Partyflock

Forumonderwerp · 737902

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Hier kunnen we weer vrolijk verder aangezien ons vorige gezellige babbeltopic door wat geklooi om onbegrijpelijke redenen is gesloten dus lieve medenichtjes, laat je gaan en vertel hier hoe jij de wereld beziet en wat je van elkander vind!
Ow en even verder bordurend op ons vorige topique...hoe oud was jij toen je wist dat jongens veeel leuker zijn dan meisjes en hoe oud was je toen je de wereld om je heen er mee confronteerde?

Voor alle bange heterojongetjes die hier niet tegen kunnen:
grijp hier je kans!
laatste aanpassing

Heb zin in TE :P zie ik newrocks eindelijk :P
Heb zin in TE ;-p zie ik newrocks eindelijk ;-p

Me too :yes:
Zie ik jou dan ook, Jortje???
En hopelijk ook Chrizzie en RS :D
Lijkt me echt leuk :yes:
:knuffel:

trutjes

sletje.

Jeetje, wat 'n uitgebreid vocabulair :no:
Je zou wel willen dat je lief uitzag als die "blonde doos"
Tis dat ie homo is, want anders wist ik 't wel ;-p

:D

(k)
Thanx Missy Love!

Nou.... TE... RS zit dan al voor un tijdj ein Berlijn...
Ik zou eigeluk wel gaan, maar goeie vriendin dan verjaardagsfeessie... enne... zonder m'n menneke vinik naar feessies gaan eigeluk nie zo leuk... DILEMMA!
laatste aanpassing
neem haar mee en vier 't verjaardagsfeestje op TE :D

Moet jij je ventje dan zolang missen???
Jammer voor je ;-)

(k)
maar wij vangen je wel op, hoor ;-)
Maar ik ken 't gevoel, tis leuker met z'n tweeen als alleen

(k)

Ik vind het met zn 2en ook nix aan... liefst met een groepje! Stuk of 10 mensen bij elkaar sprokkelen... super..
Ik word toch wel bijna gedwongen om ook naar TE te gaan, met al die leuke mensjes die ook gaan...

Jortmans: neemt gij uw Flientje ook mee? Ik dacht dat ik hem een maand geleden zag in de Arm, maar ik zag jou niet, dus dat leek me vrij onlogisch :P

eerste keer da'k zo'n opmerking te horen krijg... Nah ja...

Zal het eens wat vaker zeggen dan.
Ik word toch wel bijna gedwongen om ook naar TE te gaan, met al die leuke mensjes die ook gaan...

:yes:
Moet je doen, joh...leuk!
:bounce:
We zullen je dwingen :D
Hoe ist met Dreamy???
Tis stil zonder 'm ;-)

:D

(k)

Mijn lieve Flientje komt ook mee jah! Alleen gaat hij meer rondlopen daar en ik ga lekker stampen!

maar we hebben wel contact hoor hahaha :P

Jortmans, jullie smsen zeker, "Ik sta nu hier, waar ben jij?"

Zeer herkenbaar...

Missy, met dreamy is het goed :) Hij heeft niet zoveel zin meer in PF dus hij houdt zich rustig. Stiekum leest tie dit allemaal wel hor :)

het gaat allemaal nergens meer over??????????????????????????????????????????????­???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!

hahaha jortje gaat je ventje meestal lopen kan hij mij een hadnje geven hahaha mij ventje stat ook meestal op een plek en jurkie dat smsen komt mij bekent voor ja hahahahha:P

jullie kunnen weer naar t oude topic! :)