Partyflock

Forumonderwerp · 739346
Dit is het Qansloze levensverhaal van een paar achterlijke junkies die gewoon achterlijk zijn ofsow.......... :vaag: !
Maak er maar wat van! :9 (1 voor 1 graag! :) )

Er was eens een.............
laatste aanpassing

Balen!! Kwam geen water uit...

Maar wel urine
laatste aanpassing

En ze leefden nog lang en gelukkig
maar alsof dat nog lang niet genoeg was besloten ze toch maar te gaan scheiden, waardoor ze ook niet meer gelukkig leefden, Nou je raadt het al, die gaan de greppel in, nachtenlang door leggen sauzen in een parkje met je bananendoos en je krantje onder het genot van een grote................
laatste aanpassing

smurf?

JUIST!!! EEN SMURF!!!! maar niet zomaar een smurf, het was een smurf met....

Herpes
En dat vonden alle andere smurfen zo kinky dat ze spontaan...
begonnen te sauzen van hier tot aan lutjebroek!
Para besloot om nog maar eens een dikke kletser naar binnen te trappen voordat hij naar...........
laatste aanpassing

familiebezoek ging
dus zodoende ging hij vet uit z'n plaat in zijn auto zitten en tiefte de muziek, die die BOEM BOEM mache op z'n max. en reed zonder te twijfelen richting.....
laatste aanpassing
Amsterdam om daar aangekomen op zoek te gaan naar...
en andere Qanslozen die....
nog Qankloser zijn....
als Qansloos maar net ff erger en ze gaan...
op een manier die je nog nooit heb meegemaakt, de pakjes........
kwamen met de boot......

Op de boot zat echter ook VLUGGE JAPIE met een doos vol...
van de kerstman en wenste ze een witte kerst toe.....
laatste aanpassing
en het werd witter dan wit.....
van de...
witte verf..........

onwijze pep, zoveel pep dat VLUGGE JAPIE zo´n optater kreeg dat hij samen met...
de baron ging neuken.......
en zich liet pijpen door het wc vrouwtje uit het begin van het verhaal

De uitsmijter uit dat zelfde begin kwam weer aan lopen en riep heel hard...
neuk me in me reet, me piemel is te klein om nog te neuken dit zei hij in een bijna onverstaanbar nederlands en..

vlugge japie zei er wat van, wat zei je zei hij, dat gebrabbel van je, tief toch op man smerige vent en toen gebeurde er iets verschrikkelijks..

De uitsmijters piemel begon toch nog te groeien en hij stopte hem in de anus van vlugge japie voor een vluggertje

'Baas, Baas' riep vlugge japie en de baron kwam binnen lopen. Met zijn stok stak hij de uitmsijter neer en toen begin hij op het wc vrouwtje in te hakken. Het bloed spoot alle kanten op en...

iedereen had meteen aids
NU had die shoarma uitsmijter geen praatjes meer. over de walkie talkie hoorde ze toen B1 roepen...

WAT ZEGGIE BAAS?!!? De baron brak zijn telefoon doormidden, zei 19x frikandel en liep boos weg. Japie ging.....
laatste aanpassing
al scheldend over bakken patat, bamiballen en....
frikandellen.......
liep hij naar de sexshop. daarkocht hij ..........
een frikandel special zonder uitjes....

Over het hoofd van Adriaan b)
Dus, Bassie, die rooie kutclown meteen op z'n plassertje getrapt omdat ze Adriaantje aan het..........
Dus op een gegeven moment horen ze allebei ergens Robin bliepen, de robot!
Die staat ook al een hele poos droog wat dat betreft, Robin Bliept naar Bassie en zegt;" .......
laatste aanpassing

Bas-sie Adri-aan is een vui-le leu-ge-naar.
Hij is all-een op je dien-sten uit.
Houdt je muil kutrobot zei bassie en hij trapte robin naar de gallemiezen. toen...
Zei hij;" Oh Adriaantje, Adriaantje, mag ik je.............
laatste aanpassing

Pakkie ff aan, ik voel me altijd klotegeil in zo'n blauwe blouse...
Nee zegt Adriaan, zuigen zal je godver, kreng! Vies ijzerkutklokkie dat je bent, ik zal je........