Partyflock

Forumonderwerp · 735222
Loop je op een feest en staat daar ineens een vrouw met een dikke buik die op het moment van bevallen staat wat vindt je daar van???
nee niet teveel bedoel je???
whahaha maakt niet uit meid maar ben zo en zo niet dol op alcohol

Stappen tijdens de zwangerschap moet kunnen ...

Ik heb dat zelf niet gedaan , nou ja tot 18 weken ongeveer, ik vondt het ook zielig voor de baby dat lawaai .

Me zoontje is nu ruim 2 jaar hij heet Ray (Raymon Luca)

ben nu zwanger 21 weke zwanger van de 2de uk...maar ik heb helemaal geen zin om ook maar te stappe ofzo

Ik rook wel (jaja fout!) Ik rook 1 op een dag .. soms 2 .. maar er zitten ook dagen bij dat ik niet rook
Mijn zoontje heet ook Raymon :lief:
Raymon Kai

Ach om eerlijk te wezen rookte ik ook nog wel een paar per dag toen ik zwanger was :bloos:
Nou ja roken kan misschien nog maar drank en drugs uit gesloten

Gefeliciteerd met de blijde verwachting MissDuiveltjuh

mooie naam he Raymon haha

... Dankje!

Ben ook wel een keer met een dikke buik naar defqon 1 geweest maar het was echt heel tof ook al kon ik alleen water drinken ;) akira en drokz bleef wel ok ;)

helemaal goedgekomen haha

x
Zelf zou ik het niet doen,deed het ook niet toen ik zwanger was,maar als je je goed voelt en je denkt altijd om veiligheid van jezelf en kindje,moet het ergens kunnen
Zag op Love Parade 2003 een vrouw met een baby op der buik lopen.vond dat te ver gaan zeker voor gehoor van dat kindje

waarom niet? tuurlijk niet in je laatste maanden maar waarom zou je niet kunnen stappen? Zolang je maar niet ladder of waus word maar dat lijkt me ook niet dat je dat dan doet he ;)
Ik vind dat zwangere vrouwen gerust kunnen stappen,
maar van drank en drugs moeten ze afblijven!!!
zie je die kleine al mee hakkuh in je buik.
18 jaar later kan het kind er zelf voor kiezen.
Ik ken een meisje dat verslaafd is geboren(smack).
Hoe kun je zo'n klein ukkepukkie verlaafd maken
en de 1ste dag van haar/hem leven al gelijk op een
afkick programma zetten. Barbaars vind ik het moeders
die hun kind dat aan doen!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
AsOcIaal...

een vriendin van me is zwanger 5 maanden enne we zijn helemaal los gegaan op Qrime Time Dussssssss :)
Weet je ieder moet het ook voor zich weten maar je moet er niet raar van op kijken als je kind later niet helemaal gezond blijkt te zijn
laatste aanpassing
minder... en scandalous dat ze niet ff 9 mnd kan w88...

scandalous
en dat betekend in het nederlands????

tssjaaa wat zal ik er van zeggen..

tssjaaa wat zal ik er van zeggen

Niks, want je bent zelf nog een kind 8)

hou je ff je grote bek kanker wijf!!!!!!
je ziet er zelf uit als een kind met je kankerkop!!!!
bleehhhhhhh+o(

met je manse praatjes bleehhhhh

hou je ff je grote bek kanker wijf!!!!!!
je ziet er zelf uit als een kind met je kankerkop!!!!
bleehhhhhhh+o(

:o ben meteen in schok:o :gaap:

Wat een taal voor een snotpin.
Door wat ben jij opgevoed??!!

Ik HEb gEeN FoToOwS VaN Me EIgEn hA Ha hA DuS JaH WaAaAhHhAa

Nee, jij houdt niet op een foto:x
laatste aanpassing

nee jij wel wou je zeggen dan ?? doe is normaal man :gaap:

doe is normaal man

Kan jij dat???:o

ja ik kan het wel hoor8)

Gelukkig maar :D

okeej kan je nu weer normaal doen dan??? hahah8)8)

hahaha lieverd ik ben heel normaal o:)

laat die vrouwen :P
haha tering wat n discussie hiero...
anyway snoepie, especially (weet je ook niet wat dat betekent in nederlands??---> SPECIAAL) voor jou:
ik bedoel daarmee in Nederlands schandalig...
Maar goed, ik zie wel weer wat jouw niveau is, aangezien ik zoiets nog uit moet leggen...
beetje jammer....
Zwangere vrouwen horen niet thuis in het uitgaansleven!
Zij horen er voor te zorgen dat het kind zo optimaal en gezond mogelijk groeit en Geboren word.
Anders moet je niet aan kinderen beginnen.
En ben je gewoon een egoist,in mijn ogen.
laatste aanpassing

haha tering wat n discussie hiero...
anyway snoepie, especially (weet je ook niet wat dat betekent in nederlands??---> SPECIAAL) voor jou:
ik bedoel daarmee in Nederlands schandalig...
Maar goed, ik zie wel weer wat jouw niveau is, aangezien ik zoiets nog uit moet leggen...
beetje jammer....

