Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dat dag en nacht op partyflock zit en alle topics
bijhoud en in zoekmachines ga kijken of dit
topic misschien al eens geweest is.
bijhoud en in zoekmachines ga kijken of dit
topic misschien al eens geweest is.
Ik denk niet dat ze gezocht hebben, heb ik namelijk ook niet gedaan, maar dit is zo'n onderwerp wat je bijblijft
Dus als je dit nummer eerder hebt gehoord via link op partyflock, dan onthoud je dat
ze zeggen zelf al dat ze allochtoon zijn, kan het nog duidelijker
?
laatste aanpassing
maar ja schat laten we maar ff naar de stad gaan hier is verder ook niks meer om op te zeiken
ja is goed... Word hier ook niet egt vrolijk van
Veel plezier verder hier LAterssss
Ik denk niet dat ze gezocht hebben, heb ik namelijk ook niet gedaan, maar dit is zo'n onderwerp wat je bijblijft
Dus als je dit nummer eerder hebt gehoord via link op partyflock, dan onthoud je dat
Ja heb ik ook gedaan..... maar ja je heb gelijk
LoenaTJIK
laatste aanpassing
www.geertwilders.nl
Nu is het moment om wat te doen. Binnenkort wordt het lente dus tijd voor grote schoonmaak. Ik maak daarbij geen onderscheid tussen terreur tegen de staat en terreur op straat. Wie op de Lijnbaan verhindert dat hulp-diensten hun werk kunnen doen moet gewoon worden opgepakt. Heeft zo iemand een buitenlands paspoort dan is dat mooi meegenomen. Die kan op die manier meteen snel het land uit. Elke week komen vliegtuigen uit Turkije en Marokko nieuwe kansloze allochtonen afleveren op Schiphol. Het is goed als de retourvlucht ook eens wat passagiers heeft.
En dan moeten wij nederlanders eens zo nummer maken nou dan zal je ze horen hoor die klootzakken.
Dan doen ze aangifte wegens discriminatie maar ja wie discrimineerd er nou man
En dan noemen ze nederland een kanker land nou wat doen ze hier dan die vieze stink leiers
Ze moeten oprotten die vieze stink berbers !
LONSDALE !!!!!!!
Dan doen ze aangifte wegens discriminatie maar ja wie discrimineerd er nou man
En dan noemen ze nederland een kanker land nou wat doen ze hier dan die vieze stink leiers
Ze moeten oprotten die vieze stink berbers !
LONSDALE !!!!!!!
Donder toch op met die gasten jezus wie is er nou de racist in dit nummer wat een sukkel vooral die gene die niet kan praten. En dat moet dan een "rapper" voorstellen??? Leer toch eens praten en waarom ben je in Nederlands als je dit een kankerland vindt. Overal waar ik kom zie je ze, jullie denken juist dat jullie stoer zijn maar w8 maar af op een dag zullen Nederlands het niet meer pikken en zullen de rollen worden omgekeerd. Wij zullen dan de personen zijn die jullie neersteken!!!!!!!!
laatste aanpassing