Weinig van gemerkt eerlijk gezegd
Omdat jij ook lang zo actief niet bent als ik in de scene.
Ik heb een hele hoop positieve reacties gekregen van mensen op onze organisatie, voornamelijk in de illegale scene, ook op Pandemonium werd goed gereageerd, eindelijk waren er organisaties die een strikt beleid voeren en zich er daadwerkelijk aan hielden en daar waren mensen blij om.
Sinds die tijd merk ik dat steeds meer mensen zich openlijk negatief uitlaten over wazi's. Of ze er eerst bang voor waren of iets dergelijks weet ik niet, enige wat ik wel weet is dat de oorlog sinds die tijd vol in gang is.
Ik heb het niet over de scene, ik heb het over internet (PF, SLSK, MSN, you name 'em...). Op feesten is het overal nog steeds 1 grote wazi bende. En strikte beleiden zijn er wel meer dan jullie feesten, zie bijv. Ondergrondse Herrie. En de meeste mensen die ik ken die stoer doen hebben juist niks met Oldschool/ Early te maken, maar zijn meer van die experimentelers. 
Ik heb het niet over de scene, ik heb het over internet (PF, SLSK, MSN, you name 'em...).
Ik heb het voornamelijk over de scene, aangezien het daar gebeurt. Op PF zie je de tendens ook omslaan.
Op feesten is het overal nog steeds 1 grote wazi bende.
En ik zie jou steeds verkondigen dat op nieuwe hardcorefeesten de sfeer net zo goed is als in de Energiehal vroeger? Op oldstylefeesten zie ik namelijk practisch geen wazi's meer.
En strikte beleiden zijn er wel meer dan jullie feesten, zie bijv. Ondergrondse Herrie.
Daar heb ik nog nooit iets over gelezen van strikt beleid, dus daar gaat kennelijk qua deurbeleid niet zoveel aandacht heen van het publiek.
En de meeste mensen die ik ken die stoer doen hebben juist niks met Oldschool/ Early te maken, maar zijn meer van die experimentelers.
Niet meer nee, twee jaar geleden barstte het op oldstylefeesten nog van de wazi's. Kennelijk konden ze het haktempo toch niet aan met hun zielige gepogo.
Daarnaast zijn er de laatste maanden ook een flink aantal keer klappen gevallen in de richting van wazi's op oldstylefeesten, nu heb ik een hekel aan geweld, maar stiekem juich ik dit toch wel toe.
Die mensen die experimenteel gaan, waar jij het over hebt, zijn waarschijnlijk de bekende figuren die "Ik haat trance" en dergelijke zielige teksten in hun profiel hebben staan, alleen van speedcore, industrial en terror houden en iedereen die niet meedoet aan die Britse schoolmode van ze "Qlubqut" noemt. Of zit ik ernaast?
En wie zijn in dit geval de "stoerdoeners"?
De experimentelers.
En ik zie jou steeds verkondigen dat op nieuwe hardcorefeesten de sfeer net zo goed is als in de Energiehal vroeger?
Nooit gezegd, ik zeg alleen dat de sfeer nog steeds relaxed is. En dat blijf ik vinden.
Daar heb ik nog nooit iets over gelezen van strikt beleid, dus daar gaat kennelijk qua deurbeleid niet zoveel aandacht heen van het publiek.
Lonsdale verboden noem ik redelijk strict.
Die mensen die experimenteel gaan, waar jij het over hebt, zijn waarschijnlijk de bekende figuren die "Ik haat trance" en dergelijke zielige teksten in hun profiel hebben staan, alleen van speedcore, industrial en terror houden en iedereen die niet meedoet aan die Britse schoolmode van ze "Qlubqut" noemt. Of zit ik ernaast? 
Gozer, je zit er helemaal naast. Ik heb het juist over mensen die overdreven anti wazi zijn, en de mensen die jij beschrijft zou ik wazi noemen. Je weet wel, van die mensen die iemand met NL in de naam al uitschelden voor wazi, en die zeggen dat Dj Paul per definitie voor wazi's is. Van die mensen die alleen mensen die Hellfish leuk vinden respecteren.
Nooit gezegd, ik zeg alleen dat de sfeer nog steeds relaxed is. En dat blijf ik vinden.
Dus je erkent dat vroeger de sfeer beter was?
Lonsdale verboden noem ik redelijk strict.
Ik niet. Dit noem ik strikt:
True party people only!
Minimum age: 18
Politics do not belong at parties, so absolutely no wannabe nazifashion will be allowed!
