Partyflock

Forumonderwerp · 744195

Bron: de Telegraaf

PHALABORWA - Een blanke herenboer in Zuid-Afrika heeft in januari zijn zwarte bedienden bevolen om een ontslagen zwarte werknemer voor de leeuwen te gooien, heeft een van de bedienden dinsdag verklaard in een Zuid-Afrikaanse rechtszaal.

De aanklagers veronderstellen dat herenboer Mark Scott-Crossley samen met twee bedienden een ontslagen werknemer die zijn spullen kwam ophalen, aanvielen met machetes. Daarna bonden ze hem vast, sloegen ze hem en gooiden ze hem over de omheining waarachter zich de leeuwen bevonden.

De man leefde nog toen hij voor de leeuwen werd gegooid en schreeuwde het uit, verklaarde een bediende. Over zijn baas zei hij: "We konden hem niet stoppen. Hij keek erg boos. Hij is blank. We waren bang om te sterven."

in zuid afrika worden minstens 150 blanke boeren per jaar vermoord,op de meest wrede inboorlingenmanieren
dat deze boer daar niet het slachtoffer van wil worden is duidelijk laatse 10 jaar 1500 vermoord

Volgens mij heb jij niet in dit onderwerp verdiept, maakt niks uit ik laat je wel wat tekst lezen.

Demonstranten betoogden dat de moord op de zwarte Chisale een racistische achtergrond heeft. Een woordvoerder van een Zuid-Afrikaanse mensenrechtenorganisatie beschouwt de moord als een extreem voorbeeld van misbruik en geweld van boeren tegen hun medewerkers.

Idd het had nix met zelfbescherming te maken snotneus!

Ik probeer niks goed te praten, maar misschien heeft die gozer wel het 7 jarige dochtertje van de boer verkracht en mishandeld..... dat weet je niet

Wat een onzin. Zo moeten we in het vervolg dus maar bij iedereen die vermoord is denken: misschien had ie wel wat geflikt en er om gevraagd. (y)

Inge
Zo gaat het altijd onderdrukking enzo

terwijl gekleurde mensen onder elkaar het als een soort van broeder naam gebruiken

Ben je sharp skin ofzo!?:S
Wat een onzin. Zo moeten we in het vervolg dus maar bij iedereen die vermoord is denken: misschien had ie wel wat geflikt en er om gevraagd

Je wordt niet zomaar ontslagen, hij zal wel niet hard genoeg hebben gewerkt 8)

hij heeft ze daarom maar voor de lonsdale leeuwen gepleurt :p

ook een oplossing 8)
nee ik ben geen sharp, ben jij wazi of zo?

Hmm... vage bedoeling.. Weet niet wat er verder aan de hand is geweest, maar dan tik je toch zeker niet zuiver meer? Hoe haal je het in je kop :S
naja het hoort niet normaal te zijn maar nl gaat zo ook worden op den duur denk ik

gelukkig bazeer jij je mening nerges op:)

damnz wat ernstig
Die blanke boer zelfs voor de leeuwen gooien