Partyflock
 
Forumonderwerp · 737867
­ Nederland
Artiest {SHOWLIST artist 566, 31495}
Wat vinden jullie nou eigenlijk van die Ali B ?

ik persoonlijk vind het echt bagger..
ali B is zwaar NOT!
hij is een marrokaan die in Nederland woont dus.....
Ali B (samen met die Lange Frans onzin) zijn puur als zijnde knuffel-marokkanen gemarket

en dat doen ze erg secuur, zelfs neerlands grootste braverik (M. Borsato) wordt ingezet om het imago van de allochtone medemens op te krikken.

en het werkt (blijkbaar)


Goed gesproken (y) hier sluit ik mij volledig bij aan !
ali b is echt een arrogant mannetje, probeert een beetje de leuke marrokaan uit te hangen.

EN DAN ZEGGEN ZE HIER OOK NOG EENS DAT HIJ OOK WEL GOEDE DINGEN DOET VOOR BIJV. WARCHILD. HAHAHA. DAT DOET HIJ ALLEEN MAAR OM ZIJN EIGEN IMAGE EEN BEETJE OP TE KRIKKEN.

die types zijn voor mij dus echt NOT *KOTS*
 
Ik vind Ali B wel grappig. Maar z'n muziek is bagger
laatste aanpassing
Duidelijk NOT en die aanhang van hem ook(n)
laatste aanpassing
Vind alleen het liedje leuk van:

'Waar gaat dit heen, waar gaat dit nou toch naar toe? Iedereen doet gemeen, maar ik zou niet weten hoe'

Zoiets, geloof zn eerste nummer. Tenminste niet Pimp dit en Player dat, maar echt serieus over het leven :). Voor de rest is ie poep en mag ie terug naar waar die vandaan kwam.
 
Not
(n)
stoer man :)


:/
heeft toch niks met stoer te maken?? :vaag:
 
Not
 
zeg nee tegen ali b

zegt genoeg toch:yes:
 
NOT !

ALI B - ALI C - ALI D - ALI E - ALI F - ALI = GAY :)
Echt een pisvlek!!!!
NOT
NOT! wat een sukkeltje!
Haha wat een positieve reacties allemaal:no:

Maar ben het eens hoor, hij kwijlt zeker als ie rapt en blijft maar op ieder optreden schreeuwen handen in de lucht word eens orgineel DAMMZZZ wat een losah!!

Geef mij maar lange frans:yes:

Ali Billekoek die een contract afsluit met b.v. marco om beroemder en beter in te staan voor warchild en die shit bleeeeh!
laatste aanpassing
 
absoluut NOT :no:
dat mensen er nog naar luisteren wat een mongool is dat
de grootste eikel die er bestaat. Echt NOT!!!!!!!
:gaap: , van die jongen wordt ik dus niet warm of koud :/
 
NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!NOT !!!!
 
NOT!!!:no::no::no:
 
not :/
 
not
zwaar klote :P

maar ik heb weleens zo'n nummer gehoord van hem.. " ja dat is.. ali B" bla bla.. dat is toch wel heel erg knap hoe die dan bezig is.. super snel en het is nog een verhaal ook

toch wel wreed als je dat kan!
 
is dat dat ventje van lange frans en ali b???? ofzoiets, ik zou niet echt weten wie het is, not dus
:s Er is nu een documentaire op NED 3 maar hij mag van mij stoppen met zingen. Vind het niks..
 
Not ALI sucks
HOT>>> Z'n nummers die je niet op de radio hoort. Die zitten erg goed in elkaar en klinken vet.
NOT>>> Samenwerking Barco B. Het klopt gewoon NIET! De combinatie en zijn teksten bedoel ik dan.
 
ik persoonlijk vind het echt bagger..


(y)vind ik ook,, het is helemaal NOT !!!!!!!!!!!!!
ik moet altijd om hem lachen.....
Er zijn hier mensen die hem haten omdat hij een marokaan is? Waar slaat dit op?

Hij heeft meer bereikt in zin korte carriere dan al die zielige gasten hier op de flock...
 
 
NOT!:no::no::no:
 
nottttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
 
hot! ckr te weten, t zou niet echt matti van me zijn, maar die boi heeft veel bereken nu al in zijn cariere en hij heeft veel geld
 
naar mijn mening:

Raptechnisch - matig, blinkt niet uit
Inhoud - matig, teksten zijn soms beladen maar heel simpel
flow - geen flow, stroeffffff
respect - dat krijgt hij wel zeker van mij.

Die jongen doet z'n ding met succes, commercieel of niet commercieel... goed of fout...
En ook al is het niet mijn smaak..

hij is 'hot' en dat mag hij best verdienen maar ik vind hem een 'not'


Z'n neefje daarentegen flowed
Hij is goed en grappig en weet waar hij voor staat.


ik vind hem HOT
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Ik walg van dat jong, baH
Hij kan beter postzegels gaan verzamelen :jaja:
laatste aanpassing
 
die ene liedje mocro flavour is dat zijn neefje dan? die is idd wel goed, ken heel die kill verder niet!

maar brace haat ik wel, sentimentele jankstem!