| Betreft: | evenement: TDK Timewarp, zaterdag 2 april 2005 om 00:00 |
Haha dat zei ik net ook nog tegen me ma..
Is et 20 graden vandaag, zit je ongeveer 6 uur in de bus te verteren
Is et 20 graden vandaag, zit je ongeveer 6 uur in de bus te verteren
Jetzt geht's los 
bekijk hier de eerste foto,s TimeWarp2005
http://www.npx-photo.com/bilder/2005/TimeWarp2005/index.htm
http://www.npx-photo.com/bilder/2005/TimeWarp2005/index.htm
MEESTERLIJK!!! 
Busreis was zuur lang, maar feest heeft alles goedgemaakt. Laatste energie bij Hawtin eruit geknald. Beestachtige set was dat!Leuke mensen weer ontmoet. Volgend jaar weer aanwezig!
Eerste setjes komen al binnen 
Time_Warp_17_-_Marco_Bailey_Live-04-02-CABLE-2005
Time_Warp_17_-_Timo_Mass_Live-04-02-CABLE-2005
Time_Warp_17_-_Moguai_Live-04-02-CABLE-2005
Time_Warp_17_-_DJ_Rush_Live-04-02-CABLE-2005
Time_Warp_17_-_Sven_Vaeth_Live-04-02-CABLE-2005
Time_Warp_17_-_Karotte_Live-04-02-CABLE-2005
Mauro_Picotto_-_Live_at_Timewarp-SAT-04-03-2005-HSALIVE
Busreis was zuur lang, maar feest heeft alles goedgemaakt. Laatste energie bij Hawtin eruit geknald. Beestachtige set was dat!Leuke mensen weer ontmoet. Volgend jaar weer aanwezig!
Eerste setjes komen al binnen
Time_Warp_17_-_Marco_Bailey_Live-04-02-CABLE-2005
Time_Warp_17_-_Timo_Mass_Live-04-02-CABLE-2005
Time_Warp_17_-_Moguai_Live-04-02-CABLE-2005
Time_Warp_17_-_DJ_Rush_Live-04-02-CABLE-2005
Time_Warp_17_-_Sven_Vaeth_Live-04-02-CABLE-2005
Time_Warp_17_-_Karotte_Live-04-02-CABLE-2005
Mauro_Picotto_-_Live_at_Timewarp-SAT-04-03-2005-HSALIVE
laatste aanpassing
Het geluid was gewoon ijzersterk, Hell viel me persoonlijk erg op, dit geldt ook wel voor Koze en zeker voor Ritchie Hawtin met natuurlijk Villalobos er aan het eind nog bij!
Superfeest, leuke mensen ontmoet en een voldaan gevoel.........
Gauw slapen na wederom een droom in Duitsland, morgen mussen wir wieder arbeiten.
Superfeest, leuke mensen ontmoet en een voldaan gevoel.........
Gauw slapen na wederom een droom in Duitsland, morgen mussen wir wieder arbeiten.
Ben net een uurtje thuis, na vele uren zitten in de bus (zonder airco
) Heb totaal geen slaap nu
En dat terwijl ik me bed sinds zaterdagochtend 9 uur niet meer heb gezien
Heb in de bus misschien net een uurtje geslapen, maarja dat was door de hitte onmogelijk..
Heb over timewarp niet veel te zeggen: wat een ubergeil feestje!!
Dat geluid daar
2 timewarp!! 
Ga nu zo maar eens een slaappoging doen, ben morgen toch vrij
Heb over timewarp niet veel te zeggen: wat een ubergeil feestje!!
Dat geluid daar
Ga nu zo maar eens een slaappoging doen, ben morgen toch vrij
laatste aanpassing
Haha ja die gaf ff flink gas bij
Heel de zaal los 
TimeWarp 
Helemaal leip!!
Wat een geluid: zuiverste wat ik ooit heb meegemaakt, precies goed qua volume en op vrijwel elke plek op de floor strak te horen!
Lasers: Wat een boel! Meesterlijke patronen!
Publiek was lekker bezig allemaal! Lekker ontspannen (en de kaken gespannen
) aan het losgaan!
Hell!! Hawtin!! Villalobos! Vath! ===>Heerlijk!!
Helemaal leip!!
Hell!! Hawtin!! Villalobos! Vath! ===>Heerlijk!!
Picotto begon echt ijzersterk. Later kakte het jammer genoeg helemaal in vond ik. Veel te rustige platen,terwijl hij begon met zulke vette pompende platen.
