Partyflock

Forumonderwerp · 738578
Hallo!

Ik wil deeltijd gaan studeren en wil weten hoeveel uur je er ongeveer bij kunt blijven werken.

Ik heb een contract voor onbepaalde tijd voor 22 uur per week. Ik wil meer uren, ga deze waarschijnlijk ook wel krijgen maar ik wil weten hoeveel uur redelijk is zodra ik weer ga studeren.

Wie doet er een deeltijd opleiding en werkt hierbij?

Hoeveel uur werk je?

Gaat dat goed, vind je het te veel, of zou je best meer kunnen werken naast je studie?

Alvast bedankt..

(k) Lisette
laatste aanpassing
Dat scheelt idd... reiskosten vergoed krijgen :)
Mag ik vragen waar je werk?

Maar je studeert in Anhem... HAN? Ga er binnenkort nog heen voor informatie :)

Ik werk bij een financieel adviesbureau als com. binnendienst medewerker :)
heb hiervoor altijd in de verzekeringen gezeten... en ben nu allround daarmee bezig...
mkb, particulier, hypotheken, lijfrentes, schade, leven alles...
En idd ik studeer aan de HAN
laatste aanpassing
en ben nu allround daarmee bezig...
mkb, particulier, hypotheken, lijfrentes, schade, leven alles...

zozo... interessant :D (y)

Ik zal eens kijken hoe he opleidingsprofiel van de HAN eruit ziet.. heb al informatie van ze gekregen. Dinsdagavond, donderdagavond en zaterdagochtend naar school... vind ik nog behoorlijk pittig (ook ivm de reistijd)

leest de topic opener dit eigelijk wel? :S

Ik studeer voltijd en werk 32 uur.
Wat minder in school weken maar elke dag in de vakanties.
Red het tot nu toe goed zo. Ik zou niet meer kunnen werken, want dan kan ik niet naar lessen en dat is niet de bedoeling natuurlijk. In het 3e jaar ga ik duaal doen als het me lukt een relevante baan te vinden.
leest de topic opener dit eigelijk wel?

:jaja: hoor... :D

moest even de sneeuwconditie bekijken in oostenrijk :d

Ik doe zelf de deeltijdstudie HBO Bedrijfseconomie.. Ik moet gemiddeld 2 avonden in de week naar school. De eerste 3 jaar heb ik hier gewoon 40 uur bij gewerkt. Dit was soms wel erg druk vooral met tentamens. Vanaf dit jaar ben ik nu 32 uur gaan werken ook ivm afstuderen enzo. Nu is het goed te doen :D
denk ook dat ik er 32 bij ga werken..

dat lijkt me mooi te doen.. gaat het niet, kan ik altijd minder gaan werken... :jaja:

Dat zou ik niet doen. Volgend jaar ga ik zelf ook deeltijd studeren en heb besloten daarnaast niet meer dan 20 uur (overdag) te gaan werken. Uiteraard ligt het er natuurlijk aan hoe zwaar de opleiding is. Maar bij HBO raad ik het je af...
maar als je er zelf niet aan bent begonnen.. hoe kun je het me dan afraden?

de een is de ander ook niet..

ik wil een algemeen beeld..

ligt er ook maar net aan hoe gemotiveerd je bent..

das waar...
verder niet rot bedoeld hoor.

misschien ook een goede instap.. je kunt later meer gaan werken..

maar voor iedereen ligt het anders..

kijk het gewoon aan zou ik zeggen.. succes in ieder geval!

(k)
ga lekker leren bij de keileweg lijk mee meer wat voor jou je benen open doen voor 50euz
ik studeer voltijd HBO...

Zit alleen op de woensdagochtend en donderdag op school :P

Ze is niet eens 1 euro cent waard.. Teneerste heeft ze gewoon een rotkop,verkeerde smaak van kleding, der kont zal wel net zo uitgezakt zijn als haar plofkop en haar tepels zullen wel net zo groot zijn als hondenpiemels.. U bent het lelijkste eendje Tot ziens!
laatste aanpassing

ik heb gister na aandringen van iemand een borchure aangevraagt voor een deeltijd studie (Y)
Ze is niet eens 1 euro cent waard.. Teneerste heeft ze gewoon een rotkop,verkeerde smaak van kleding, der kont zal wel net zo uitgezakt zijn als haar plofkop en haar tepels zullen wel net zo groot zijn als hondenpiemels.. U bent het lelijkste eendje Tot ziens!laatste aanpassing 23 februari 2005 13:49

jaaaaaaaa hoor.. :gaap: de bende van ellende is verzameld.. duurde even.. maar eindelijk is het zo ver...

meisje meisje.. het gaat over studie.. studeren doen mensen omdat ze meer willen zijn dan ACTT.. daar kom je zeker niet verder mee..

dream on... :gaap:

Hoi Setje :)

For what it's worth ;)

Ik werkte 24uur per week op een callcenter naast mn hbo fulltime studie. Was opzich goed te doen...
heeeeeeeeeeey schatje!

jij snapt het doel van het forum..

:D

snel weer gek doen!

:kusje:

Deeltijd!
Dat is echt IDEAAL!
Wat een uitvinding

Ik werkte 32 uur en ging dan 1 dag naar school!
Heerlijk
Dat waren nog is tijden :P

Ben nu helaas klaar en zit elke dag in de boeken :S
het wordt alleen een andere studie..

ga logopedie doen.. dat is een vak en kun je ook voor jezelf beginnen..

geen wisseldiensten meer :bounce:

eigen tijd indelen :bounce:

:D
Ik ga ook na de zomer een overstap maken van voltijd naar deeltijd.

Zelf moet ik dan een baan gaan zoeken in de hulpverlening, maar ik wil maar 20 tot 24 uur per week werken. Dus dan genoeg vrije tijd en genoeg tijd voor m'n school;)!

Wel is het moeilijk om op het moment een baan te vinden.