Partyflock

Forumonderwerp · 744442
Slank is best mooi...

Maar dit? http://myskinnyfriends.com/galleries_tgc/braincash/7b8jlysmall.html

(K)
laatste aanpassing

das gwoon egt VIES~!
erg dat de meeste mensen zich schamen voor hun lichaam als ze anorexia hebben en dit persoon is er gewoon trots op
slecht voorbeeld :no:

Ow wat verschrikkelijk!! ze kan zo meedoen in een horrorfilm !! :s
zoals ik al eerder zei, ik denk dat ze toch anorexia heeft, check maar wat er op de zijkant van de foto staat.... :S
en ze kijkt tog echt trots vind ik, ziek..

sexyanorexic.com
:s :s

zegt genoeg lijkt me :no:

:O Wat ziet die er verschrikkelijk uit! Niet te geloven :vaag:
ja moet je die site eens bekijken
ze zijn er allemaal trots op
dan is het dus niet altijd van toepassing dat mensen met anorexia zich schamen voor hun lichaam...

Nooit aan gedacht dat ze er misschien veel geld voor zouden krijgen om te poseren?
Trots, :S pffttt bij die mensen zit ergens iets niet goed in hun hoofd waardoor ze denken dat ze niet mooi zijn! Als ze zichzelf niet eens in de spiegel willen bekijken, waarom dan wel 'trots poseren'
Hou toch op :X
ook al krijg je er geld voor...dan doe je dat niet zomaar als je er niet tevreden mee bent
ik ben ook niet tevreden met mijn lichaam en voor geen enkel geldbedrag zal ik poseren.
maar ik praat absoluut niet over anorexiapatienten in het algemeen.
alleen die vrouwen van de site
Hmm lekker wijf
Nee joh.. Gadverdamme... Beter een beetje hou vast ;)

Gatver wat eng :s
1 x blazen en ze ligt om.Dit is echt niet gezond en zeker niet mooi.
:O Wow!
Daar ben ik zelfs dik bij!

verrek..ze lijkt op een hazewindhond in die houding :/

Is gewoon ranzig :S
Is net een skalet!

Ik ben ook slank/dun/mager of hoe je het ook wilt noemen en mensen zeggen ook vaak tegen mij dat ik anorexia heb :/
Slaat helemaal nergens op! Iemand die kaal is heeft ook niet meteen kanker dus iemand die gewoon dun is heeft ook niet meteen anorexia :@
Tevens vind ik het wel mooi bij meiden wanneer ze slank zijn :)
Maar dit is gewoon ontzettend vies, smerig en ziet er niet uit :( Arme vrouw :no:
laatste aanpassing
Knuffol, nu lijken we allebei weer wat steviger :D

Dit is egt vies ja bah bah slank okeej maar hier is niks meer van over..
da's gewoon een anorexia meisje op die foto's :/

bij anorexia is het zo dat je jezelf toch als 'varken' blijft zien...ik betwijfel dus of deze trotse vrouw daadwerkelijk anorexia heeft! ze posteert vol trots en anorexia patienten schamen zich meestal voor hun uiterlijk!

En toch laten genoeg meiden zich fotograferen hoor, heb al zoveel voorbeelden gezien :/

Ik vind slank mooi, superslank ook :jaja:

Dusj Tink en Knuffel ik vind jullie (y) hoor, ben jaloers :bloos:

Tinkerbell 3 februari 2005 21:29

Knuffol, nu lijken we allebei weer wat steviger

Ja precies :yes: Als mensen in het vervolg lopen te zeiken over mijn figuur laat ik ze deze link wel even zien :[ :D

Ahhh dankjewel Stampertje :$:$:$ :D(K)

horror :/

ik ben dun/slank maar toch niet zo:nee:
ik vind mezelf al smal genoeg,maarjah kan eten wat k wil,kom geen gram bij!
Neem nog een lijntje joh:9
GETVER!!!!

En dan heet het ook nog "sexy Anorexia'!+o(
Tis maar wat je Sexy vindt!

Vraag met af of ze nu al aan de zondevoeding ligt..:S

:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O
Jezus dit is echt ziekelijk!