No neckties
No strap-ons
No armyboots
No keltic signs
No soccershirts
No squared shirts
No rolled-up pants
No other nazisymbols of any kind
No clothes with city- or provincenames
No pogo and no angry faces!
No exceptions will be made!
Minimum age: 18
Politics do not belong at parties, so absolutely no wannabe nazifashion will be allowed!
No neckties
No strap-ons
No armyboots
No keltic signs
No soccershirts
No squared shirts
No rolled-up pants
No other nazisymbols of any kind
No clothes with city- or provincenames
No pogo and no angry faces!
No exceptions will be made!
Dat is dus onze policy.
Gozer, je zit er helemaal naast. Ik heb het juist over mensen die overdreven anti wazi zijn, en de mensen die jij beschrijft zou ik wazi noemen. Je weet wel, van die mensen die iemand met NL in de naam al uitschelden voor wazi, en die zeggen dat Dj Paul per definitie voor wazi's is. Van die mensen die alleen mensen die Hellfish leuk vinden respecteren.
Er bestaat voor mij niets als "overdreven antiwazi". Hoe harder er tegen opgetreden wordt, hoe beter. In jouw definitie ben ik dan een "overdreven antiwazi", want ik vind het inderdaad triest om NL in je naam te zetten, waarom zou je behalve om nationalistische redenen?
En mij zul je ook niet meer bij een optreden met nieuwe hardcore van Paul zien, altijd rellen.
Zeker niet dat ik alleen mensen respecteer die alleen de underground cool vinden, het ligt aan het gehele gedrag en het karakter van die persoon. Ik zeg niet dat bepaalde muziek voor wazi's wordt gemaakt, ik zeg alleen dat bepaalde muziek meer wazi's aantrekt dan andere muziek. Paul is daar een voorbeeld van met die eeuwige, stoere, gekopieerde rapsamples.
B.A.L.>>Zo zijn wij helemaal niet!
Wij respecteren iedereen...behalve mensen die zich respectloos gedragen naar anderen toe...maar die hebben hun respect ook vergooid...
En wij bedoelen ook dat bepaalde dingen nu eenmaal meer wazi's aantrekt dan de andere...
En als je keer op keer dat gezeik van hun moet aanzien omdat het hun zijn die nou net het altijd voor elkaar krijgen om door middel van respectloos gedrag en middelvingers complete sets van dj's kunnen verneuken dan zou ik ook niet weten waarom we respect naar hun hoeven te vertonen...niet meer! Zero tolerance was bereikt...
En de anderen hebben er nooit wat aangedaan en zijn dus medeplichtig...
De rollen zijn enkel opeens omgedraaid geworden wij gaan hun nu terroriseren...
Wij respecteren iedereen...behalve mensen die zich respectloos gedragen naar anderen toe...maar die hebben hun respect ook vergooid...
En wij bedoelen ook dat bepaalde dingen nu eenmaal meer wazi's aantrekt dan de andere...
En als je keer op keer dat gezeik van hun moet aanzien omdat het hun zijn die nou net het altijd voor elkaar krijgen om door middel van respectloos gedrag en middelvingers complete sets van dj's kunnen verneuken dan zou ik ook niet weten waarom we respect naar hun hoeven te vertonen...niet meer! Zero tolerance was bereikt...
En de anderen hebben er nooit wat aangedaan en zijn dus medeplichtig...
De rollen zijn enkel opeens omgedraaid geworden wij gaan hun nu terroriseren...
laatste aanpassing
Dus je erkent dat vroeger de sfeer beter was?
Zou het niet weten, ik kwam toen nog niet op feesten
Er bestaat voor mij niets als "overdreven antiwazi". Hoe harder er tegen opgetreden wordt, hoe beter. In jouw definitie ben ik dan een "overdreven antiwazi", want ik vind het inderdaad triest om NL in je naam te zetten, waarom zou je behalve om nationalistische redenen?
Ach, laat ze lekker NL in hun naam zetten, ik heb er niet echt problemen mee ofzo
TYHARO: Ik heb het ook niet over jouw en dat vage tekno volk
Ik heb het over mensen die nu allemaal ineens Hellfish en alles de bom vinden en er altijd over proberen te praten, iedereen die Hellfish leuk vind aanmoedigen en iedereen proberen te overtuigen dat mainstream kutmuziek is. Terwijl ze er misschien stiekem zelf ook nog wel op los gaan.
