Partyflock

Forumonderwerp · 736825
Na al een paar maanden een goede relatie te hebben weten wij, M. :') en ik , zeker dat we voor elkaar bestemd zijn. Nog nooit zijn wij in een relatie zo gelukkig en zo onszelf geweest.

Het heeft wat traantjes gekost hoe we elkaar hebben leren kennen, maar het is het absoluut 100% waard geweest..

Het enige wat nog mist is dé kroon op onze relatie, het laatste stukje, de bevestiging: Onze bruiloft! Bij deze kondigen wij dus apetrots en overgelukkig aan dat wij eind mei op het strand van Curacao in het huwelijk zullen treden!

Mensen die al op Curacao verblijven zijn uiteraard van harte welkom deze geweldige dag bij te wonen, anderen die ook graag willen komen zijn ook welkom, alleen worden jullie wel geacht zelf je ticket aan te schaffen..want ja, zo'n bruiloft kost niet niks!

Nog even een PSje zonder dat ze het weet: Poezeltje, ik hou van jou..voor altijd! Net als onze ringen: No beginning, no end..forever yours.. Tam :kusje:
laatste aanpassing
poesj ik zorg wel voor een extra koffer met je kleding en alles erin enzo plak er wel een label aan zodat ie ook meereist met ons:0 en zo hoef je ook geen overgewicht te betalen ;P

Echt niet op Curacao loop je toch alleen maar in je strakke, blote hoela rond B) geen kleren nodig hoor daar!
lekker poesj ik ben bruits meisie
kut geregeld he
:no:

blote hoela rond B)

Doen ze dat allemaal daar? Dan ga ik in mijn wereldreis ook nog even naar Curacao O:) ;p
ik kom der wel uitzwaaien ghehe als ik niet mee ken in de koffer ga ik wel ff het vliegtuig in om hoi te zeggen:jaja:
indd ik je bloote muts wehehehe ik doe het ook poesj
Whahahaha

Nee ik wil in een jurkje trouwen :p met daar onder een bikini WEL IN HET WIT natuurlijk :9

En sluiers B)

miniscuul jurkje en bikini en sluier daar is je koffer echt niet mee vol hoor ;)

Eh ja M!CK IEDEREEN op curacao loopt continu in zn blote hoela rond....wist je dat niet?? Ff naar het postkantoor, in je blote hoela, ff paar cocosnoten plukken .... allemaal in de blote hoela

O:)
ik ook dus nog zat ruimte voor mij over O:)
ik dnek dat ik dan toch liever in de koffer zit ;)

kom je bij mij op schoot

superstring, denk je er wel aan dat hij dan dus in zn blote hoela zit? Want dat hoort nu eenmaal daar ;) :D
vandaar dat ik al zei dat ik liever in de koffer zit :d
laatste aanpassing
lang leve de half lege koffer van poesj :respect: ;P

Ff naar het postkantoor, in je blote hoela, ff paar cocosnoten plukken .... allemaal in de blote hoela

Cocktails drinken bedoel je :)
Wij doen niets anders dan dronken worden :jaja:
en je kan daar vreeselijke goede sos halen voor weinig :yes::yes:

ja sos halen en cocktails drinken doe je uiteraard ook...hoe kan het ook anders.... in je blote hoela B)
die je niet mee trug smokkelt want dan zorg ik wle dat ik bij de controle sta :devil:
wacht dan ff tot morgen ochtend heb n8 dienst vanavond namelijk dus kom pas om 10 uur op me werk :p
ja ik moet ook om 18 uur beginen tot morgen ogtend

Eh ja M!CK IEDEREEN op curacao loopt continu in zn blote hoela rond....wist je dat niet?? Ff naar het postkantoor, in je blote hoela, ff paar cocosnoten plukken .... allemaal in de blote hoela

Ik wist dat niet :| Maar ik weet wel waar mijn volgende vakantie naar toe gaat dan :P Weinig bagage mee zo 8)

Maar komt daar het liedje ook vandaan? Van curacao?
"Hoela hoela hoela, hop hop hop... hoela hoela hoela hop hop hop" :P

ja idd daar komt dat vandaan O:)

Gaan jullie maar naar die bruiloft. Ik dank je toch nog steeds voor je koffer aanbod *Ireen*! (Y) Maar ik ga voor die 400 euro in Curacao met mijn hoela hoppen B)
oke ik ga met ireen mee wehehehe
die 400 euro krijgt ze wel van me :yes:

relaxed :jaja:

Boek jij eventjes vast dan O:)

tot wanneer blijven jullie??? :D

ik ga in de zomer nl. ook naar Curacao lief snoezepoesje van me! 8)
Zo lang zit er helaas niet in.. Maar mensen wat maken jullie je nou allemaal druk om die koffers?! 400 euro om het ultieme geluk te aanschouwen, das toch niks...
treasure mot ik wel 400 euro hebben he:P en ik werk toch in de kelder bij bij schiphol als beveiliging dus word voor mij geen drama hoor me in ene koffer proppen:P mot alleen ff spoedcursus youga gaan volgen om lenig genoeg te worden der in te passen voor een x aantal uur :p

heb je al geboekt PCPM??? O:)

mwah....

:D:D JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
anders ga i kwel mee hoor :d maar ik ga neit op je schoot zitten O:)

Ja nou ineens terugkrabbelen he Superstring ;) Niks ervan...

Opgestaan is plaats vergaan O:)
ga jij dan maar op ze schoot zitten terwijl hij in ze blote hoela zit :) hopelijk hoef je neit te paalzitten ;P

Ik ga gewoon keurig naast m zitten hoor, en dat blote hoela gedoe is pas als je al op curacao bent O:) hihi :D
hahah ok dat scheelt dat je ernaast mag zitten:p las net dat hij in ze blote hoela in het vliegtuig ging zitten :p