Partyflock

Forumonderwerp · 741311
Betreft: evenement: ZAK, zaterdag 22 januari 2005 om 22:00

lekker stappen !!!! gizmo draait en nu is dat niet sjors favoriet maar dat mag de pet niet drukken:bounce: :bounce: :bounce:

Maar ze wil juist niet intelligent overkomen, begrijp dat dan!
Toen nu gaat dat haar zéér goed af :jaja:

meisjes plagen, kusjes vragen

oftewel :

puberale jochies hiero

Zeggen "Sjors en Sjimmie" die striphelden zijn :respect:

wij gaan niet in op jouw Clearasil-gedrag

Dan zijn jullie de oudste en verstandigste (Y)

Kids have more fun B)

Ik refereer naar Rule 3

Dan wijs ik de op mijn verweer, in dupliek uitgebrachte stellingen wederom terug naar de primaire en limitatief bevoegde authoriteit op dit gebied, namelijk de Fabeltjeskrant, met als voorzitter van het college mr. M. de Uil :yes:

Zak is leuk! :D

Ik refereer naar Rule 5

sjors valt ook weder terug op rule 3

ga je ook bas????

jaspere en frteen hierbij roepen wij jullie uit tot sukkels van de eeuw eerst zeiken op ons in het forum om ons daarna onder een andere naam uit te nodigen op een feesie om dat jullie ons toch wel interessant vinden !!! sukkels sukkels sukkels

om ons daarna onder een andere naam uit te nodigen op een feesie om dat jullie ons toch wel interessant vinden !!!

hahahahah :D.... whatever :yes:

En jongens hoe was Zak? ik ben zeer benieuwd naar jullie verhalen, jullie hebben er zelf een topic over geopend dus kom maar op!

Ik zal het omschrijven---->KLOTEN!!!

SLECHT GEDRAAID DAAR,NIET GEWEND!!
laatste aanpassing

Zak vind ik laatste tijd erg slecht..!

Bridge was super vanavond :jaja:
bllij dat k net uit the bridge kom...
deepack en panic...allemachtig wat een feest... :bounce:

was echt weer een rare avond!!!
marcel woods die mijn nr 2 house held WAS
draaide gewoon kut
sorry marcel....maar op die manier sta ik niet achter jou

ik ben helemaal opgegeild door een vriendelijke dame
in de r&b zaal om er vervolgens weer eens achter te komen dat ze een vriend had!!!

en als je soms denkt dat sjors dit tafereel 1 keer moest meemaken vanavond dan heb je het mis
ik gaf een wildvreemd meisje een knuffel en voor ik het wist moest ik van haar vernemen dat zij zich gezchoren had
toen heb ik haar even gevraagd of ze een vriend had en ja hoor ...

wat is dat toch met die vrouwen???????????????????????????????????????????­??????????????????????????????????????????????????­??????????????????????????????????????????????????­??????????????????????????????????????????????????­??????????????????????????????????????????????

Stoute sletj.. :o...meisjes in Zak

:p
laatste aanpassing
Ik vond zak ook wat tegenvallen, had er meer van verwacht. Komt door die Marcel Woods, die draaide echt te zacht of het komt omdat freddy en jurgen zo goed begonnen. Jammer dat Gizmo toch nog kwam want als hij ietsjes later was geweest dan had ruthless gedraaid en die is goed, zeer goed. Maar de sfeer was wel goed, merkte wel dat er allemaal nieuwe kopjes rondliepen en dat terwijl ik maar 1 weekend heb gemist. Oja nog even een reactie op dat Bridge een betere sfeer heeft nou de mensen die ik ken en hoor zeggen dat dat niet zo is. De muziek in de bridge is al vroeg hard maar das een kwestie van smaak. Maar de sfeer is echt wel stukken beter in zak zeker weten en het ziet er mooier uit haha. Hey groetjes en sjors en sjimmie misschien tot zaterdag?Ik ben zeker van de partij, jullie?

Wij zijn zaterdag te vinden op Erotic City

Vechtsebanen

Sjors...onthou dit,heb ik afgelopen weekend ook tegen een meisje gezegd in zak....achter elk meisje schuilt een klein sletje,ik zag haar nadenken,dus ze zal dr wel mee eens zijn!
(Ze ging er verder niet op in)

Maaruh tis iid kut als ze je opgeild,en dat het daar dan bij blijft,iig Have fun @ Trip
laatste aanpassing

Wij komen al vanaf 99 in Zak was altijd zwaar beterz daar, maar vanaf ongeveer 2002 ging Zak commercieel we zijn toen uitgeweken naar de Bridge, maar dat verveelt nu ook elke week die zelfde lijpe koppen :) dus nu weer naar Zak geweest echt SUPER! die goede oude tijd. wel veel veranderd qua uitgaanspubliek, veel diverser. maar zekers voor herhaling vatbaar volgende x wordt het zeker weer ZAK!
Trouwens veel publiek vanuit de Bridge gaat nu weer back to Zak

Bridge rules :jaja:

zak is toch wel de leukste disco in de buurt van het noorden
wij blijven toch altyd terugkomen en als er dan weer een vet feest is dan gaan we daar heen yeeeeeehhhhhhhhh erotic city :bounce:

elk weekend van de partij:D
Hey Marieke, jij hier ook al? Ja Marieke en ik zijn elk weekend in zak te vinden. De sfeer is vaak super, soms heb je rare lui maar ja dat vind je overal wel. En de muziek vind ik super als freddy draait haha. Ik merk wel aangezien ik er al meer dan 5 jaar elke zaterdag kom dat de muziek steeds harder wordt. Zelfs Jurgen begint harder te draaien en volgens mij is dat maar goed ook want de meeste mensen vinden dat fijn. Ik vind eerst lekkere dansmuziek in het begin van de avond prima maar ze mogen het wel opvoeren en dan op het eind Ruthless. MIJN weekend kan dan niet meer stuk.
Dat er andere mensen komen merk ik ook op. En volgens mij klopt het inderdaad dat dat mensen uit de bridge zijn en dat vind ik ook weer zeer spijtig want zij beinvloeden de sfeer wel en niet ten goede. Afgelopen weekend stonden er ook heel veel nieuwe mensen achter de kooi waarvan ik bijna wel zeker weet dat het bridgegangers zijn. Beetje jammer want ze deden best raar. NIet dat dat mijn avond verpest heeft hoor ik vermaak me er altijd prima!!!

haha ja tuurlijk ik ook:P
De sfeer is zeker bijna altijd wel super vooral als petra er is:D
en de muziek hoe harder hoe beter:)
maar wat petra zei over de bridgegangers kloppen wel... ze doen soms best raar
mja ik vermaak me elk weekend super...