| Betreft: | evenement: TDK Timewarp, zaterdag 2 april 2005 om 00:00 |
ik was vorge jaar met de auto gegaan geen probleem is nog better dan een bus vind ik teminste zo heeft ieder zijn eigen smaak en daarna een hotel voor de bob's en wij gewoon door terkken en auhoeren in de hotel duitsers gek makken hahahha en hoop net als vorige jaar dat er een bus vol meisjes komen bij de hotel wat hebben wij een lol gehad
dus mensen die het nog niet zekker weeten ik geef een tip er HEEN GAAN met ze alle je krijgt er geen spijt van

en wat TECHNO$TUIG zei klopt ook nog
dus mensen die het nog niet zekker weeten ik geef een tip er HEEN GAAN met ze alle je krijgt er geen spijt van
en wat TECHNO$TUIG zei klopt ook nog
Busreis naar timewarp met kaartje voor 68,50 das niet duur, meer geld over om te feesten
http://www.techno-kitty.com/modules.php?name=Time-Warp
preparty 1 april @ zoetermeer met Ruskin, Deestron & Lee!
Ziiinnnnnn 
heb je niets beters te doen ofzo 
Moeje batsen ofzo
Haha oja jij houdt daar van hé.. damn alweer vergeten haha 
Vorig jaar was et ook gezellig met ze 3tjes idd
Ben niet vrij hoor, had rijles vanmorgen
Maar ik ga nu naar me werk goed?
haha..
voor Dan!
Vorig jaar was et ook gezellig met ze 3tjes idd
Ben niet vrij hoor, had rijles vanmorgen
ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..ik ben der bij..
yeahhhhhhhhhhhhh
Het is wel een eindje reizen.. Vorig jaar al met al geloof ik 6 uur in de bus gezeten, als het nie langer was