Partyflock

Forumonderwerp · 740410

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

:bounce:(6):bounce:
Werkzaam bij Team Delta Events
Artiest {SHOWLIST artist 28279, 38227}
Hahahaha ik lach mijn eigen kapot hier?????

Whoehohoehoeoeheheohe :P:P:P

ennuuh Kiters je weet wel dat ik er verstand van heb,want da zij je laatst tegen mij dat, dat ik er gewoon zoveel verstand van heb niet normaal?????
Moet je Nou ook eerlijk zijn :P:P:P

Je heb zelfs nog mij Draaitafels aangeraakt :P:P:P
laatste aanpassing
Uitspraak van Dj HecTic op dinsdag 6 december 2005 om 09:57:
ennuuh Kiters je weet wel dat ik er verstand van heb,want da zij je laatst tegen mij dat, dat ik er gewoon zoveel verstand van heb niet normaal?????
Moet je Nou ook eerlijk zijn

Je heb zelfs nog mij Draaitafels aangeraakt

heb ik da gezegt da je er zoveel verstand van heb da het nie normaal is??? nou ik weet daar nix meer van :S:S weet je da wel heel zeker
idd als je nuchter ben dan snap je het allemaal best goed mee da mixen

ik heb nu nog slapeloze nachten van het moment da ik je draaitafels aan raakte
nie iedereen kanz eggen dat ie de draaitafels van de GROTE HAAGENS heeft aangeraakt :P:P haha

Uitspraak van susa op dinsdag 6 december 2005 om 01:58:
Hoe lang heb je over die tekst gedaan Gum? Allemaal zelf geschreven? Knap hoor manneke!

heb er nie zo lang over gedaan hoor en ja heb het allemaal zelf geschreven... goed he :D:D:D

Uitspraak van susa op dinsdag 6 december 2005 om 01:58:
Gelukkig hebben we de grote wijze Gum nog die ons allen eens even gaat vertellen hoe alles in elkaar zit!

nou dan zeg ik is een keer wat ik er van vin is het weer nie goed dacht dat ik nu toch wel redelijk duidelijk ben geweest en dat er ook duidelijk bijstaat waarom ik dat vind
pff wat n hele verhalen hiero..

ik kan op alles wel wa trug zeggen mar kom net uit bed en heb daar dus echt geen zin in :no:

Afgelopen zaterdag weer een volle tent met springende mensen.

zegt genoeg..denk da iedereen toch liever in n discotheek gaat stappen met dansende mensen :cheer:
Uitspraak van J-Bo's event support op dinsdag 6 december 2005 om 16:42:
Laat nou eens iemand in zijn waarde.
Weer even zeiken, je weet echt niet van ophouden.
Je bent net zo gewenst als een puist op je neus.
Vervelend, irritant, je doet er van alles aan om je weg te krijgen..maar je blijft gewoon.

:respect: J-Bo!!!
nou jij hebt echt heel erg goed je best gedaan :respect:

apllaus voor jou (y) hoelang ben je eig bezig geweesst om da ammel op te zoeken..

Het ziet er naar uit dat je het best naar je zin had daar.

idd je hebt helemaal gelijk ..

ik had t super na mn zin daaro..
neej hor Kiters kzit je maar te dollen, maar kzeg alleen maar mijn mening en die is dat ik Marcky gewoon het beste vin draaien @ The Site.
En de Andere wat minder!!!!!!!!!
En wil je weten wat echt goed inmixen is luister dan maar eens naar setjes van de grote mannen (Zany,Luna, The Prophet enz....)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 101845, 17416}
Uitspraak van llonnepon op dinsdag 6 december 2005 om 17:21:
hoelang ben je eig bezig geweesst om da ammel op te zoeken..

ik denk wel veel korter dan jou geklaag op the-site.
Hier gewoon Femmos...schei eens uit alsjeblieft.
Ik ben dan kinderjuf, maar zelfs dit soort onzin komt in die kleintjes niet eens op.
Leuk dat je misschien niet tegen kritiek kunt, maar das dan toch echt een probleem van jezelf en zadel daar niet een ander mee op.
Zo...bemoei me nooit ergens mee, maar dit gaat mij dus echt te ver, niet omdat t toevallig mijn vent is, maar gewoon omdat ik dit wel heel min vind.
Dus...
ik zei mijn mening en ineens...

iedereen van slag :s :s :s :s :s :x :x

echt lachuh

Wat een vermakelijke discussie over een discutabele tent hier!

De 1 vind the site nou eenmaal niks en de ander vindt het geweldig..
Discussie gesloten :P
laatste aanpassing
Mensen die een mening hebben en ervoor uit durven komen: respect!
Maar heb dan ook respect voor de mening van de ander en ga dan niet kinderachtig lopen doen en diegene laten verbannen enzo, want dan verdien je dus geen waardering...beetje jammer!
Maar Kimberly idd...discussie gesloten, heb mijn energie hard genoeg nodig voor andere dingen ;)
J-Bo verbannen omdat Loontje het niet meer aankon :S
ZO TRIEST HE!

