Partyflock

Forumonderwerp · 736470

wie zou de oorzaak weten wrom onze kat steeds dunner wordt hij eet genoeg maar komt niet aan we hebben hem al verschillende kuren gegeven maar nix helpt:S
ga even naar de dierenarts ;)

we hebebn ook al een wormenkuur geprobeert karin en de dierenarts is zo verrekte duur:S

hehe en erik wil de dierenarts ook niet betalen :P
zo verrekte duur

WTF?!? :S

Je houdt toch van die kat of niet soms??? :frusty:
dat vind ik ook cora gewoon heen gaan als die kat dood gaat is het erger toch..
zou gewoon maar naar dierenarts gaan..

jah maar als je het geld niet kwijt kan ??
Dan moet je geen kat nemen
we hebebn ook al een wormenkuur geprobeert karin en de dierenarts is zo verrekte duur

Jezus mens, je hebt notabene een kat genomen, dan wist je van tevoren dat 'ie weleens naar de dierenarts zou moeten om het een of ander :@ Dus misschien heeft die kat wel iets maar kan 'ie niet geholpen worden omdat jij dan wat geld moet missen......

Mensen zoals jij kots ik van.......... :[

dat hebben we al poosje trug gedaan die heeft hem een vlooien kuur gegeven toen kwam ie wel weer aan maar hij wordt nu weer dunner

't is een slapjeskat (Y)

en daar moest het aan liggen zei die kerl hij is wel van zijn korstjes af maar hij wordt gewoon weer dunner
voor een vlooienkuur hoef je nie naar een dierenarts kan je gewoon frontline enz bij dierenwinkel kopen..

maar als jekat dunner word en je hebt alles al geprobeerd zou ik toch maar eens naar een dierenarts gaan...
misschien is ie al heel oud..
oen kwam ie wel weer aan maar hij wordt nu weer dunner

Dan ga je weer terug net zolang die kat weer beter is!
Zie t al voor me dat je ouders hetzelfde hadden gezegd als jij steeds dunner wordt :[

Detering....

zo verrekte duur

heb je er dat niet voor over? :/
laatste aanpassing

we hebebn ook al een wormenkuur geprobeert karin en de dierenarts is zo verrekte duur

Jezus domme koe, waarom neem je dan een huisdier.

dan eet je toch zelf een week niet, kan die kat iig geholpen worden :/
jah de volle concult kosten van 20 euri hoef je nniet te betalen het is een herhaling dan is het 7,50 omdat het vorige x nie hielp

ik blijf aan de gang ze zeggen steeds dat het door vlooien komt en we geven hem ook frontline om de drie maand moet dat en daardoor moet ie dikker worden maar karin moet je erik mara us vragen hij is heel erg dun en ze zeggen alleen maar bij de dierenarts dat het de vlooien zijn

Mss heeft ie wel anorexia...spuugt hij stiekem het eten weer uit als je niet kijkt ;p

Nee..naar de dierenarts met dat beest! Anders leen je maar geld :[
laatste aanpassing

Ga eens denken aan een nierziekte of iets met zijn schildklier.

Als een kat wormen heeft zul je vaak eitjes vinden, en als hij na een wormenkuur nog steeds dunner wordt zal er wel wat ergers aan de hand zijn.

Ga jij eens als de sodemieter naar de dierenarts met dat beestje, achterlijk figuur !
Als je het geld niet kunt missen?? Nou dan ga je maar naar een feestje minder! Ik geef Tink :lief: groot gelijk!
Je hebt de taak om voor dat beestje te zorgen dus moet je dat ook naar behoren doen! PUNT UIT!

('t moet godverdomme niet gekker worden)

goh de meesten hier lezen niet :S
Zie t al voor me dat je ouders hetzelfde hadden gezegd als jij steeds dunner wordt

8)
laatste aanpassing
en ze zeggen alleen maar bij de dierenarts dat het de vlooien zijn

Achterlijk kind.............. dan ga je net zolang terug tot ze je kat iets hebben gegeven waardoor 'ie weer dikker word

Mensen zoals jij halen het bloed onder m'n nagels vandaan :[

ik ben al tig keer naar de DIERENARTS geweest eerst lezen dan pas antwoord geven:S

En als je eigen dierenarts blijft roepen dat het de vlooien zijn vraag dan een second opinion aan bij een andere dierenarts en laat je niet afschepen. (kijk jij je kat uberhaupt wel na op vlooien of geef je dat beest alleen frontline en denk je dat het over is ?)

