Partyflock

Forumonderwerp · 738309

Eerste namen:

Sven Vath, Rush, Carl Cox, Chris Liebing, Josh Wink, Richie Hawtin, Adam Beyer, Ricardo Villalobos!

(Y)
ik was vorge jaar met de auto gegaan geen probleem is nog better dan een bus vind ik teminste zo heeft ieder zijn eigen smaak en daarna een hotel voor de bob's en wij gewoon door terkken en auhoeren in de hotel duitsers gek makken hahahha en hoop net als vorige jaar dat er een bus vol meisjes komen bij de hotel wat hebben wij een lol gehad;)

dus mensen die het nog niet zekker weeten ik geef een tip er HEEN GAAN met ze alle je krijgt er geen spijt van :P:P:P:P:P:P:P

en wat TECHNO$TUIG zei klopt ook nog (Y)
Busreis naar timewarp met kaartje voor 68,50 das niet duur, meer geld over om te feesten :-) http://www.techno-kitty.com/modules.php?name=Time-Warp
Heb m ook maar es in het agenda gezet.. feestjes tot 13:00 zijn altijd goed... :D

laatste aanpassing
jaaaaaaaa... dit wordt hm echt wel weer :-) :bounce:
lijkt verdacht veel op de line-up van vorig jaar, niet dat dat uitmaakt :D

er komen nog wel namen bij áls ik het goed begrijp?

nog 2 maandjes dan mógen we weer :D:D
.
laatste aanpassing

Hmm kijken of the posse dit jaar weer gaat.Moet een superfeest zijn....line up niet bijzonder dus heb geen zin in gebob!
gaan allemaal word echt een leuke feest

ziet er heel goed uit!

Feos, moguai, hell, picotto, vath

:respect:

als ik iemand mee krijg grote kans dat ik ga (met bus dan :))

van hoe laat tot hoe laat duurt het?

em hoe lang is het reizen?

dus hoe laat gaat de 2-dance bus dan...

13.00 terug zag ik maar gaat dus ook om hoe laat heen

Artiest Gohan
Whow Plaid live (y)
En Karotte is ook nog is toegevoegd aan de line-up (y)
zowiezo aanwezig.
word weer super:yes: ,vorig jaar voor de 1e keer geweest en t was me een partij vetjes daar:d,en t duurt gewoon tot een uur of 2 :kwijl:

moeten ze hier in Nederland eens een voorbeeld aan nemen.
preparty 1 april @ zoetermeer met Ruskin, Deestron & Lee!
heb je niets beters te doen ofzo O:)
Werkzaam bij Partyflock
snik, snik, shit!

ik kom er net achter dat ik dan in amerika zit!
maarja daar is wel de week ervoor WWMC :D
heb je niets beters te doen ofzo O:)

Moeje batsen ofzo :[ Stoertje O:)
mmm lekker ;P

heb er ook erg veel zin in; helemaal nu we met een leuke groep gaan... alhoewel het vorig jaar ook super vetjes was met zn 3tjes :yes:

benne gij vrij ofzo?
laatste aanpassing
Haha oja jij houdt daar van hé.. damn alweer vergeten haha :P

Vorig jaar was et ook gezellig met ze 3tjes idd :D

Ben niet vrij hoor, had rijles vanmorgen ;) Maar ik ga nu naar me werk goed? O:) haha..

:kusje: voor Dan!
haha :P

ow werkse dan maar!!!

:kusje:
ik verheug me nu er al op:P

kaartje + busreis is gereseveerd :D:D:D:D:D

Time Warp here we Come :jaja:
ja hier zijn we zoweerzo weer van de party na 2 eerdere jaren in mainheim heb ik nu echt weer heel veel zin hierin :D.
kaartje + busreis is gereseveerd

Time Warp here we Come

Hier ook b) Komen mooie :lief: maanden aan..
vernieuwende lineup??!!

tsja..tegenwoordig moet je goed zoeken!

ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..:bounce: ;) (Y) yeahhhhhhhhhhhhh

gefeliciteerd.ik ben er niet bij...ik ben er niet bij..bij er niet bij..:)
me too me too
Ik zat te kijken enige tot nu toe die ik nog wel wil zien is richie hawtin een beetje dure grap dan.

ik ga er zeker weten naar toe

ik ook want ik ben der bij ;)
de man van vorig jaar staat er dit jaar niet bij :S

lekkere line-up......karotte, dj hell, hawtin, felipe, clarke :respect:

vorig jaar alles geregelt en plots ziek geworden.......dacht toen de laatste editie te missssen.......maargoed........nog een mogelijkheid dus!
die neem ik met 2 handen aan!(Y)
laatste aanpassing
wie bedoel je snizzle? Kanziani?
ik weet t al ...... Jochem PAAAAAAAPP!!!! was idd de master (vooral zn laatste 20min.)

maaruh Richie vond ik nog t beste..... :respect:
kan niet wachten dat het zo ver is :D
ja cker ....heb egt zin om weer keihard te gaan clicken
wat een lineup... :respect: is het 1 zaal of meerdere? dit feest mag ik eigenlijk gewoon niet missen :)
is dit te doen met OV (trein) of moet je echt met auto/bus (gereserveerde)?

nou.... tis beide even ver hehehe :P

530 km vanaf mijn huis :-o

ik ga denk de diesel van mn baas lenen....
scheeld me een paar centen hahah!
Het is wel een eindje reizen.. Vorig jaar al met al geloof ik 6 uur in de bus gezeten, als het nie langer was :vaag:

Jah psies! met de bus is vaak nog langer.....

als ik 1maal in Duitsland op de Autobahn zit dan ist gasssss b) :P heheheh

Jah psies! met de bus is vaak nog langer.....

als ik 1maal in Duitsland op de Autobahn zit dan ist gasssss heheheh

ja dan is het rammen ;)
wat een lineup... is het 1 zaal of meerdere? dit feest mag ik eigenlijk gewoon niet missen

meerder zalen ... Hoop alleen wel dat de zitgelegenheid beter geregeld is (plee's ook trouwens) dan vorig jaar....

Zijn ze streng qua drugs in Duitsland??
Hoe controleren ze?
wat zou je zelf denken?

geen idee.....:S

jij?
Ik wil ook :/

timewarp controleren ze niet zo heftig als bijv een liberty one/nature one naar wat ik moet geloven...

ik twijfel nog om met de auto of de bus te gaan.....
auto is sneller,....maar bus is mischien wel gezelliger en veiliger zeg maar;)
laatste aanpassing