Partyflock

Forumonderwerp · 737807

Hallo!

Ik wil deze zomer met 3 vriendinnen voor 10 dagen naar Mimizan, wie kan me hier meer over vertellen? Bijvoorbeeld hoeveel je ongeveer kwijt bent p.p. want dat is nogal een probleem.

En natuurlijk of het daar leuk is!

Alvast bedankt!
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 23:07:
Heb je geen tweedehandsje liggen?

Alles wat ik niet meer gebruik begin van de zomer weg gedaan!
sorrry!..................

Jammer maar helaasch! Waar/wanneer surf je? En wat voor board heb je?
Ik woon in bergen aan zee
daar heb ik leren surfen op een big boardje
nu surf ik t liefst op een delight board op de malediven maar daar hebben we natuurlijk niet altijd geld voor!

k kite surf ook das helemaal tegek!

Uitspraak van SCOOPED op dinsdag 20 september 2005 om 23:11:
k kite surf ook das helemaal tegek!

dat lijkt me ook zooooo kicken! ik heb het windsurfen en golfsurfen nu gedaan, blijft een erg leuke bezigheid daar niet van maar ik zou ook zo graag een keer kiten !!

ps mn topic komt weer tot leven!!

:jaja:Kite surfen:jaja:

Lijkt me ook wicked! Lag laatst in schev int water.. was nogal veel wind, was kut golfsurfen maar die kiters hadden echt een super dag.. lekker slalommen door die golfsurfers heen :D

3 maanden geleden had ik nog nooit gesurft.. nu moet ik alleen nog kiten, vette shit!

Ben dit jaar ook in Mimizal geweest (5 dagen ofzo). Uitgaan viel me opzich nog wel mee. Was zelfs een keer om 9u terug (incl ontbijt bij Le Surf :D ) En dat in zo'n dorp.

Wel klote dat er geen taxi's zijn :(

Nee jij! Met je softtop

hahahaha geen taxi's!?! het is zo klein dat je alles wel lopend kan doen toch!

Zat je ook in het O'neill kamp Maus?

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 januari 2005 om 16:22:
Hallo!

Ik wil deze zomer met 3 vriendinnen voor 10 dagen naar Mimizan, wie kan me hier meer over vertellen? Bijvoorbeeld hoeveel je ongeveer kwijt bent p.p. want dat is nogal een probleem.

En natuurlijk of het daar leuk is!

Alvast bedankt!

Been there in 2003, relaxte gozer die Harry...

Ik kan er nog steeds niks van, alles is heel klein en het is vooral leuk als je heeel erg van chillen houdt...

Voor feesten moet je er niet heen gaan, daarvoor is Mimizan nogal een dooie boel

Ik ben er ook geweest deze zomer! weet nu hoe het is! Ik vond het helemaal geweldig! Ik heb er echt een super vakantie gehad;)