Partyflock

Forumonderwerp · 738309

Eerste namen:

Sven Vath, Rush, Carl Cox, Chris Liebing, Josh Wink, Richie Hawtin, Adam Beyer, Ricardo Villalobos!

(Y)
Haha dat zei ik net ook nog tegen me ma..

Is et 20 graden vandaag, zit je ongeveer 6 uur in de bus te verteren :(
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa t is 2 april:d

vanavond kunnen we los:yes:

nog ff de stad in en dan richting Mannheim

partypeople see you over there:bounce:
dit is de timetable

(bailey en ferri omgedraaid)

Zoooooooo hophophop de trein in!! metro in! Bus In !!
Grens over en

Opsteigen! 8) B) :bounce:
WOeHaaaaaAAAAA!!!!

Eindelijk!!!!!!

2april :bounce:

Heerlijk uitgeslapen, volkomen uitgerust, nu chill tasje inpakken en los.

Tot straks allemaal 8)
Wir fahren ab.

Bis heute abend allen (Y)

Blue Floor is greeeeeeeeeeeat :respect: :respect:

but I can't be there :cry: :cry: :cry: :cry:

Viel Spass ppl...
laatste aanpassing

Tja voor de thuisblijvers...

Is het niet ergens live te beluisteren ofzo?
wou hetzelfde vragen ja...
damn man wat baal ik ervan dat ik het moet missen... maar het zat er financieel gewoon echt even niet in :(
naja, volgend jaar dan :s

ik kreeg gvd niet vrij van mn werk voor zessen:vaag:

gvd gemist dus........

*ziet uit naar komende verslagen;)*
mensen ,mensen wat een feest weer

Wat kunnen die duitsers toch altijd kwaliteits feestjes neerzetten :yes:

Heb weer een top avond gehad.

Richie Hawtin :respect:,die man heeft me ff in de hemel gebracht:d
bekijk hier de eerste foto,s TimeWarp2005

http://www.npx-photo.com/bilder/2005/TimeWarp2005/index.htm
heb net al de set van Dave Clarke gedownload:d
dat geluid weer :kwijl:

Hawtin :respect: meesterlijk!
Clarke :D
Karotte :)

TimeWarp werderom (L)

oh oh oh dit was me toch ff het feestje wel zeg!
Pffffff zit hier nu helemaal voldaan achter mijn pctje,wat een top feest!

Hawtin en Villalobos :kwijl:
V
MEESTERLIJK!!! :respect:

Busreis was zuur lang,­­ maar feest heeft alles goedgemaakt. Laatste ener­g­ie bij Hawtin eruit geknald. Beestachtige set wa­s ­dat!Leuke mensen weer ontmoet. Volgend jaar wee­r a­anwezig! (L)

Eerste setjes komen al binnen ­ B)

Time_Warp_17_-_Marco_Bailey_Live-04-02-­CAB­LE-2005
Time_Warp_17_-_Timo_Mass_Live-04-02-CA­BL­E-2005
Time_Warp_17_-_Moguai_Live-04-02-CABLE-2­0­05
Time_Warp_17_-_DJ_Rush_Live-04-02-CABLE-2005
­­
Time_Warp_17_-_Sven_Vaeth_Live-04-02-CABLE-2005­
­Time_Warp_17_-_Karotte_Live-04-02-CABLE-2005
M­aur­o_Picotto_-_Live_at_Timewarp-SAT-04-03-2005-HS­ALIV­E
laatste aanpassing
hebbie link verdine? :P
die Clarke wat draaide die t laatste half uur bruut zeg :bounce:
nog niet, zal ze morgen wel uploaden. moet je je PB maar in de gaten houden ;)
:D cool!

*btw die van Clarke & Bailey staan op livesets.com
zal die van clarke ff pakken :)thnx!
btw die van Clarke & Bailey staan op livesets.com

mooi zo....meteen ff ophalen dan :)
Artiest Pie
Picotto was de man van de avond voor mij..erg verrassende set
Picotto begon echt ijzersterk. Later kakte het jammer genoeg helemaal in vond ik. Veel te rustige platen,terwijl hij begon met zulke vette pompende platen.
btw die van Clarke & Bailey staan op livesets.com

moet zeggen dat de Clarke set geen super kwaliteit ismaar even goed luisterbaar.

Die van Bailey krijg ik niet geopend:s
Ik vond Picotto ook tegen vallen,had me er echt op verheugd maar vond zijn set veels te sloom dan wat ik van hem gewend ben.
technowaus, anders haal je die Bailey set bij mijn slsk vandaan :)
Het geluid was gewoon ijzersterk, Hell viel me persoonlijk erg op, dit geldt ook wel voor Koze en zeker voor Ritchie Hawtin met natuurlijk Villalobos er aan het eind nog bij!

Superfeest, leuke mensen ontmoet en een voldaan gevoel.........

Gauw slapen na wederom een droom in Duitsland, morgen mussen wir wieder arbeiten. :(
Hell, Vath en Hawtin (l)

woow!

ik ga nog even mijn 1100 foto's uitzoeken :P
Ben net een uurtje thuis, na vele uren zitten in de bus (zonder airco :| ) Heb totaal geen slaap nu :S En dat terwijl ik me bed sinds zaterdagochtend 9 uur niet meer heb gezien :P Heb in de bus misschien net een uurtje geslapen, maarja dat was door de hitte onmogelijk..

Heb over timewarp niet veel te zeggen: wat een ubergeil feestje!! 8)

Dat geluid daar :kwijl:

:respect: 2 timewarp!! :lief:

Ga nu zo maar eens een slaappoging doen, ben morgen toch vrij 8)
laatste aanpassing
Vond trouwens de set van rush ook erg chill:p ging flink plankgas:bounce:
laatste aanpassing
Haha ja die gaf ff flink gas bij ;p Heel de zaal los :bounce:
dat was ff 2 uur topsport;)

TimeWarp :respect:

Helemaal leip!!
:respect: Wat een geluid: zuiverste wat ik ooit heb meegemaakt, precies goed qua volume en op vrijwel elke plek op de floor strak te horen!
:kwijl: Lasers: Wat een boel! Meesterlijke patronen!
:yes: Publiek was lekker bezig allemaal! Lekker ontspannen (en de kaken gespannen :P) aan het losgaan!

Hell!! Hawtin!! Villalobos! Vath! ===>Heerlijk!!
Picotto begon echt ijzersterk. Later kakte het jammer genoeg helemaal in vond ik. Veel te rustige platen,terwijl hij begon met zulke vette pompende platen.

Ja ik had me al verheugt op deze set maar dat hij zo rustig ging draaien had ik echt niet verwacht, hij draaide gewoon minimal platen op het einde, maar wat voor platen :kwijl: en hoe. gewoon billenschud muziek!! :yes:
laatste aanpassing
waat stana die setjes van clark en bailey dna precies op livesets? ik kan ze niet vinden!
GEWELDIGE feest :lief:

Gewoon geen slecht woord over te vertellen.. Na een lange busreis (met bingo :) ) eindelijk aangekomen in Mannheim, gelijk naar Marco Bailey gegaan.. Geweldige set en die publiek :O Echt iedereen ging helemaal los (Y) Mag Nederland weleens wat van leren...

Dave Clarke :respect: OMFG wat een set! Eerste x sinds jaren dat hij mij weer kon boeien.. En zelfs hij stond met een smile achter de draaitafels.. Is voor mister Clarke heel wat ;) Rush, Väth en Hawtin ook echt über goed :) Sowieso geen één slechte set gehoord.. Idd Picotto viel wat tegen, maar daar zijn we halve wege weggegaan.. Wezen chillen b)

En die Duitsers.. Whahaha wat een kleding :D Dat ze daarop gekomen zijn.. Tegen een uurtje of 8 (had geen tijdsbesef) een bankje bij de ingang gezet om alle mensen te kijken :) Echt serieus :|

Kortom: SUPER feest! Volgend jaar weer :jaja:
laatste aanpassing

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Buitenom het feit dat de busreis mij erg tegen viel, mede dankzij de defecte airco een fantastische nacht gehad.

Verassing van de avond was voor mij Moguai.
Man van de avond dhr Koze. Damm wat een heerlijke set. En de laatste 4 uur Hawtin en vanaf half 11 Villa erbij. Geen woorden voor, geweldig.

Verder Karotte, blijft gewoon een held en zo gek als een deur. Stond later bij Hawtin op het podium de boel te amuseren. Jammer dat de bus om 12.30 weer vertrok. Ben benieuwd tot hoelaat ze zijn door gegaan.

Verder mogen ze van mij dat pfand systeem in nederland introduceren. Scheelt me een paar hele smerige schoenen en je broek hou je schoon!

Als het volgend jaar weer georganiseerd word ben ik zeker van de partij, maar dan wel een heel weekend.
laatste aanpassing
gvd,ik werd vamorgen wakker en dacht dat ik half verlamd was:s,alles doet pijn en zit vast.

Het is lang geleden dat ik me zo gevoelt heb.
gvd,ik werd vamorgen wakker en dacht dat ik half verlamd was,alles doet pijn en zit vast.

Is een teken van dat je een goed feest gehad hebt ;) Bij mij doet ook echt alles pijn :/ Maarja was ook 40 uur lang wakker geweest :|

Bekend gevoel, maar dit word ruimschoots gecompenseerd door het voldane gevoel
het was zeker weten een gezellig feest. heb het waanzinning naar mijn zin gehad. er liepen best gezellige mensen rond. er werdt gruwelijk gedraaid.
Hawtin en Villalobos zijn de helden van de avond :respect:

Verder mogen ze van mij dat pfand systeem in nederland introduceren. Scheelt me een paar hele smerige schoenen en je broek hou je schoon!

dat mogen ze inderdaad hier wel invoeren. mijn broek en schoenen zijn nog nooit zo schoon teruggekomen van een feest.
maar dit word ruimschoots gecompenseerd door het voldane gevoel
:yes:
idd een gruwlijk goed feesie volgend jaar opzekers weer!!!!!!! En ja geluid helemaal super!! Maar volgend jaar WEL een ander hotel Geen formule 1 meer, wat een brok ellende die vent pfffff En wat stond rush wwer lekker te knallen geweldig :bounce:
pfand systeem

Wat houdt dat in?
Nog nooit van gehoord. Is dat gek? :bloos:

Je betaald gewoon borg voor je beker. Daarbij krijg je een bonnetje dat je moet laten zien. Dus als je wat te drinken gaat halen moet je een beker en een bonnetje bij je hebben. Anders betaal je opnieuw borg, 1 euro om precies te zijn. Door dit systeem worden bekers dus terug gebracht en blijft de vloer schoon.

pfand is in het nederlands dus gewoon borg :)
Wat houdt dat in?
Nog nooit van gehoord. Is dat gek?

Zelfde als op Nature One.Statiegeld betalen als je drinken haalt. En dus weer terugkrijgt als je je beker weer inleverd.

Vind ook dat ze dat hier moeten doen. Eind van de avond kan je geeneens meer fatsoenlijk op de been blijven :S. En zoals hierboven al werd gezegd. Je schoenen en broek blijven echt schoon.