| Betreft: | evenement: ZAK, zaterdag 22 januari 2005 om 22:00 |
Is dit misschien wat Sjors en/of Sjimmie? 
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/740626
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/740626
Ik vond zak ook wat tegenvallen, had er meer van verwacht. Komt door die Marcel Woods, die draaide echt te zacht of het komt omdat freddy en jurgen zo goed begonnen. Jammer dat Gizmo toch nog kwam want als hij ietsjes later was geweest dan had ruthless gedraaid en die is goed, zeer goed. Maar de sfeer was wel goed, merkte wel dat er allemaal nieuwe kopjes rondliepen en dat terwijl ik maar 1 weekend heb gemist. Oja nog even een reactie op dat Bridge een betere sfeer heeft nou de mensen die ik ken en hoor zeggen dat dat niet zo is. De muziek in de bridge is al vroeg hard maar das een kwestie van smaak. Maar de sfeer is echt wel stukken beter in zak zeker weten en het ziet er mooier uit haha. Hey groetjes en sjors en sjimmie misschien tot zaterdag?Ik ben zeker van de partij, jullie?
Sjors...onthou dit,heb ik afgelopen weekend ook tegen een meisje gezegd in zak....achter elk meisje schuilt een klein sletje,ik zag haar nadenken,dus ze zal dr wel mee eens zijn!
(Ze ging er verder niet op in)
Maaruh tis iid kut als ze je opgeild,en dat het daar dan bij blijft,iig Have fun @ Trip
(Ze ging er verder niet op in)
Maaruh tis iid kut als ze je opgeild,en dat het daar dan bij blijft,iig Have fun @ Trip
laatste aanpassing
Wij komen al vanaf 99 in Zak was altijd zwaar beterz daar, maar vanaf ongeveer 2002 ging Zak commercieel we zijn toen uitgeweken naar de Bridge, maar dat verveelt nu ook elke week die zelfde lijpe koppen
dus nu weer naar Zak geweest echt SUPER! die goede oude tijd. wel veel veranderd qua uitgaanspubliek, veel diverser. maar zekers voor herhaling vatbaar volgende x wordt het zeker weer ZAK!
Trouwens veel publiek vanuit de Bridge gaat nu weer back to Zak
Trouwens veel publiek vanuit de Bridge gaat nu weer back to Zak
Hey Marieke, jij hier ook al? Ja Marieke en ik zijn elk weekend in zak te vinden. De sfeer is vaak super, soms heb je rare lui maar ja dat vind je overal wel. En de muziek vind ik super als freddy draait haha. Ik merk wel aangezien ik er al meer dan 5 jaar elke zaterdag kom dat de muziek steeds harder wordt. Zelfs Jurgen begint harder te draaien en volgens mij is dat maar goed ook want de meeste mensen vinden dat fijn. Ik vind eerst lekkere dansmuziek in het begin van de avond prima maar ze mogen het wel opvoeren en dan op het eind Ruthless. MIJN weekend kan dan niet meer stuk.
Dat er andere mensen komen merk ik ook op. En volgens mij klopt het inderdaad dat dat mensen uit de bridge zijn en dat vind ik ook weer zeer spijtig want zij beinvloeden de sfeer wel en niet ten goede. Afgelopen weekend stonden er ook heel veel nieuwe mensen achter de kooi waarvan ik bijna wel zeker weet dat het bridgegangers zijn. Beetje jammer want ze deden best raar. NIet dat dat mijn avond verpest heeft hoor ik vermaak me er altijd prima!!!
Dat er andere mensen komen merk ik ook op. En volgens mij klopt het inderdaad dat dat mensen uit de bridge zijn en dat vind ik ook weer zeer spijtig want zij beinvloeden de sfeer wel en niet ten goede. Afgelopen weekend stonden er ook heel veel nieuwe mensen achter de kooi waarvan ik bijna wel zeker weet dat het bridgegangers zijn. Beetje jammer want ze deden best raar. NIet dat dat mijn avond verpest heeft hoor ik vermaak me er altijd prima!!!