Kolere zeg, wat een verantwoordelijkheidsgevoel :s
laatste aanpassing
mou ik ben geen dierenarts maar me nicht wel die kijkt ook altijd ff naar onze hond en kat..
En dan gaan we naar dierenarts en volgens mij moet je gewoon ff naar dierenarts en zeggen dat ie misschien wormen heeft daar word ie dun van maar blijft wel eten..

voor vlooien hoef je nie naar de dierenarts toe

Geef je kat maar aan MIJ dom wicht.
Als ie dunner wordt van de vlooien dan heeft ie ontichelijk veel vlooien

en Voer jezelf ook niet zo'n frisse huishouding als frontline niet werkt!

gister zijn we ook nog bij de dierenarts geweest en het kon niks anders dan vlooien zijn zegt ie steeds dus ik ben niet achterlijk dan is hij achterlijk:)

gister zijn we ook nog bij de dierenarts geweest en het kon niks anders dan vlooien zijn zegt ie steeds dus ik ben niet achterlijk dan is hij achterlijk

Misschien moet je even de telefoon oppakken en een andere dierenarts bellen om hun mening te vragen i.p.v. de woede van iedereen hier op PF op je hals te halen (y)

wij kijken elke dag of ie vlooien heeft maar dat heeft ie nu niet meer

jah idd ik ga een andere dierenarts bellen dan naar sommige personen te luisteren hier dankje:)
je kan ook naar pat's place gaan als je nie naar dierenarts wil.. vertel je het daar en die geven je wel wormen spul..

hoe oud is die kat eigenlijk?
En je huis is verder ook schoon en behandeld tegen vlooien??

En zoek ook ff een andere dierenarts op!

ik ben al tig keer naar de DIERENARTS geweest eerst lezen dan pas antwoord geven

waarom open je een topic op PF dan

alsof wij meer verstand van katten hebben, dan de dierenarts :vaag:

jah ons huis is schoon :S

Maar laat ik het nooit meer horen dat iemand geen geld voor z'n dier wil uitgeven !

beteje dom he onze kat had vlooien en dan gaan sommigen direct denken dat we een zwijnenstal hebben hier:S nou das niet zo hoor mun ma maakt elke dag het huis schoon
Idd! Ik heb 3 katten (die in aanschaf al een klein vermogen zijn) en ook al zou het me EUR 1000,- kosten dan nog gaf ik het zonder na te denken uit!

ik wil wel geld uitgeven voor mun kat hoor maar ik moet het geld wel hebebn en op dit moment heb ik gewoon geen geld

ik wil wel geld uitgeven voor mun kat hoor maar ik moet het geld wel hebebn en op dit moment heb ik gewoon geen geld

Misschien moet je wat geld apart houden voor noodsituaties. Ik zou dat wel doen voor mijn dieren.

Het is jammer als ik zelf een keer minder kan uitgeven, maar mijn dieren gaan voor alles.
en de dierenarts is zo verrekte duur

wtf het is een levend beest hor geen knuffel die je laat reparen..

als je een huisdier wilt moet je ook voor de gevolgen instaan anders verdien je dat beest niet

als je een huisdier wilt moet je ook voor de gevolgen instaan anders verdien je dat beest niet

:yes:
laatste aanpassing
Dan sla je MOH over en gebruik je dat geld voor je kat... en ik zie dat je een autootje hebt..... dan pak je voortaan maar de fiets en houd je ook geld over............... dom wicht :[

ik woon nog bij me ouders hoor:S

dom wicht

uhu :respect:

wibra ipv lonsdale doet ook wonderen

ik pak alleen voor grote stukken de auto:) de meeste tijd fiets ik :)