Partyflock

Forumonderwerp · 744621

Je opent een topic over een bepaald onderwerp O:) ...en Bam...binnen een uur tijd 3 vriendjes verzoeken van gasten die ik niet ken...Zonder berichtje of iets...gewoon een vriendjesverzoek...:/

Nee, ik doe niet mee aan de vriendjesrace...:no:

Jullie wel?

Vind het ook irritant dat mensen je zomaar toevoegen als vriendje terwijl je ze niet eens kent en dan sturen ze niet eens een pbtje ofzo.
zulke verzoeken wijs ik altijd af:yes:

Ik vind dit topic nogal 'typisch' :frusty:

Toch raar dat je dan dit onderaan je pagina hebt staan...want dat is namelijk pcies wat ik bedoel...:S

wie wil er vriendjes worden met mij

:D

Ik wel hoor, Tokkie van me! :9

Toch raar dat je dan dit onderaan je pagina hebt staan...want dat is namelijk pcies wat ik bedoel...

Ik snap wel wat je bedoelt, k vind het alleen geen topic waard. Alsof je dan wil laten merken dat jij óók onnodige vriendjes-verzoeken krijgt... :/

Het doet er niet toe of ik ze krijg...ik denk gewoon dat er meerdere mensen op pf zijn die hier een beetje moe van worden...
laatste aanpassing

Ja, maar je doet er niks aan... Dit heeft echt geen zin :nee:

Nou en...laat mij lekker mijn frustraties met andere delen...hoef je geen last van te hebben hoor...;)

haha! Zo snel heb k niet ergens last van hoor ;)

Mooi!

Nou, 'vriendjes'? :P
Ik heb alleen mensen in me lijst staan die ik ook echt ken.. of ooit gezien heb en mee gepraat heb..

:d Is goed Chica...

We hebben elkaar nou immers gezien op de foto en gesproken op het forum....:D O:)

:x
wordt anders ff vriendjes van mekaar ofsow........ :D

We hebben elkaar nou immers gezien op de foto en gesproken op het forum....

Precies! :jaja: En das voor de meeste mensen hèt criterium, dus waarom niet?! O:)

Kom maar op dan...grenzen liggen hier niet zo hoog op pf....:9
ik heb geen vrienden dus alles wat ik via pf als wannabe vriend kan krijgen is meegenomen :P

Ok..weet je...ik zal ff de openingspost aanpassen...misschien dat het dan wat duidelijker wordt...:D

*edit* Kan de post niet aanpassen...:/
laatste aanpassing

hoe meer zielen hoe meer vreugd

Oprotten met die achterlijke vriendjes verzoeken als ik je niet ken! :devil:

je Vriendenlijst heet niet voor niks
"Vrienden lijst" :jaja:
Laat dat duidelijk zijn!
Tja bij mij staan er ook nog 44 in me overzicht om vriendje te worden

klik ze niet aan,maar ik laat ze lekker staan 8)
laatste aanpassing

1 kneus is al gevonden...:frusty:
O:) muahaha