| Betreft: | evenement: QrimeTime, vrijdag 31 december 2004 om 21:00 |
geeen vechten gezien
Nou ik tegen het einde van de avond wel, gebeurde precies voor mijn neus, krijg dat beeld niet meer uit mijn hoofd, met z'n 5en op 1 man intrappen, stelletje mietjes! Voor mij verpeste dat meteen de rest van mijn avond!
Maar voor de rest vond ik het een super feest, en Luna en Outblast vond ik echt super!
laatste aanpassing
weet iemand op welke site de foto's van qrimetime staan die door gozer met die grote camera zijn genomen
ik zag 'm een tijdje bij de postbank lounge staan om 1 uur ofzo help want hij heeft me enige foto
ik zag 'm een tijdje bij de postbank lounge staan om 1 uur ofzo help want hij heeft me enige foto
fotos in high resolution on www.party-planer.ch
wat mij opvalt is dat niemand wat over dj Re-Quest heeft te zeggen ik heb nog nooit iemand zo slecht horen draaien
Goed feest maar wat ik jammer vond was dat Abyss
Luke Spellbound & The Mad Kiwi - Hands Up Muthafucka
draaide mixt die hem uit op het vetste stuk!!!!!!!!!!
en dan draait ie Le Brisc - Keep It Hard, draait die de verkeerde kant, andere kant is natuurlijk veel vetter, dit stoorde mij behoorlijk natuurlijk. Verder draaide ie wel vet! En de rest ook ...topper!
Luke Spellbound & The Mad Kiwi - Hands Up Muthafucka
draaide mixt die hem uit op het vetste stuk!!!!!!!!!!
en dan draait ie Le Brisc - Keep It Hard, draait die de verkeerde kant, andere kant is natuurlijk veel vetter, dit stoorde mij behoorlijk natuurlijk. Verder draaide ie wel vet! En de rest ook ...topper!
Vond het een heel heftig feest..
wilde eerst niet gaan, maar ben blij dat ik er was..!
The Prophet.. draaide gruwelijk!!
Heb 2x mijn zakken moeten leeg halen,
van die security in de toilet..
Maar ik was hun te slim af!! haha..
wilde eerst niet gaan, maar ben blij dat ik er was..!
The Prophet.. draaide gruwelijk!!
Heb 2x mijn zakken moeten leeg halen,
van die security in de toilet..
Maar ik was hun te slim af!! haha..
ik vond het echt een geweldig mega top feest! 
alleen maar in de main geweest, hele tijd doorgegaan, geen moment stilgestaan,
vond alle dj's perfect!
alleen volgende keer geen deepack als afsluiter, vooral begin was erg slapjes later werd het beter!
loop altijd wel te zeiken dat technoboy altijd afsluit, maaar dat neem ik terug!
volgende keer gewoon weer technoboy als afsluiter! 
alleen maar in de main geweest, hele tijd doorgegaan, geen moment stilgestaan,
alleen volgende keer geen deepack als afsluiter, vooral begin was erg slapjes later werd het beter!
loop altijd wel te zeiken dat technoboy altijd afsluit, maaar dat neem ik terug!
een paar mensen vanmijn groepje waren om half 6 al uitgeput en wilde naar huis.. met veel pijn moeite en heel erg veel tegenzin gingen m'n vriend en ik mee.. uiteindelijk kregen we toch ruzie met z'n allen en zijn hun op een andere trein gestapt... 
Later hoorden we dat het feest tot kwart voor 8 was doorgegaan !!! BALEN! Super tof feestje !! volgend jaar cker weer HMH
Later hoorden we dat het feest tot kwart voor 8 was doorgegaan !!! BALEN! Super tof feestje !! volgend jaar cker weer HMH