Partyflock

Forumonderwerp · 735742

nou vertel maar!
kreeg sms-je dat het zeker te doen was!!

Zo wat een feest zeg :bounce:
iemand toevallig nog een nokia gevonden rode achter kant en voor blaauw ??

iemand toevallig nog een nokia gevonden rode achter kant en voor blaauw ??

tuurlijk...

gevonden een nokia rode achter kant en voor blaauw!

:D
GRUWELIJK FEEST!! DEEPACK :respect: 100 keer beter dan Technoboy als afsluiter ;)

verder weer es een x teveel drugs en alcohol gebruikt om nog iets zinnigs over de draaikunsten van de dj's te zeggen... :)

heb me prima vermaakt in iedergeval :yes: en iedereen nog een gelukkig nieuwjaar :D(Y)

jij ook een gelukkig nieuwjaar....

ben van de trap gevallen

ik zag 't , kwam net langslopen hield je nog tegen ;)

heb er ook een van de trap zien gaan... moet zeggen hij ging aardig HARD onderuit was rond een uurtje of half 7

beter niet gevallen dan wel gevallen..

je moet niet vallen.. je moet beuQen
nee want een dag niet gevallen is dag niet geleefd ;)
laatste aanpassing

leek 'n beetje op kindermatinee;p
geeen vechten gezien

Nou ik tegen het einde van de avond wel, gebeurde precies voor mijn neus, krijg dat beeld niet meer uit mijn hoofd, met z'n 5en op 1 man intrappen, stelletje mietjes! Voor mij verpeste dat meteen de rest van mijn avond!

Maar voor de rest vond ik het een super feest, en Luna en Outblast vond ik echt super!
laatste aanpassing

Geweldig

Nou ik tegen het einde van de avond wel, GEBEURDE PRECIES VOOR MIJN NEUS

bij mij sneeuwde het...

bij mij sneeuwde het...

Ik werd ook overvallen door een sneeuwstorm...;)

jij ook al? moet niet gekker worden haha
weet iemand op welke site de foto's van qrimetime staan die door gozer met die grote camera zijn genomen
ik zag 'm een tijdje bij de postbank lounge staan om 1 uur ofzo help want hij heeft me enige foto :P

Probeer de site: www.dancetraffic.com

Was echt een top nacht met een super feest!!
Onwijs gezellige sfeer niemand die problemen met j zocht..
Alleen vond k dat t om 12 uur wel wat meer had kunnen zijn.. en de trappen waren idd erg glad heb een aantal mensen goed hard op hun bek zien gaan daar..
Top muziek! dus Top feest
wat mij opvalt is dat niemand wat over dj Re-Quest heeft te zeggen ik heb nog nooit iemand zo slecht horen draaien

trappen waren inderdaad spiegelglad!
was levensgevaarlijk en vooral in :vaag: toestand
heb een aantal mensen goed hard op hun bek zien gaan daar..

Ben ik ff blij dat ik nog snel genoeg de trap beet heb kunnen pakken :9

"Viel je bijna?"

'Nee ik duikel altijd bijna sierlijk van de trap af :9'

Was een superfeest!:respect: alles goed georganiseerd, alleen die trap was wat glad, maar ja je kunt niet alles hebben:)
laatste aanpassing

Goed feest maar wat ik jammer vond was dat Abyss

Luke Spellbound & The Mad Kiwi - Hands Up Muthafucka

draaide mixt die hem uit op het vetste stuk!!!!!!!!!!

en dan draait ie Le Brisc - Keep It Hard, draait die de verkeerde kant, andere kant is natuurlijk veel vetter, dit stoorde mij behoorlijk natuurlijk. Verder draaide ie wel vet! En de rest ook ...topper!
Ohja, zo rijk ben ik nu helaas niet meer! Was het maar echt geld!

Heeft er iemand een pak met Qoekies gevonden... ben ze kwijt geraakt :S

ze zullen wel kapot gebeuQt zijn...