Iemand die kaal is heeft ook niet meteen kanker dus iemand die gewoon dun is heeft ook niet meteen anorexia:@

Top antwoord! :respect:

Ik ben ook niet echt breed ofzo en ze hebben mij ook wel eens gevraagt of ik anorexia had :/

Nou ik ben allang trots op mezelf dat ik nu 53 kg weeg :D Is tenminste over de 50 O:)

Knuffolmutz, jij bent SLANK en je hebt een mooi figuurtje(Y)

Maarre dit is echt heel extreem hoor!!
BAH!!!
is zij niet 1 van een tweeling?/ haar zusje is er aan overleden,omdat ze altijd een strijd hadden wie het dunst was??? :/

Damn die griezel lijkt er nog trots op te zijn ook nog :|

Das juist ook goed dat je trots op jezelf bent Naughty D :D Is natuurlijk het belangrijkste :)

Ik weeg 45 kg en weet zeker dat ik meer eet dan de gemiddelde meid, maar het maakt me niks uit :D

De een is dik en de ander is dun, jammer dat de helft van de wereld dat amper kan onderscheiden en alsmaar zeurt en zeurt.
Dat vind ik dan ook zo een van de redenen dat deze vrouwen bestaan, vind het zo erg om te zien altijd :(
Moet er niet aan denken dat ik het uberhaupt zou hebben of krijgen, echt een vreselijke ziekte gewoon!

Eye of the tiger , thanks :D:$ (K)
dus iemand die gewoon dun is heeft ook niet meteen anorexia :@

Maar deze dame heeft wel degelijk anorexia en zo te zien is ze er erg trots op :/
De echte anorexia patienten haal je er wel snel uit..Die proberen door grote kleding hun ziekte te verhullen, maar 't gezicht liegt niet :no:

Jij bent niet mager, maar gewoon mooi slank, Knuffol en degene die vinden dat je anorexia hebt, zijn niet goed wijs :no:
Je ziet er toppie en laat de mensen maar lullen, 't gaat erom hoe jij je voelt en dat straal je uit :knuffel:

:D

(k)
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
ze is nog wel een beetje dikjes
Precies, dun/superslank is juist heel mooi :p Maarja smaken verschillen nou eenmaal.

en als mijn vriendin anorexia heeft dan ben ik de paashaas, ze vreet nog meer dan ik joh :d Ben apetrots op haar figuur :lief:

Die foto's die de topic opener laat zien ja dat is pas anorexia en dat is inderdaad ziek en lelijk.
Dusj Tink en Knuffel ik vind jullie (y) hoor, ben jaloers :$

:$ :$ en ik verlegen ;) (k)

Ik weeg 45 kg en weet zeker dat ik meer eet dan de gemiddelde meid

:jaja:

Iemand die kaal is heeft ook niet meteen kanker dus iemand die gewoon dun is heeft ook niet meteen anorexia

:respect: Helemaal gelijk in! Ik ga m onthouden en de eerstvolgende die t in zn hoofd haalt tegen mij te zeggen dat ik anorexia heb en meer moet eten krijgt m om zn oren!

walgelijk...

Tinkerbell 4 februari 2005 11:06
en ik verlegen

Ja ik ook :D :$:$ Hihi wat lief :D(k)

bah aan haar gezicht te zien is ze er nog blij mee ook :O

nou dit is echt VIES
zo wil je toch niet zijn
dan maar een paar kilotjes meer
Fijn, nu weet ik dus ook hoe een ontbindend kadaver eruit ziet :s

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Fijn, nu weet ik dus ook hoe een ontbindend kadaver eruit ziet

Idd, gatver-de-gatverdamme :kotssmiley:
Slank is iets heel anders dan dit hoor ;)

Dit is gewoon super zielig.....

& je kan heus wel het verschil zien tussen iemand die slank is of iemand die anorexia of boulimia heeft. Dus meiden kop op hoor & schijt aan die mensen die zeggen dat je niet genoeg eet. Zolang je het zelf maar weet & er niet zo uit ziet!!!!
wat een lekker wijf zeg, allemachtig:P

bahbah en nog eens bah, dan zou ik zeggen, doe ff een kuur bij de mac of de burgerking

Gadverdamme!!! DIT is echt zoooooo vies eng!! pffff zou dan liever te dik zijn dan zooooooo Graatmager.. wat een leven:S