| Betreft: | evenement: Hardcore Turbulence, vrijdag 25 maart 2005 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
En dat pinda zon beetje alles lult dat weet ondertussen ook iedereen wel
Als pinda vanavond op de sportschool tege mij aan kom prate van..wat hoor ik zit je ut binkie uit te hange op partyflock forums, dat je lerare denke dat je aan de drugs zit..en dat je nie meer met kindere om wil gaan terwijl je zelf 15 ben..en van deurse vroeg aan mij van: hoevaak heb die essendaal eigelijk pillen op volgus mij hebtie het 1 x gedaan dit en dat..
dan weet ik wel hoe laat het is met vedraaide verhaaltjes..
om het je ff duidelijk te maken..als er iemand is die het gaar vind als mensen denken dat drugs gebruiken stoer is.. dan ben ik dat wel want dat heb k altijd met die pinda alstie begind: ja gister avond *censuur* vaag weer ff lekker aan de speed gezete dit en dat.. dan ben ik het juist altijd die zegt nou stoer hoor.. ik vind het absoluut niet stoer dak ut gebruikt heb..maar ik vind het wel stoer dat ik als enige gestopt ben..dat is het gene wat je mij vaak hoor zegge..mag je ook wel een beetje trots op zijn toch.. ben jij toch ook wel ofniet?
noot van de redactie: graag op taalgebruik letten
Als pinda vanavond op de sportschool tege mij aan kom prate van..wat hoor ik zit je ut binkie uit te hange op partyflock forums, dat je lerare denke dat je aan de drugs zit..en dat je nie meer met kindere om wil gaan terwijl je zelf 15 ben..en van deurse vroeg aan mij van: hoevaak heb die essendaal eigelijk pillen op volgus mij hebtie het 1 x gedaan dit en dat..
dan weet ik wel hoe laat het is met vedraaide verhaaltjes..
om het je ff duidelijk te maken..als er iemand is die het gaar vind als mensen denken dat drugs gebruiken stoer is.. dan ben ik dat wel want dat heb k altijd met die pinda alstie begind: ja gister avond *censuur* vaag weer ff lekker aan de speed gezete dit en dat.. dan ben ik het juist altijd die zegt nou stoer hoor.. ik vind het absoluut niet stoer dak ut gebruikt heb..maar ik vind het wel stoer dat ik als enige gestopt ben..dat is het gene wat je mij vaak hoor zegge..mag je ook wel een beetje trots op zijn toch.. ben jij toch ook wel ofniet?
laatste aanpassing door een beheerder
tjah ut zal best maar moeje nie gaan ouwehoere dat andere mensen mongol zijn als je zelf mongol doe
Wie zegt dat dat mongool is ? misschien vind jij dat maar zij niet
Dat heb ik niet eens gevraagd !
pinda heb idd veel stoere verhalen idd..vroeger altijd over zn maten in oudeland enzo haha..dan had ik het niet meer..
is daar nog wat van over trouwus die oudeland gang, 2 of 3 jaar gelede ware al die gaste *censuur berrucht joh

is daar nog wat van over trouwus die oudeland gang, 2 of 3 jaar gelede ware al die gaste *censuur berrucht joh
reactie op verwijderd bericht
Gelukkig ben ik dat niet, maar judith
Whahah het stond in je eige msn-naam mogool, en ik heb niks van pinda, heb hem nog nie eens gezien, ja. Dus als je het zelf in je msn naam zit ga dan geen andere de schuld geven
Kzeg tog ook nie dat dat niet zo is
en kzeg ook nie dat je door moe gaan ofzo, allen maar beter tog dat je ben gestopt dan ??
ja dat moet je niet aan mij vragen,maar van mij hebtie t niet
Problemen de wereld uit??
En btw.. ga nou niet op de steiger klagen over mij.. zeg t dan in me gezicht 
wat ook weer zo gaar is dat als mensen aan pinda dingen over mij gaan vragen en gaan ouwehoeren over wat ik wel en niet gedaan heb in me leven en hoeveel, en over dat ik het stoer vind dat me leraar denk dak aan de drugs zit en dak me zelf volwassen vind en nie meer met kidnere om wil gaan ..terwijl die informatie komt van iemand die helemaal het verhaal niet weet en helemaal niet weet waar het over gaat..
vraag dat dan aan mij als je dat zo graag wil weten niet aan pinda!