Ga je dan maar mailtjes sturen naar de mensen van partyflock zodat hij niet meer kan reageren?

Zielig klein kindje dat je bent!

Jij behandeld de mensen die hard werken voor the-site als grof vuil en je vind dat J-Bo je niet met respect behandeld?
Waar haal je het lef vandaan!! Het laatste beetje respect dat ik voor jou had is met sneeuw voor de zon verdwenen, en ga nu maar beweren dat je het niet heb gedaan, want zo ben je wel.. BAH

Ga je nu ook een mail sturen om mij te laten verbannen??
JE DOET MAAR

:respect: J-Bo... ik praat zolang wel voor jou ;)

Dit gaat inderdaad helemaal nergens over....J-Bo blokkeren hahaha waar haal je 't vandaan!Hoe oud zijn we nou werkelijk?Jij zal nog een hoop tegenslagen krijgen in je leven als je zo met je medemens omgaat!Geniet maar even van het alleenrecht hier om je gal te spuien!Ga voortaan lekker sesamstraat kijken als de Site te heftig voor je is!
Uitspraak van A.RNO op dinsdag 6 december 2005 om 11:22:
ik heb nu nog slapeloze nachten van het moment da ik je draaitafels aan raakte
nie iedereen kanz eggen dat ie de draaitafels van de GROTE HAAGENS heeft aangeraakt

en zo ist! :P
Site .... Nee, niet meer wat het geweest is, jammer
ut gaat nergens meer over,hehe amaaii,maarja misc tot zaterdag watn heb niks op me program,volgende week nightmare,dus zal ik zaterdag maar nog is in wuustwezel kome loere, ciao
Uitspraak van Basjuuh op woensdag 7 december 2005 om 12:46:

idd het lijkt wel of de mensen daar steeds vaager worden :S

en de muziek dat is ook al niks meer

kom er hooguit nog 1 keer in de maand hoopend dat er wat verandert is mja valt toch altijd weer tegen eej
Zo ist????????????

ennuhh jij mag eigenlijk niet op de computer hehehehehe jij bent toch ziek :D:D:D:D:D
De 1 vind the site nou eenmaal niks en de ander vindt het geweldig..
Discussie gesloten

:respect:

J-Bo verbannen omdat Loontje het niet meer aankon
ZO TRIEST HE!

wie had mij nou ook alweer verbannen op t gb van the site..

enne ik heb hem niet verbannen t is nou eenmaal algemeen bekend da je geen foto's van iemand op n forum mag plaatsen..

als iemand zich aan de regeltjes houd kan er niks gebeuren (Y)
Basjuuh citeer 7 december 2005 12:46

idd het lijkt wel of de mensen daar steeds vaager worden

en de muziek dat is ook al niks meer

kom er hooguit nog 1 keer in de maand hoopend dat er wat verandert is mja valt toch altijd weer tegen eej

uhmzz dezelfde mening als ik mar word niet aangevallen door suus of aanhangers van pat-b :s :s :s :s

zegt genoeg toch :x
laatste aanpassing
Uitspraak van Dj HecTic op woensdag 7 december 2005 om 13:44:
Zo ist????????????

ennuhh jij mag eigenlijk niet op de computer hehehehehe jij bent toch ziek

sssssssssssssssssssttt arbo mens was net hier gvd :(
Ja en Wat zij ze
niks bijzonders morgen wir werken

Uitspraak van >>Danielle<< op woensdag 7 december 2005 om 13:05:
idd het lijkt wel of de mensen daar steeds vaager worden

door de vaagheid zie je vaagheid..;)of nie dan danielle..??haha
ow komt dat daardoor

shit man en ik maar denken dat al die mensen bij the site niej sporen ben ik het gewoon :P
man o man o man... ik heb er even niet op gekeken...
ik was aan het werk!! had dus belangrijkere zaken te doen..
maar wat is dit?? iedereen gaat elkaar af lopen zeiken?? maar dan ook echt iedereen, ik voel me totaal niet aangesproken als iemand het NIET met mijn mening eens is...dat kan gebeuren...maar dat iedereen persoonlijk gaat worden tegen elkaar gaat me toch echt beetje te ver!!
de een vind site NU leuk, de ander VROEGER...dat mag gezegd worden, daar doe je niemand kwaad mee...maar dat sommige mensen elkaar aanvallen....gaat veel te ver!!
mensen zeg je mening...houd het daarbij en ga dan weer lekker verder waar je mee bezig was!! dikke smakkert veel plezier bij de Site...en ik veel plezier @ where-ever toch??!!!
  → als beheerder
topic gesloten..

Deze manier van discussie voeren vind ik niet door de beugel kunnen :no: