Partyflock

Forumonderwerp · 742818

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Zoals jullie zien is hardcore turbulence weer terug in disco The Blue Lagoon te zwijndrecht, met oude vertrouwde dj's als :respect:Neophyte:respect: en DJ Panic..Wat verwachten jullie ervan en zal deze keer de uitsmijter bespaard blijven van een aantal op hol geslagen Groningers:P
laatste aanpassing

Wehh *censuur* hoe zet je zoon forum bij ut feest zelf?

noot van de redactie: graag op taalgebruik letten*
laatste aanpassing door een beheerder
Dat doe jij niet ;) Dat doe ik :P
Wel beter dat t weer terug is....is er tenminste nog iets boeiends in die ballentent :)
Maar je moet wel binnekomen daar he ;) niet dat dat zo moeilijk is in de blue :P
Ja dat mag je wel aan , maar je ken beter cavello aandoen ;)
oke dan pik ik die zwarte van juut;)
Die is donkerblauw:p zelfde kleur als mij...

To marja:

hehe..ah dan doe jij ut maar ey:D
dat is tzelfde;) cavello is cavello hoor O:)

ga gewoon allebei in een tanga-slip dan maak je ook wel de blits hoor

:gaap:
Oke smurf dat gaan we doen oke :P

(Y)(Y) zo mag ik het hore

:bounce: :D
Artiest {SHOWLIST artist 566, 31495}
Uiteraard heb ik ook weer de kans gehad van de blue om jullie gehoor te beschadigen deze avond :D

dan zouwe ze tog echt eerst is ander geluid moete neerzette daaro:P
Met Hard Challenge on tour was t nog wel goed geluid :) voor de Blue dan :P
Ghehe ;) ik ben dr nog nie geweest.. dus kzal t dan wel hore :)
Ja joh met R&B ... dat is beter dan hardcore toch swa ;)

Whahaha nee hoor..!! waarom oordoppies?? wat zijn dat dan ;)
Omdat t geluid in de Blue zo hard staat, anders heb je een *piep* in je oren O:)

Ik weet niet wat oordoppies zijn , jij ???
Heb nog nooit een piep gehad in me oren na een feest:P

Ik weet t ook niet, zijn dat niet die dingen die om je voet heen moeten ?
Ik ook nog nooit :p volges mij ben ik al half doof :|

Nee t zijn van die dingen die je met klitteband via je middel om je hoofd heen moet binden :)
nou ik heb echt weleens een piep gehad in me oren.. maar dat betekent alleen dat het geluid goed stond;)

ik heb wel eens een stier in me oor gehad dat is een teken dat dat nog veel harder was

Wat lul jij nou .. jij ben het bierstier hoe kan je dan jezelf in je oor krijgen :S
zeker weer flink aan de dope jij ;)
tis dat je gymleraar het zei ...

Hard Challenge klonk wel leuk met Partyraiser :D
hopen dat het verbetert is ;)
Essedaal jij ben helemaal geen 16 :|
Op hardcore turbulence II stond er wat extra geluid op het podium achter de dj's..dat was ragge

anders ken je vaak nie mee doen voor die kaartjes enzo schat.. bij jou staat er helemaal geen leeftijd ...rara

hahaha die gymleraar van mij dies vreemd: 'wat heb je op pille of paar lijntjes speed' wehh doe normaal mafkees..'ja ik weet het ckr ik weet hoe het er daar in die hc cultuur aan toe gaat k ken ook wel van zulke mense en ik weet niet wat je thuis allemaal mag maar doe ut nie in mijn les' ..wehh *censuur* op *censuur* je geeft voor het eerst les en gelijk zulke *censuur* vooroordelen..helemaal gek ik gebruik *censuur* al 2maande nie meer :respect: :bier: BIER :bier: :respect: maarja boeie volgende week pak ik um terug:P

*noot van de redactie: graag op taalgebruik letten*
laatste aanpassing door een beheerder

oh nu wel sorry hahaha...maar ben wel bijna 16:D..verjaardag vieren op b2s denk ik
stoer man dat je gymleraar dat zegt.. iedereen moet dat weten he :/
en je gebruikt al 2 maanden niet meer? je heb t 1x geprobeerd man.. dat is wel echt gebruiken :/

Tja, ik ga niet zette dat k ook 16 ben :/ ... zo ken k ook net doen of k 18 ben en daar 18 neerzetten.. beetje vaag.. niet dan ?? :/:/:/

Hessendaal = pep

mjah ;)

daarom zijn dr ook veel hoeren tegenwoordig :D