Boonhead: Ik heb doordeweeks idd weinig tot geen reet te doen
TYHARO: Ik heb het ook niet over jouw en dat vage tekno volk
Ik heb het over mensen die nu allemaal ineens Hellfish en alles de bom vinden en er altijd over proberen te praten, iedereen die Hellfish leuk vind aanmoedigen en iedereen proberen te overtuigen dat mainstream kutmuziek is. Terwijl ze er misschien stiekem zelf ook nog wel op los gaan.
Ow die...
Die vallen onder de medeplichtigen bij mij dus...
Nu opeens overstappen maar toen het lef niet hadden om er iets van te zeggen en boos worden als we commentaar erop maakten OF zelfs degenen waren die actief meededen...
1 van de 2...
Die helga's komen ook nooit met iets nieuws he
Precies, je hebt bakstenen en je hebt mensen he?
Ik wil ook uitgescholden worden voor Trancehomo
Moet je geen Lonsdale aanhebben ofzo dan heb je snel resultaat
Wel leuk om te horen van een wazi die net een jaar op feesten loopt en eerst ook nog een wigger was
Nou, ik anders ook wel hoor.. 
Vorig jaar, na Mania, zat ik met paar maten van me op t station, te wachten op de eerste trein... overal om ons heen ook de nodige wazi's op de trein aant wachten..
Ik gewoon op normaal praat-volume met mn maten praten over hoe debiel wazi's wel niet zijn, al die kenmerken etc van wazi's opnoemen, ze afkraken.. konden dr heel wat meeluisteren, maar geen reactie / commentaar op gehad.. goh, zouden ze dan toch niet zo stoer zijn als ze allemaal beweren hier op PF?

En daarna lekker melig doen in de trein, wij wilden ook wazi's nadoen, dus wij allemaal woorden bedenken die met PARA beginnen
Achja, als je melig bent, lach je om elke scheet 
Vorig jaar, na Mania, zat ik met paar maten van me op t station, te wachten op de eerste trein... overal om ons heen ook de nodige wazi's op de trein aant wachten..
Ik gewoon op normaal praat-volume met mn maten praten over hoe debiel wazi's wel niet zijn, al die kenmerken etc van wazi's opnoemen, ze afkraken.. konden dr heel wat meeluisteren, maar geen reactie / commentaar op gehad.. goh, zouden ze dan toch niet zo stoer zijn als ze allemaal beweren hier op PF?
En daarna lekker melig doen in de trein, wij wilden ook wazi's nadoen, dus wij allemaal woorden bedenken die met PARA beginnen
Waarom zijn die mensen zo oppervlakkig joh 
Helga's hebben namen als: ParaPogoTerreurWijf of NL-Halfaalterrorwijf en Houthakkers hebben namen als Terreurrebel of Parapogorelschopper ofzo
Ik vind het wel humor hebben
als ik naar een waziprofiel kijk kun je zien dat ze echt een IQ hebben van een varken 
Helga's hebben namen als: ParaPogoTerreurWijf of NL-Halfaalterrorwijf en Houthakkers hebben namen als Terreurrebel of Parapogorelschopper ofzo
Ik vind het wel humor hebben
laatste aanpassing
Tijdje terug zou er hier in de buurt een feest bijna afgelast worden, omdat er geruchten zouden zijn dat er een terreur-aanslag gepleegt zou worden (bommelding of zoiets)
Nou, die locatie staat (stond?) er best wel 'bekend' om, dat er veel wazi's naar toe gaan..
Ik vroeg mezelf al meteen af.. krijgen ze eindelijk eens een keer ECHTE terreur, waar ze zelf altijd zo hard om lopen te roepen, is t nog niet goed
Wat willen die gevalletjes nou?!?! 
Nou, die locatie staat (stond?) er best wel 'bekend' om, dat er veel wazi's naar toe gaan..
Ik vroeg mezelf al meteen af.. krijgen ze eindelijk eens een keer ECHTE terreur, waar ze zelf altijd zo hard om lopen te roepen, is t nog niet goed
trance=gay boy's in strakke shirtjes en clubk*tten met puntschoenen.
trance=gay boy's in strakke shirtjes en clubk*tten met puntschoenen.
Puntschoenen doen pijn, no way dat ik die aandoe naar trancefeesten.
Ik kan ook gaan zitten generaliseren over de gabber/hardcore-liefhebbers, maar dat doe ik niet want ik weet dat de dingen niet zo inelkaar zitten. Dit irriteert me lichtelijk. De hele tijd dat achterlijke gezeik dat trance voor homo's is en clubkutten met puntschoenen en die stompzinnige onzin. Volgens mij weet jij niet eens waar je over zit te lullen. En deze hele draad is echt zielige onzin, en die gast die 'm gestart heeft is helemaal zielig.