Partyflock

Forumonderwerp · 736761
De blinde grensrechter bij Manchester United - Tottenham Hotspur zag in de laatste minuut bij een 0-0 stand niet dat de bal een halve meter over de lijn was . Jammer maar helaas voor Martin Jol .

:yes: :no:

EFFE SERIEUS!!!! :D

Ik heb het helaas niet gezien, maar als ik deze foto zie kan ik me haast niet voorstellen dat die grens het niet gezien heeft %-). Misschien gokte hij wel op zn eigen wedstrijden ofzo. Die bal is gewoon dik een meter over de doellijn :S

ieVoo 6 januari 2005 12:32
Maar weer een reden om VD Sar naar manchester te halen!

:S

Deze opmerking raakt kant noch wal :frusty:

Wat heeft een schele scheids er nou mee te maken dat Manchester nog meer aanleiding geeft om v.d. Sar te halen.
echt erg ja, Tottenham is erg goed bezig en dit had ook wel vet geweest als ze gewoon van Man U zouden winnen.
U Tok Error de scheids heeft er niks mee te maken maar er ging een verschrikkelijke fout van de keeper aan vooraf .
Naja, scheen een bal te zijn van heel wat meters afstand, dus ehh, is het logisch dat een scheids/grens het niet ziet (die staat niet bij de goal als de bal van de middenlijn word geschoten.

En als je tegenbent op electronische hulpmiddelen, ben je echt niet met je verstand aan het denken.
Dat het jaren niet zo is geweest omdat we toen de mogelijkheden niet hadden, betekend toch niet dat we het nu ook maar niet moeten doen????

Is hetzelfde als met condoom (of andere voorbehoedsmiddelen): Je gaat nu toch ook niet zorgen dat je elke keer dat je neukt een kind krijgt, omdat dat nou eenmaal onderdeel van het spelletje?????
Zag vandaag bij RTL5 het fragment van die wedstrijd
:O:O kappe hoor echt schande dat de Spurs op deze manier genaait worden....die bal was vet over de lijn :)
die grens rechter moest net ff snuifje neeme.

______________________//
En die keeper had de doellijn ook opgesnoven dus kon de grens het niet zien .
Whahaha was wel zo erg... Damn. wat een blunder van die keeper zeg. En echt gewoon sneu voor de Spurs!

Werkzaam bij Stylez-eventz
Wanneer komt er eens een fatsoenlijke keeper bij man united??Want die keepers wat ze nu hebben zijn volgens mij toch niet echt het niveau van man united waardig...:no: