| Betreft: | evenement: QrimeTime, vrijdag 31 december 2004 om 21:00 |
was echt beter feest
wel erg benauwd op een hoop plekken , maar gelukkig vonden mensen 't prima om bij elkaar te zitten
ik heb me echt prima vermaakt , leuk feestje gehad en een van de betere oud op nieuw gevierd
kwam gewoon iemand tegen die ik al ruim een jaar niet gezien had
iggi was helemaal in wit , wit pak
met zwarte hoed en handschoentjes erop 
wel erg benauwd op een hoop plekken , maar gelukkig vonden mensen 't prima om bij elkaar te zitten
ik heb me echt prima vermaakt , leuk feestje gehad en een van de betere oud op nieuw gevierd
kwam gewoon iemand tegen die ik al ruim een jaar niet gezien had
iggi was helemaal in wit , wit pak
Een heel gezellig feest super gewoon, en nu maar even douchen en op me kussen liggen.
Wat zielig 
Beterschap dan maar (F)(F)
Beterschap dan maar (F)(F)
heerlijk feessie, heb me prima vermaakt HMH maakte z'n geluid weer waar
(heb vaak en lang genoeg een paar meter van de boxjes gestaan, maar boeiuh) klonk lekker zuiver en goed hard, leuk publiek ook, behlave dat er ff een klein gevechtje was stond om een hoekie en opeens vliegen een paar gozers voorbij, en de ehbo die me me omver rende met een gast knockout.... En natuurlijk in stijl gegaan
(zwaar in stijl
, al was de helft binnen een half uur alweer uit)...
jups, zeker voor herhaling vatbaar

Trustuh 
jups, zeker voor herhaling vatbaar
laatste aanpassing
Super gaaf 
Wat een feest
Wat een feest
Volgens mij zie ik hier een mond-afdruk als ik me niet vergis.. 

ben ook net thuis
aankleding was helemaal top!
sfeer was supergoed, naar mijn idee wel met 5000 man staan te praten hahahah..
er werd lekker gedraaid in de hardstylezaal.
Deepack
Activator
alleen luna....
halve platen, veel te veel stiltes in zijn set, kwam er echt niet los op...
al met al een super feessie!!
aankleding was helemaal top!
sfeer was supergoed, naar mijn idee wel met 5000 man staan te praten hahahah..
er werd lekker gedraaid in de hardstylezaal.
Deepack
Activator
alleen luna....
halve platen, veel te veel stiltes in zijn set, kwam er echt niet los op...
al met al een super feessie!!
Hey jij zat videootjes met je telefoon te maken 
me geheugen laat me niet in de steek
blij dat je muziek wel erop staat
fotos maken in zo een donkere zaal is moeilijk met een foon..
Was zeker een topper 

Was best een aardig feestje moet ik zeggen, al kwam ik er echt totaal niet in, wat wel jammer was. Had meer het idee dat ik even tussendoor op een feestje was, dan dat het oud & nieuw was, kwam gewoon niet los..
Aankleding in de main was echt heel erg mooi. Heel iets nieuws ook, deed me denken aan de discotheek op Mallorca deze zomer (Tito's)
Geluid stond ook erg hard, vooraan in ieder geval. Toen we daar binnenkwamen was Pila aan het draaien en ik vond het zowaar lekker klinken 
Andere twee zalen werd ook lekker gedraaid moet ik zeggen, ben alleen wel de meeste tijd in de Pepsi stage geweest. Aankleding was wel een stuk minder daar, maargoed. Tja verder niks over te melden eigenlijk
Aankleding in de main was echt heel erg mooi. Heel iets nieuws ook, deed me denken aan de discotheek op Mallorca deze zomer (Tito's)
Andere twee zalen werd ook lekker gedraaid moet ik zeggen, ben alleen wel de meeste tijd in de Pepsi stage geweest. Aankleding was wel een stuk minder daar, maargoed. Tja verder niks over te melden eigenlijk