Whahah het stond in je eige msn-naam mogool, en ik heb niks van pinda, heb hem nog nie eens gezien, ja. Dus als je het zelf in je msn naam zit ga dan geen andere de schuld geven
om het je ff duidelijk te maken..als er iemand is die het gaar vind als mensen denken dat drugs gebruiken stoer is.. dan ben ik dat wel want dat heb k altijd met die pinda alstie begind: ja gister avond *censuur*vaag weer ff lekker aan de speed gezete dit en dat.. dan ben ik het juist altijd die zegt nou stoer hoor.. ik vind het absoluut niet stoer dak ut gebruikt heb..maar ik vind het wel stoer dat ik als enige gestopt ben..dat is het gene wat je mij vaak hoor zegge..mag je ook wel een beetje trots op zijn toch.. ben jij toch ook wel ofniet?
Kzeg tog ook nie dat dat niet zo is
maar hoe ken die het verzinnen als hij niet van deze discussie af weet..en precies de woorden van laura's onzin teksten tege mij zegt
ja dat moet je niet aan mij vragen,maar van mij hebtie t niet
Problemen de wereld uit??
wat ook weer zo gaar is dat als mensen aan pinda dingen over mij gaan vragen en gaan ouwehoeren over wat ik wel en niet gedaan heb in me leven en hoeveel, en over dat ik het stoer vind dat me leraar denk dak aan de drugs zit en dak me zelf volwassen vind en nie meer met kidnere om wil gaan ..terwijl die informatie komt van iemand die helemaal het verhaal niet weet en helemaal niet weet waar het over gaat..
dit was niet voor jou maar voor diehakker..hattie ook al antwoord op gegeven..
nou het laaste..er stond een een zin in me msn naam die voor mense gericht was die dat begrijpen, en weten waar het over ging, jij wist niet waar het overging en warom ik dat zei..dus je weet het verhaal niet..nu heb k ut 3 x uitgelegd dus nou wel denk ik.. das het enige wat ik zeg..
wat mij betreft gaan we ut nou over HC Turbulence hebben..
ik heb trouwus niet over jou lope klage op steiger ik ben gister niet op de steiger geweest ik was fitnessen.. Oii
dit was niet voor jou maar voor diehakker..hattie ook al antwoord op gegeven..
nou het laaste..er stond een een zin in me msn naam die voor mense gericht was die dat begrijpen, en weten waar het over ging, jij wist niet waar het overging en warom ik dat zei..dus je weet het verhaal niet..nu heb k ut 3 x uitgelegd dus nou wel denk ik.. das het enige wat ik zeg..
wat mij betreft gaan we ut nou over HC Turbulence hebben..
ik heb trouwus niet over jou lope klage op steiger ik ben gister niet op de steiger geweest ik was fitnessen.. Oii
reactie op verwijderd bericht
gelukkig staat er bij jou nix over loeie of andere dinge die getuigen van complete gaarheid
Beroep: Maggi verslaafd
-Loeie met koe en koe..Erwtensoep Onder me Oksel smeerser, Polonaise-in-de-lift-Lerares..
nee dan ben je niet mongol hor haaaaaaahahahah dan ben je de grootste mongol...
HAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH WAT UN GRAP BEN JIJ ZEG
gelukkig staat er bij jou nix over loeie of andere dinge die getuigen van complete gaarheid
Beroep: Maggi verslaafd
HAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH WAT UN GRAP BEN JIJ ZEG
na de fitness vertelde pinda mij allemaal dinge die hij van van deurse had..en dinge die van deurse van jou had ofzo.. toen dacht ik..dan ken ik ook wel ff beginne.. maar ik weet niet of pinda nou lult zoals hij zegt..of niet..boeit me ook nei zo veel..ik ga deze discussie geen weken doorvoeren..het zal allemaal wel
is daar nog wat van over trouwus die oudeland gang, 2 of 3 jaar gelede ware al die gaste *censuur* berrucht joh
Oudeland is dood
Beroep: Maggi verslaafd -Loeie met koe en koe..Erwtensoep Onder me Oksel smeerser, Polonaise-in-de-lift-Lerares..
Als ik dat bij mn beroep zou zette zou je dan t zelfde zegge als je hier doet ?
Beroep: Maggi verslaafd -Loeie met koe en koe..Erwtensoep Onder me Oksel smeerser, Polonaise-in-de-lift-Lerares..
jaa, ik zou niet weten wrom niet
jaa, ik zou niet weten wrom niet