| Betreft: | evenement: QrimeTime, vrijdag 31 december 2004 om 21:00 |
Wen ik heb je niet eens gezien
Hehe ik wist ook niet waar ik was hoor

Het was zeker een dik feessie maar vorig jaar QT 25 was kwa muziek beter (egte hardstyle fan en vind hardstyle van tegenwoordig te simpel en duz zwaar tegen vallen, en dan benk nog nie eens over jumpstyle begonne want das egt troep!!)maar zoals als meestal in hmh zwaar vermaakt!!!
pila en activator helden van de avond!!!
pila en activator helden van de avond!!!
Het feest was helemaal top. Snap alleen niet waar de mensen het lef vandaan halen om Deepack de hemel in te prijzen. Wat een gruwelijk drama was dat. Helemaal uit je reet en dan komt hij met zijn kkmuziek aanzetten. Hier kun je geen feest mee afsluiten!!!!!!!!!!! Beetje zonde einde van zo'n topavond!!!
ja qrimetime was een heerlijke afsluiter! zeer,zeer goed vermaakt daar! sfeer was top, geluid,licht en decoratie zoals gewoonlijk ook goed! kvond Activator,Technoboy en Pila meesterlijk!! Deepack was zwaar kut! maar kwam opzich wel goed uit...technoboy had me helemaal gesloopt, dus ik ging lekker jonko's roken op de tribune de laatste 1,5 uur...
Kicks feessie
, zoals bijna altijd in de HMH 
Gezellige, leuke en spontane mensjes
Muziekkwaliteit luister ik niet meer naar na 00:00, want dan zit ik heerlijk in me eigen Fantasy World
Maar zal gerust weer goed zijn geweest 
En TOP dat zoveel mensen zich aan de kledingcode Gangstah hebben gehouden
En bedankt beveiliging dat ik alsnog mijn 2 Magnum's in mijn schouderholsters mee naar binnen mocht nemen, want ze waren idd moeilijk van echtheid te onderscheiden.
Was weer een topppppperrtje
Gezellige, leuke en spontane mensjes
En TOP dat zoveel mensen zich aan de kledingcode Gangstah hebben gehouden
Was weer een topppppperrtje
KnuffolMutz
Volgens mij stond jij schuin achter mij in de Hardstyle zaal
laatste aanpassing
Heey ja Ik herken je nu ook
Qrime Time was echt helemaal top 
Het enige wat ik jammer vond is dat er zo weinig gedaan is met het feit dat het oud en nieuw was... Alleen om 12u aftellen en final countdown draaien (wat overigens wel gaaf was) Viel me echt een beetje tegen... Maar verder wat het echt helemaal top, in tijden niet zo'n mooi feestje gehad...
Het enige wat ik jammer vond is dat er zo weinig gedaan is met het feit dat het oud en nieuw was... Alleen om 12u aftellen en final countdown draaien (wat overigens wel gaaf was) Viel me echt een beetje tegen... Maar verder wat het echt helemaal top, in tijden niet zo'n mooi feestje gehad...
helemaal super, geen maffe dingen, alleen volgend jaar ff de hardstyle harder laten afsluiten ajb 
echt een topavond gehad, alleen moesten ze die Deepack niet laten afsluiten, ze draaiden zachter dan Luna en al die anderen die ik ff heb gezien in die zaal... Technoboy was super, voor de rest iedereen helemaal uit z'n reet uit de early naar de hardstyle en dan die kutafsluiting
snapte daar dus echt niets van....
echt een topavond gehad, alleen moesten ze die Deepack niet laten afsluiten, ze draaiden zachter dan Luna en al die anderen die ik ff heb gezien in die zaal... Technoboy was super, voor de rest iedereen helemaal uit z'n reet uit de early naar de hardstyle en dan die kutafsluiting
mwow 
Eerst nieuwjaar gevierd op de Dam in amsterdam en als je dan na 12 uur binnenkomt met een nuchter smoeltje, is geen goeie combi!
Vond er dus geen moer aan, volgend jaar lekker in Amsterdam blijven
Eerst nieuwjaar gevierd op de Dam in amsterdam en als je dan na 12 uur binnenkomt met een nuchter smoeltje, is geen goeie combi!
Vond er dus geen moer aan, volgend jaar lekker in Amsterdam blijven
laatste aanpassing
ALs ik dat nodig heb om een gezellig feestje te hebben, zoek ik liever een andere locatie!