Ja ik had me al verheugt op deze set maar dat hij zo rustig ging draaien had ik echt niet verwacht, hij draaide gewoon minimal platen op het einde, maar wat voor platen
laatste aanpassing
GEWELDIGE feest 
Gewoon geen slecht woord over te vertellen.. Na een lange busreis (met bingo
) eindelijk aangekomen in Mannheim, gelijk naar Marco Bailey gegaan.. Geweldige set en die publiek
Echt iedereen ging helemaal los
Mag Nederland weleens wat van leren...
Dave Clarke
OMFG wat een set! Eerste x sinds jaren dat hij mij weer kon boeien.. En zelfs hij stond met een smile achter de draaitafels.. Is voor mister Clarke heel wat
Rush, Väth en Hawtin ook echt über goed
Sowieso geen één slechte set gehoord.. Idd Picotto viel wat tegen, maar daar zijn we halve wege weggegaan.. Wezen chillen 
En die Duitsers.. Whahaha wat een kleding
Dat ze daarop gekomen zijn.. Tegen een uurtje of 8 (had geen tijdsbesef) een bankje bij de ingang gezet om alle mensen te kijken
Echt serieus
Kortom: SUPER feest! Volgend jaar weer
Gewoon geen slecht woord over te vertellen.. Na een lange busreis (met bingo
Dave Clarke
En die Duitsers.. Whahaha wat een kleding
Kortom: SUPER feest! Volgend jaar weer
laatste aanpassing
Buitenom het feit dat de busreis mij erg tegen viel, mede dankzij de defecte airco een fantastische nacht gehad.
Verassing van de avond was voor mij Moguai.
Man van de avond dhr Koze. Damm wat een heerlijke set. En de laatste 4 uur Hawtin en vanaf half 11 Villa erbij. Geen woorden voor, geweldig.
Verder Karotte, blijft gewoon een held en zo gek als een deur. Stond later bij Hawtin op het podium de boel te amuseren. Jammer dat de bus om 12.30 weer vertrok. Ben benieuwd tot hoelaat ze zijn door gegaan.
Verder mogen ze van mij dat pfand systeem in nederland introduceren. Scheelt me een paar hele smerige schoenen en je broek hou je schoon!
Als het volgend jaar weer georganiseerd word ben ik zeker van de partij, maar dan wel een heel weekend.
Verassing van de avond was voor mij Moguai.
Man van de avond dhr Koze. Damm wat een heerlijke set. En de laatste 4 uur Hawtin en vanaf half 11 Villa erbij. Geen woorden voor, geweldig.
Verder Karotte, blijft gewoon een held en zo gek als een deur. Stond later bij Hawtin op het podium de boel te amuseren. Jammer dat de bus om 12.30 weer vertrok. Ben benieuwd tot hoelaat ze zijn door gegaan.
Verder mogen ze van mij dat pfand systeem in nederland introduceren. Scheelt me een paar hele smerige schoenen en je broek hou je schoon!
Als het volgend jaar weer georganiseerd word ben ik zeker van de partij, maar dan wel een heel weekend.
laatste aanpassing
het was zeker weten een gezellig feest. heb het waanzinning naar mijn zin gehad. er liepen best gezellige mensen rond. er werdt gruwelijk gedraaid.
Hawtin en Villalobos zijn de helden van de avond
dat mogen ze inderdaad hier wel invoeren. mijn broek en schoenen zijn nog nooit zo schoon teruggekomen van een feest.
Hawtin en Villalobos zijn de helden van de avond
dat mogen ze inderdaad hier wel invoeren. mijn broek en schoenen zijn nog nooit zo schoon teruggekomen van een feest.
idd een gruwlijk goed feesie volgend jaar opzekers weer!!!!!!! En ja geluid helemaal super!! Maar volgend jaar WEL een ander hotel Geen formule 1 meer, wat een brok ellende die vent pfffff En wat stond rush wwer lekker te knallen geweldig 
Je betaald gewoon borg voor je beker. Daarbij krijg je een bonnetje dat je moet laten zien. Dus als je wat te drinken gaat halen moet je een beker en een bonnetje bij je hebben. Anders betaal je opnieuw borg, 1 euro om precies te zijn. Door dit systeem worden bekers dus terug gebracht en blijft de vloer schoon.
pfand is in het nederlands dus gewoon borg
pfand is in het nederlands dus gewoon borg
Wat houdt dat in?
Nog nooit van gehoord. Is dat gek?
Nog nooit van gehoord. Is dat gek?
Zelfde als op Nature One.Statiegeld betalen als je drinken haalt. En dus weer terugkrijgt als je je beker weer inleverd.
Vind ook dat ze dat hier moeten doen. Eind van de avond kan je geeneens meer fatsoenlijk op de been blijven