Partyflock

Forumonderwerp · 739963

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

AMSTERDAM - Een overval op een automobiliste in Amsterdam-Oost heeft een van de twee daders maandagavond het leven gekost. De 43-jarige vrouw zat in haar auto, toen twee jongens op een brommer het portier openden en haar tas weggristen.

De automobiliste zette daarop de achtervolging in op de overvallers en reed hen aan. Een van de jongens, 19 jaar oud, kwam daarbij om het leven. Dat meldde de politie.
De vrouw is aangehouden en naar het politiebureau gebracht. De omgeving is voor onderzoek afgezet, het ANP wist te melden dat het in de buurt momenteel erg onrustig is.
Bron: nu.nl

Ben benieuwd hoe dit afloopt...
laatste aanpassing
:respect: zo hoort het ook!
Had ze die ander ook niet gelijk kunnen scheppen? :O

:respect:
als de overheid het niet doet.....
:D
Goed zo...hoop dat die vrouw niks krijgt...

Maarja...heb een vriend, die betrapte ooit een junk in zn auto toen ie de radio aan t jatten was....heeft ie die junk eruit gehaald..totall loss gemept en in zn kofferbak gedaan en naar de politie gebracht.

Kreeg ie ipv een klopje op zn schouder..ontvoering aan zn broek...

Is uiteindelijk met een sisser afgelopen maarja...
ik zou hetzelfde als die vrouw hebben gedaan !
laatste aanpassing

Is hier om de hoek, maar heb er nix van meegekregen...

hoop dat het een beetje rustig blijft vannacht!!! :(
Tja dat ze gearresteerd werd is logisch , als ze maar geen straf krijgt.

Een lintje lijkt me meer op zijn plaats.

Ze krijgt zeker straf, denk wel minstens 4 jaar ofzo.

Kunnen we niet een tv show openen voor deze mevrouw om geld in te zamelen voor de boete :D, girootje openen

HULDE VOOR DEZE VROUW!!!!!!!!! Men dient maar van andermans spullen af te blijven!!! :@

Jatten is nooit goed! :no:

Maar je hebt niet het recht om iemand van zijn leven te beroven! Triest voor de vrouw, die hier de dupe van is! :(
Gaat in Nederland toch steeds meer , Oog om oog , tand om tand.
ze zal wel niet de bedoeling gehad hebben om die lul dood te rijden , maar ze heeft groot gelijk , die jongens hebben nooit niets gedaan , straks moeten we nog medelijden met ze hebben !
Ghehe, das het beter werk:D
Maar ze heeft wel haar tasje weer terug 8)

Gaat in Nederland toch steeds meer , Oog om oog , tand om tand.

dat komt omdat het zon beetje het enige is wat nog werkt

oke mag geen eigen rechter zijn

maarre t gaat veeeeeeellll te ver in nederland :respect:
dus ja.......

die heeft gelijk zijn straf gehad....

hoe noenem ze dat ookal weer?
lik op stuk!!
god straft onmiddelijk
Een lintje voor deze mevrouw, puik werk al zeg ik het zelf. Je auto op het spel durven zetten... :respect: (y)
Maar je hebt niet het recht om iemand van zijn leven te beroven!

dat bedoel ik maar net....dood hoefde die gozer nou ook weer niet!!!

kom op mensen....

Hmz wat moet je er over zeggen..

Eigen rechter spelen mag van mij wel, maar tot op zekere hoogte. Iemand dood rijden gaat wel erg ver vind ik 8)

Het was ook een ongeluk. Mevrouw was niet geheel toerekenings vatbaar, vanwege de emotionele gebeurtenis.

Ik zeg: VRIJSPRAAK!
dat bedoel ik maar net....dood hoefde die gozer nou ook weer niet!!!

kom op mensen....

Nou ik laat er geen traan om, zal niet zeggen dat ik op z'n graf zou willen dansen maar.............
Ik denk ook niet dat ze er zelf erg blij mee is :S

Hmz wat moet je er over zeggen..

Eigen rechter spelen mag van mij wel, maar tot op zekere hoogte. Iemand dood rijden gaat wel erg ver vind ik

Denk dat ik je gelijk moet geven, maar eens moet de eerste keer zijn dat het gebeurt...

Ik zou er zelf ook achteraan scheuren! In ieder geval om te zijn waar ze heen rijden!!
Misschien gleden ze in hun vlucht uit in een bocht en kon die vrouw ze niet meer ontwijken?
Nou ik laat er geen traan om, zal niet zeggen dat ik op z'n graf zou willen dansen maar.............

ik snap die vrouw wel...maar de dood NEEEE...als het nou over een verkrachting ging ja dan wel in mijn opinie...maar een tasjesroof...nee sorry....

