Haha ik heb vorig jaar ook meegedaan met lingo!! Samen met mijn moeder ( Na een wachttijd van 5 jaar
)
Maar heb daar dus 5000 euro gewonnen. Echt super heb ik een hoop leuke dingen voor kunnen doen.
Je moet ff die cd kopen van dat spelletje en gewoon heel veel oefenen en als je vragen hebt over die audities kan je me altijd pben.

Maar heb daar dus 5000 euro gewonnen. Echt super heb ik een hoop leuke dingen voor kunnen doen.
Je moet ff die cd kopen van dat spelletje en gewoon heel veel oefenen en als je vragen hebt over die audities kan je me altijd pben.
ik was vanavond bij m'n nieuwe grote vriend, de shoarmaboer van om de hoek, en daar stond 't ook aan...
nu heb ik zelf geen tv dus mijn ogen bleven gefixeerd op het beeldscherm, ik had de volle aandacht voor lingo
en damn! wat gingen die dames in de finale als een trein zeg! alleen jammer van "musje"... maar toch nog 800 euro binnengesleept!
hulde hoor 
nu heb ik zelf geen tv dus mijn ogen bleven gefixeerd op het beeldscherm, ik had de volle aandacht voor lingo
en damn! wat gingen die dames in de finale als een trein zeg! alleen jammer van "musje"... maar toch nog 800 euro binnengesleept!
heb me vader en vriend laatst ook op gegeven en ze zijn nu kandidaten nummer 22516 erg hoor 
laatste aanpassing
O ja, en ik heb ook een vraag over de ballen....waar zijn ze van gemaakt, hoe liggen ze in de hand, kan je ze met 1 vloeiende beweging weer terug in de sluis deponeren?
Je weet wel, gewoon de standaard vragen betreffende de Lingo ballen...
Je weet wel, gewoon de standaard vragen betreffende de Lingo ballen...
Zacht, van een soort plastic met lucht erin. En je moet ze in een richel aan de voorkant van je balie doen. Beetje nep dus. Heb weleens lekkerdere ballen in mijn handen gehad
De Lingo stem, is dat ook de man van de jury.. de cabarateske woordenkenner?
Yep idd en die kerel ziet er echt niet uit!! Heel onverzorgd en superlelijk!
Wat leuk!!
Ik heb gister te horen gekregen dat ik met een vriendin ben uitgenodigt voor de voorrondes dat we de datum nog door zouden krijgen! Ben beniewd.
Wat moet je van de voorrondes verwachten eignelijk?
Ik heb gister te horen gekregen dat ik met een vriendin ben uitgenodigt voor de voorrondes dat we de datum nog door zouden krijgen! Ben beniewd.
Wat moet je van de voorrondes verwachten eignelijk?