we jullie om een beetje hulp! Laat blijken dat hij er bij moet zijn

op

www.dotf.nl/prikbord

Dank, namens DOTF!
laatste aanpassing

zowie zo is reiner al verkracht door fran in die dagen van de 72. ;p ;-p
laatste aanpassing

2 double t dat doe ik per jaar :P
Micheal je was toch homo :O met H3 :O

ja,...en wie had die taak bij de 72 uurs toe bedeelt gekregen ??? want dat heb ik dan niet mee gekregen ! Damn !

Sorry ik zat ziek thuis met een soa.Uuuhm Griepje :P

Pfff ik heb alle DJ's en mensen die aan die dvd hebben gewerkt 10 keer gepijpt, en zelfs ik heb nog niks ontvangen :[

Ineens heb je het, je wordt DJ...! :D :9

Micheal je was toch homo :O met H3

> niet dussssss :d

Homo's houden toch ook van pijpen!? :9

Ahum, ontopic maar weer!? Zoveel reacties had ik nou ook weer niet verwacht :bloos:
laatste aanpassing
Ineens heb je het, je wordt DJ...! :D :9

8) gigigi:P
vandaag maar 2 technics gekocht:P;P
zo dan wat heb ik vandaag lang geslapen ! :D

kicke fotos fran !!
haha die laatste .. haha :D geweeeeldig ! :D
En ik sliep er gewoon doorheen hahaha :D

knockdown by tits in round 72

To fran: die eerste foto van stanton en die van pat c zijn echt super. Maar goed dat jij er bij was want ik heb er niet veel aan gedaan met foto's maken. Ik zat meer in de video.;p ;-p
laatste aanpassing
te gek hoor :respect:
laatste aanpassing

Maar in de zomer gaan we het proberen goed te maken

MET zwembad uiteraard hahaha na de Darkraver hoorde ik van Nonne dat er over gesproken werd...... hmmmmmmzzzz

Don't tell mom :P

Kicke foto's Fran, ik hou mijn Hubbies Site in de gaten!! :)

Ben jij dat nou met je kipfilet tieten bij Ted zijn gezicht!!??? ooooooooh hahaha Kopje suiker lenen bij de buurman!!??
laatste aanpassing

ik begin zo langzamerhand weer in het land van de levenden te zijn, lekker uitgeslapen (2x 13 uur) .. dus hier staat alles weer steady. Ik zou zeggen, wanneer is de volgende?

De eerste toezeggingen zijn al binnen, over een maandje of 3 gaan we het opnieuw doen, en dan 96 uur :D

Stanton pakt hier minimaal 36 uur van, en Pat C minimaal 30 uur, uiteraard aangevuld met weer een berg andere dj's :)

Tot zover, as vrijdag Z/T Radio met in de hoofdrol Mr. Reiner himself.

btw

En nu,

Ik zit hier met 3,80 GB aan sets in mp3 formaat welke op willekeurige momenten zijn geknipt. Er zit totaal geen logica in, als je alle mp3's aan elkaar zou knippen heb je gewoon 73 uur muziek.

Maar, hoe krijgen we dat online? ...
via soulseek???

maak je een DOTF room aan, en laat maar leechen!

maak je een DOTF room aan, en laat maar leechen!

Ik denk dat dat een van de weinige oplossingen is, gezien de hoeveelheid data(-verkeer) van vorige keer..

Tenzij je iemand hebt die 5 Gig kwijt kan, en een Terrabyte of 30 aan dataverkeer kan afhandelen.. ;)

we zijn er uit,

Ik heb een deal gesloten met een release groep voor het aanbieden van het geheel van 73 uur. Wie niet weet hoe dat werkt, moet gewoon ff wachten dan kom je die wel op mirrors tegen.

Daarnaast knippen we hetvolgende,

Hoogtepunten van Stanton en Pat C
Hoogtepunten van Reiner (einde 72 uurs)
Set van Sneaky-D (einde 72 uurs)
Set van Darkraver (einde 72 uurs)

Dit is in totaal zo'n 4/500 mb en THANKS to the guys of the F1-forum. ;) (hulde)!

De rest, oftewel

ALLE sets
ALLE foto's
ALLE filmmateriaal
ALLE overige info

Komt op een DVD, (alweer? hehe) we hebben eindelijk wat draagvlak aan sponsoring om dat ding nu uit te brengen.

Beters Mar, dat heb je weer goed gedaan :jaja:
Ik ken helaas deze sets niet online zetten zoals ik heb gedaan met die van de 48uurs :(:(

Maar ik ken natuurlijk wel mee-seeden met BT en soulseek ;);)

Knal de informatie maar neer en ik leech en seed wel mee ;);)

Ik kijk er zéér naar uit! :jaja:

THANKS to the guys of the F1-forum. ;) (hulde)!

:D

geniet ondertussen nog maar ff van steve

www.dotf.nl/stream

GRRRRR....!! Ik ben nog niet thuis! :[ :P
Nog een keer!!!!! :D
zowie zo is reiner al verkracht door fran in die dagen van de 72. ;p ;p

Oh ja joh??
Dan weet jij meer als ik...

Maar ehm, hoe komt het dan dat ik nog steeds bloedgeil was op zondagavond???

jullie gingen donderdag op vrijdag nacht toch 69 en??? Hebben jullie allebei zelf gezegd???? 8) 8-)8) 8-)

Nee niel niet gaan stuiteren je hebt een trouw en goudeerlijk vrouwtje. Echt waar ze is top. (y)(y)
laatste aanpassing

Mar voor bovenstaande info (niet over standje 69 maar over die 73uurs shit + DVD) houd ik me ten zeerste aanbevolen!! We hebben nu een mega installatie staan thuis waarbij we de linkerburen al hebben verdreven, de rechterburen (iet wat volhoudende mensen met 2 kinderen) zullen snel volgen :devil:

ietwat volhoudende mensen..PROEST:D

Het woord respect is nu btw vervangen door HULDE? Moeten we dan ook zo'n bordje hebben met Hulde aan het Bruidspaar ( Hulde aan DOTF

Maarre 96 uur, maak er dan meteen 100 van :)

Ik ben benieuwd wat DOTF ons kindertjes allemaal nog gaat brengen, in ieder geval een leuk feestje de 25e, zin in :yes:
Ik als Grouppie # 1 van Pat c aka Polleke :D

Wil hierbij even melden, Dat Pat C voor de 40 uur gaat!!!

Dat staat nu vast!
En we gaan Pat C hiervoor voor de volle 100% Supporten!!!
Want de 40 haalt hij makkelijk!!!

Getekend, Pat C aanhangster :P

(L)
laatste aanpassing
mag ik zijn man-neger zijn? :9
Ik ben zijn benen wrijfster :P
:O Gaat Pat voor de 40uur :O

de téring! én waarom wist ik dat dan nog niet :[
Omdat ik belangrijker ben :[
omdat jij niet bij ons groepje mag horen :[
:'(

ik draag zijn koffers wel :|
Ik wrijf zijn benen warm :[
En hijg/ praat op ze gemoedstoestand in o:)

:90
dan geniet ik wel van de muziek :)
kweet anders ook nie hoe ik verder kan supporten...
ga toch echt nie MC'en met zijn patatteke :9
Zal die opzeker leuk vinden :jaja:

O:)
Kweet alleen niet of de man-neger niels daar zo blij mee zal zijn :|
Die stikt maar in zaad :x :P
B)
(L) Echte Die hard Pat c Fans zijn we b)
en zodra ik chiel heb doodgeslagen met z'n kruk, sla ik yo met diezelfde kruk

Mar, waarom staat je MSN niet aan :(
Zal morgen effe mailen, voor wat ftp-ruimte.. ;)
nog een keertje, voor de lezers voor morgen (L)

Ik als Grouppie # 1 van Pat c aka Polleke :D

Wil hierbij even melden, Dat Pat C voor de 40 uur gaat!!!

Dat staat nu vast!
En we gaan Pat C hiervoor voor de volle 100% Supporten!!!
Want de 40 haalt hij makkelijk!!!

Getekend, Pat C aanhangster :P

(L)

40 uur....die is hartstikke gek!

Wou jullie nog ff bedanken voor de support! (F)