Misschien gleden ze in hun vlucht uit in een bocht en kon die vrouw ze niet meer ontwijken?

ik hoop het
Ik vind het ook wel ver gaan ja(dood), kruimeldieven zijn er zoveel, en in alle soorten en maten.
Dood voor zoiets vind ik ik een te zware straf!

Die vrouw had missch niet de bedoeling hem dood te rijden, maar wat wilde ze dan?? Missch was het wel meer een ongeluk. of zijn eigen schuld!! Dat hij haar afsnee op zijn zippie, ik weet het ook nog niet!!

Dat het een marok is is spijtig, maar heeft niks met rascisme te maken denk k!! Die vrouw zal wel slapeloze nachten hebben nu, want de wraak zal er komen...Ben ik bang voor...
laatste aanpassing
kruimeldieven zijn er zoveel

Ja maar nu is er wel ééntje minder. :respect:

Je moet eens op FOK lezen...

wordt aardig rascistisch gereageerd op dit nieuwsbericht

:respect: maar hoe je het ook wendt of keert, het blijft wel een heel erg strafbaar feit...Ze heeft de jongen wel van zijn leven beroofd.
Ik geloof nooit dat de vrouw nu een opgelucht gevoel heeft! Integendeel, ik denk dat haar geweten toch begint te knagen...

Goed dat ze voor zichzelf opgekomen is! :jaja:

niet echt ok...
laatste aanpassing

beter toch?
Ja maar nu is er wel ééntje minder.

Stel je voor dat dat je broertje ofzo is, die in een kwajongensstreek iets stouts doet!! Of je vriendje??

Als het een man was geweest in die auto waren er nu 2 dieven minder...:O
laatste aanpassing
dat weet ik wel zeker gabyiraida!
kwajongensstreek

ik snap je punt maar het is absoluut niet te vergelijken met een kwajongensstreek!
Ik geloof nooit dat de vrouw nu een opgelucht gevoel heeft! Integendeel, ik denk dat haar geweten toch begint te knagen...

Idd, als ze het goed had aangepakt, had ze er 2 kunnen raken.:O
Goedzo, opruimen dat tuig!
Nutteloze schepsels.

maarja we kunnen dus uit sanmarks reacties opmaken dat ze een behoorlijke hekel heeft aan tasjesdieven....zo erg dat ze er totaal geen probleem mee heeft als er iemand door zo'n misdaad wordt doodgereden! sorry hoor...
moet je maar van andermans spullen af blijven!
In de grote stad tegenwoordig wel hoor!!

het gebeurt de hele dag door!!

dat weet ik wel zeker gabyiraida!

:jaja:
Stel je voor dat dat je broertje ofzo is, die in een kwajongensstreek iets stouts doet!! Of je vriendje??

Tja stel ja, stel dat die ouders van die jongen hun kind nou eens wat beter had opgevoed, misschien was het dan niet gebeurd.

Nogmaals laat er geen traan om, sta er eerder om te juichen, ja ik weet dat dat een trieste reactie is maar weet ook zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Hoe het komt dat ik er zo ver denk?

Nou kijk maar eens naar de gebeurtenissen van de afgelopen paar jaar , en nu ook weer komen er gelijk weer rellen in die buurt, nou van mij mag de politie vol op die relschoppers in rijden, krijgen die politieagenten ook een lintje van mij!

Ohw er is een draaideur marrokaan gestorven en burger vader *kots* cohen doet morgen een toespraak :@ :@ :@ :@
laatste aanpassing
Stel je voor dat dat je broertje ofzo is

Moet ie maar niet zo lomp zijn om iets te jatten!
eigen schuld...
maarja we kunnen dus uit sanmarks reacties opmaken dat ze een behoorlijke hekel heeft aan tasjesdieven....zo erg dat ze er totaal geen probleem mee heeft als er iemand door zo'n misdaad wordt doodgereden! sorry hoor...

SanMark is een hij

Misschien zeur ik wel net zoveel als een vrouw dat je dacht dat ik een vrouw was.

Kwajongens streek is belletjedrukke of iets dergelijks geen auto inbraak :S
zijn de mensen nou zo naief of willen ze politiekcorrect zijn?
Tja stel ja, stel dat die ouders van die jongen hun kind nou eens wat beter had opgevoed, misschien was het dan niet gebeurd.

wat een GELUL! Mijn moeder heeft toch ook altijd gezegd tegen mij " geen drugs gebruiken" en vervolgens doen we het allemaal wel....

heel veel van die jochies worden juist wel goed opgevoedt alleen op straat zijn ze strond vervelend...