Partyflock

Forumonderwerp · 744195

Bron: de Telegraaf

PHALABORWA - Een blanke herenboer in Zuid-Afrika heeft in januari zijn zwarte bedienden bevolen om een ontslagen zwarte werknemer voor de leeuwen te gooien, heeft een van de bedienden dinsdag verklaard in een Zuid-Afrikaanse rechtszaal.

De aanklagers veronderstellen dat herenboer Mark Scott-Crossley samen met twee bedienden een ontslagen werknemer die zijn spullen kwam ophalen, aanvielen met machetes. Daarna bonden ze hem vast, sloegen ze hem en gooiden ze hem over de omheining waarachter zich de leeuwen bevonden.

De man leefde nog toen hij voor de leeuwen werd gegooid en schreeuwde het uit, verklaarde een bediende. Over zijn baas zei hij: "We konden hem niet stoppen. Hij keek erg boos. Hij is blank. We waren bang om te sterven."

dood aan alle .......! O:)
ziek. :S

:S
:s vooral dat laatste zinnetje :S

heel ziek ja :S
Ach het gebeurd....
Laten we ons lekker druk maken met wat er hier gebeurd in plaats van ergens anders in de wereld!!!

hij keek erg boos. :/

wou dat ik zo'n blik onder de knie had. :/
lijktme een vervelende dood

pijnlijk
is al vaker gebeurd daar in afrika..
heb daar ook al een wat over gelezen
hehe :D vind het wel een grappig verhaal

je gaat toch niet je (ex) collage voor de leeuwen gooien omdat 1 of andere boer dat met een boze blik vraagt :S

lijkt me zeker pijnlijk :S

:S

rare wereld toch :no:
we zijn toch allemaal mensen??
je hebt ook van die zieke amateur filmjes van dit soort momenten, weet even niet hoe het heet, zo ziek!!!! :S

wow best ziek
:X :Swaarom moet er tog weer bij dat het een blank boer is:S :X

ziek!

:X om t verschil tussen blank en zwart wat daar nog is te benadrukken???

En dan raar opkijken als al je werknemers ineens gaan rellen :S
laatste aanpassing
:Xja lekker boeiend, krijgie hier dlaijk ook weer gezeik mee, zo gaat dat in NEDERLAND:P maja BOEIEND:X
alsof dat niet vaker gebeurd....(iets dergelijks dan)

nah, omdat t vaker gebeurt is t normaal?! :[

nee dat niet...
is wel droog dit verhaal :p, alleen om nou iemand voor de leeuwen te gooien. :nee:
Hoe verzin je t zeg 8)
Nog altijd de Apartheid.......

De blanken hebben de macht, als die 2 bedienden dat niet gedaan hadden, hadden ze zelf als leeuwenvoer gefungeerd.
ga maar eens voer kopen voor die beesten...
leeuwen vreten je arm:D

als die nou daniel had geheten had ie nog een kans gehad;)
Echt ziekelijk....
zo is hun cultuur nu eenmaal, wie zijn wij om daarover te oordelen ?

gewoon een beetje kattekwaad van die boer

gewoon een beetje kattekwaad van die boer
waarom moet er tog weer bij dat het een blank boer is

omdat als er hier iets gebeurt, en het is géén nederlander dat ook altijd benadrukt wordt

omdat als er hier iets gebeurt, en het is géén nederlander dat ook altijd benadrukt wordt

ja dus als er niks bij staat kan je ervan uitgaan dat een nederlander is.

??:S??

"hun" deden het in opdracht van hun blanke baas waarschijnlijk van engelse afkomst. das gewoon iemand die nog in de tijd van de apartheid leeft.

is een oud verhaal, heb dit al eens eerder gelezen

zon id hak ookal maar het kan natuurlijk ook dat het vaker gebeurd:D
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
T waren vast Lonsdale Leeuwen:)

Is toch wel idioot dat die apartheidsverschijnselen nog steeds voorkomen daaro,mrja je zal het voorlopig ook niet wegkrijgen daar geloof ik.

het valt daar wel mee de meeste blanken boeren hebben ze al weggejaagd.
Hmmm ja dat is ook niet goed natuurlijk want niet alle blanke boeren zijn uhhh trash.

Ik denk ook wel dat de blanke boeren nodig zijn.

om de negers een baan te bieden en voor de leeuwen te werpen zeker :P ;)
als leeuwentemmer?:D

voor de lonsdaletemmers nou goed :P
ach ja whatever....onderdanige negers:no:....hadden ze de boer maar voor de leeuwen moeten gooien.

ze waren bang om te sterven hey :p
lees t onderste stukje 8)
ik zou t wel hebben geweten :$
En bij de weg...die negers doen t toch echt zelf hoor. Zij willen toch perze bij zo'n boer werken, sja dan heb je niet veel keus en zul je onderdaan zijn.
Ja dat bedoel ik ze doen t helemaal zelf,zoek dan tenminste een boer zonder leeuwen:D

hehehehe 1tje met gevaarlijke honden dan? :p
Hehehe Pitbulls:D

hahaha zo kennen we wel doorgaan,ach ja...hier mogen ze ook wel wat mensen voor de leeuwen gooien vind ik.

edit tekst - - -

anders krijg ik weer een waarschuwing
laatste aanpassing

vandaag 2 waarschuwingen gekregen voor 1 feit :p
(Y)
als die boer het bij een blanke werknemer had gedaan praten velen van jullie wel anders.

als adolf alleen negers had vermoord was het dan wel goed geweest???????

vind t gewoon ziek ondanks wat voor ras iemand heeft!!!