Partyflock

Forumonderwerp · 741644

welke vind je het beste , als je zou moeten kiezen welke dan en waarom en de programma die je kijkt of muziek?

ik MTV , meer vanwege de de programma's zoals pimp my ride , mtv cribs , dismissed , boiling points en meer van zulke programma's ,kijk het meer voor de programma's dan muziek eigenlijk :P
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
MTV, duidelijk...

Tenminste een beetje volwassen muziek, niet de standaard meuk..

Joaa helemaal mee eens :jaja:

De shows die ze hebben zijn ook wel leuk, maar die dating rotzooi vind ik weer verschrikkelijk...

Inderdaad, de helft van de programma's mogen ze wel schrappen eigenlijk...
al die geacteerde programma's mogen wel weg bij mtv; dismissed, room raiders :nee: zo nep allemaal
Mtv: mooie vormgeving, orginelere programmering dan de rest
zeker mtv idd.. vind sowieso de muziek daar 100x beter dan the box en tmf en ze hebben af en toe ook gewoon best interessante programma's.

Mtv leuke progamma's

Tja omdat het moet :(
MTV dan maar, voor de programmatjes ook
GEEN VAN DE 3!!! Ik heb ze express niet ingesteld op mijn tv!
MTV en TMF dan wel, ik heb een hekel aan the box, zoals net gezegd, t is gewoon bagger en b-zender.. 97% vd tijd kutmuziek en dan ook nog heel veel jamba tussendoor:S:S
doe dan maar mtv, roomraiders:P en boiling points, af en toe lekker clippie tussendoor, prima
laatste aanpassing
MTV Base

MTV jaren 80 en 90 :yes:
TMF jaren 90 (hakkuh!!!)

MTV :yes:
TMF is leuk wanneer je 12 jaar bent

mtv heeft soms echt wel vette programma´s :yes:

de box draait soms ook vet oude nummers, was laatst een programma kwamen allerlei clips van de jaren 70-80 voorbij, was wel grappig om te zien eigenlijk