Pardon:vaag:

Wat een moeite he om iemand even wat uit te leggen.
Bedankt voor de vertaling hoor he:s
Enneh niveau??????? Ga bananenplukken ofzo..:[
laatste aanpassing
is goed hoor meid, ik zal bananen plukken...
Ik neem aan dat je het erg druk hebt op je plantage...
zal je wel een handje helpen hoor...

man "snoepie"kan je nou egt nie normaal doen

man "snoepie"kan je nou egt nie normaal doen

Euh jawel hoor8)

He wijffie, hoe is het:D

is goed hoor meid, ik zal bananen plukken...
Ik neem aan dat je het erg druk hebt op je plantage...
zal je wel een handje helpen hoor...

:no: dank je!!

Zo behulpzaam ben je namelijk niet.

ja goed hoor snoepiej en chokaqueen heb je al bananen geplukt??:D

Zwangere vrouwen horen niet thuis in het uitgaansleven!
Zij horen er voor te zorgen dat het kind zo optimaal en gezond mogelijk groeit en Geboren word.
Anders moet je niet aan kinderen beginnen.
En ben je gewoon een egoist,in mijn ogen.laatste aanpassing: 9 januari 2005 03:46

ik ben gewoon naar feestjes geweest toen ik zwanger was, jaja met dikke buik en al so what!!!???
wie ben jij om daar zo over te oordelen??
moet je als zwangere vrouw maar lekker 9 maanden je zelf vervreemden van de maatschappij?? en thuis blijven als een kip die zit te broeden op haar ei??
dacht het niet!!
ik hou van uitgaan zwanger of niet en kay-neo heeft in iedergeval al een goede muziek smaak!!

Als je niet eens voor je eigen kind en zijn gezondheid ff thuis kan blijven..nou toppie (Y) nee ga dan maar liever in die rook staan en heeey neem nog een drankje.. TRUT..
ik vind dat de zwangere vrouw dat zelf moet weten heb je als je zwanger minder recht om uit te gaan?
toen ik zwanger was ben ik niet vaak weg geweest was er vaak ook te moe voor .
vooral op het eind
moet je als zwangere vrouw maar lekker 9 maanden je zelf vervreemden van de maatschappij??

Poeh, 9 héle maanden zeg! :|.
ik vind dat elke vrouw dat voor zichzelf uit moet maken en zoooooo schadelijk zal een avondje uitgaan niet zijn denk ik. Er zijn zat mensen die gewoon hun hele zwangerschap doorroken en daarvan komen de kinderen ook gewoon normaal ter wereld. Om nou gelijk te zeggen dat het onverantwoordelijk is.. kweet niet, miss zou ik wel hetzelfde doen. 9 maanden thuiszitten vink tog best lang hoor :/

Ow ze roken door en het kind komt helemaal in orde ter wereld? Ooit al eens van een 'rokerbaby' gehoord..veel te kleine baby's die 'lekker' geel zijn?????

Zo'n wijf moeten ze na t eerste kind maar meteen de baarmoeder er uit rukken want die heeft t dus echt niet verdient om moeder te zijn..ajb zeg!!

En niemand heeft t over 9 manden thuis zitten..maar je mag wel een beetje verantwoordelijkheid en respect voor je eigen kind hebben vind je niet? En dan lijkt t me duidelijk dat je niet ieder weekend gaat stappen en drinken en je een na de ander opsteekt.. :frusty:

Wat WickedOne zegt. (Y).

Er zijn zat mensen die gewoon hun hele zwangerschap doorroken en daarvan komen de kinderen ook gewoon normaal ter wereld.

Het is onderzocht en uit dat onderzoek is gebleken dat roken tijdens de zwangerschap schadelijk voor je kind is. Als je dan doorgaat met roken ben je echt een kutwijf. Wat is belangrijker? Je nicotine op peil houden, of een gezonde baby op de wereld zetten?
laatste aanpassing
kijk, ik zei dus ook niet dat IK mijn zwangerschap ooit ga doorroken. Ik stop zodra ik er ook maar achter kom dat ik zwanger ben en ook gelijk voor de rest van me leven. Maar ik ken er genoeg die dat wel zo doen en er niks aan over houden. Ik bedoel daarmee te zeggen: ieder zijn eigen. Ik denk niet dat ik 9 maander thuis kan zitten tijdens de zwangeschap, maar ik zeg dan niet gelijk dak ga lopen feesten van hier tot Tokyo, das dan ook weer een beetje overdreven :/

Maar ik ken er genoeg die dat wel zo doen en er niks aan over houden.

Ja, het zal best zo zijn dat kinderen er soms niets aan over houden, maar mijn inziens ben je al een kutwijf als je het risico überhaupt wilt lopen.
laatste aanpassing
tja, zoals ik al zei, ieder zijn eigen. Ik doe het niet, maar das voor iedereen een andere overweging om te maken.
Ik ben er altijd voor gewaarschuwd, maar wat denk je wat meisjes denken, waarvan de moeders gewoon 3 of 4 zwangerschappen hebben doorgestoomd :/ die hebben een slecht voorbeeld, maar die weten ook niet beter :/

Het is ook niet 'ieder zijn eigen' dat hoor je gewoon niet te doen!!