Qoekkruimels :D

gaat weer nergens over

Het was een toppertje vrijdag mocht alleen wel wat meer met de jaarwisseling zelf gedaan worden meer vuurwerk of zo

maar voor de rest :bounce:
super feesie :respect:........en gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!!
Ik vond het wel een super feesie hoor!..:) mooie aankleding en veel mensen en stijl!! (Y)
alleen weet niet waarom iedereen deepack zo goed vond! heb em wel eens woester horen draaien!..

en de grootste tegenvaller is als je thuis komt en ze hebben je autoruit ingetikt en wat rotzooi hebben meegnomen!!:S

qrime time was echt top gewoon
Ben weer op aarde :yes: half ;)
SUPER!!!

Thx 2 Edje...
Die heeft me overgehaalt toch te gaan ;)

Thx :D LUV YAAAA

(k)

gelukkig nieuwjaar iedereen :P
Superfeestje! :D

Alleen wel een beetje jammer dat onze jassen gejat zijn! :@ maar dat mocht de pret niet drukken! ;P

Super, super, super :yes: 8)

Vond het niet zo heel geweldig om eerlijk te zijn.

was ook niet echt een super feest maar was wel lekker...

Qoekje erbij?
Vond het een heel heftig feest..
wilde eerst niet gaan, maar ben blij dat ik er was..!

The Prophet.. draaide gruwelijk!!

Heb 2x mijn zakken moeten leeg halen,
van die security in de toilet..
Maar ik was hun te slim af!! haha..

Werkzaam bij Rage-Online
fotos online op www.partyarea.nl

Vond het niet zo heel geweldig om eerlijk te zijn.

jammer dat ik jou niet heb gezien :|

Ik sta lekker met limo op de foto :D

inderdaad

wel een lieve foto he (L)

zie je wel dat ik niet zo erg ben ;)
ik vond het echt een geweldig mega top feest! :D
alleen maar in de main geweest, hele tijd doorgegaan, geen moment stilgestaan, :bounce: vond alle dj's perfect!
alleen volgende keer geen deepack als afsluiter, vooral begin was erg slapjes later werd het beter!
loop altijd wel te zeiken dat technoboy altijd afsluit, maaar dat neem ik terug! :O volgende keer gewoon weer technoboy als afsluiter! :Lief:

ben nog dr van aan t bijkomen :D
ik wou hier ook heen.. :cry:
het was weer gezellig. maar de muziek kon beter vond ik .
maar verder best vermaakt en wat ik cool vond was we will rock you we stonden boven op de tribune leek heel mazaal iedereen zo te zien klappen en stampen vet gaaf jongens de ballen en een knalgoed en inspiratief 2005 gewenst mazzel

Vond t een topfeestje!! Vooral de sfeer was helemaal perfect...iedereen was lekker relaxed!!!!

Dit feest was echt super..geweldige afsluiter van het jaar (Y) enne aldoor lekker de lift nemen naar boven mooi uitzicht ook nog
aldoor vooraan staan was echt super met zn allen geweldig geluid toppie

wat me ook opviel was dat de tijd niet snel leek te gaan. normaal schrik ik me kapot als ik op mn horloge kijk maar nu was dat gelukkig niet t geval

zou t feest zo overnieuw willen doen..waardige afsluiter van t ouwe en een geweldig begin van t nieuwe jaar
laatste aanpassing

een paar mensen vanmijn groepje waren om half 6 al uitgeput en wilde naar huis.. met veel pijn moeite en heel erg veel tegenzin gingen m'n vriend en ik mee.. uiteindelijk kregen we toch ruzie met z'n allen en zijn hun op een andere trein gestapt... :@

Later hoorden we dat het feest tot kwart voor 8 was doorgegaan !!! BALEN! Super tof feestje !! volgend jaar cker weer HMH
Avond van m'n leven gehad!

Heel relaxt avondje(Y)