Fairytale, je praat nu heel stoer heb ik ook gedaan.
Zeker als je zwanger bent lijkt het alsof je er helemaal klaar voor bent, maar geloof me als de baby er uit is verandert er een hoop.
Maar opeens besef je dat je toch een hoop verandert bent dat je toch nog wel erg jong bent eigenlijk.
Alles draait om het kindje, je relatie staat op een laag pitje.
Geloof me meis het is (kan) best zwaar zijn en ik weet zeker dat je nog wel eens zal denken van waar is die onbezorgde tijd gebleven.
Zeker als je zwanger bent lijkt het alsof je er helemaal klaar voor bent, maar geloof me als de baby er uit is verandert er een hoop.
Maar opeens besef je dat je toch een hoop verandert bent dat je toch nog wel erg jong bent eigenlijk.
Alles draait om het kindje, je relatie staat op een laag pitje.
Geloof me meis het is (kan) best zwaar zijn en ik weet zeker dat je nog wel eens zal denken van waar is die onbezorgde tijd gebleven.
Sorry? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.. Ik praat helemaal niet stoer, en ik snap niet wat je bedoelt.. Ik denk dat ik JUIST laat merken dat ik weet dat er een periode van mijn leven afgelopen is.. En JUIST dat ik daar vrede mee heb... Ik snap absoluut niet waar je het idee alleen al vandaan haalt dat ik stoer praat...! Denk je dat ik op een roze wolk zit en dat straks er een lief schattig babietje is ?? en dat alles blijft zoals t was?? Als ik dat zou denken, zou ik me wel heel anders gedragen dan ik nu doe, denk je niet??? Ik heb nog geen roze wolk gezien hoor.. En ik weet niet eens of die er wel gaat komen.. (volgens mij wíllen zwangere vrouwen en kersverse moeders die gewoon zien)
Ik kan t je ook niet kwalijk nemen want je kent me niet, maar als je dat wel zou doen, zou je wel weten hoe ik me voel en ik me gedraag.. Ik ben klaar met mijn losbandige leven, maar ik heb nooit ergens gezegt dat ik zeker weet dat ik klaar ben voor een kind. Ik hoop t, en krijg de indruk dat t misschien wel zo kan zijn, maar zeker weten?? Meid je moest eens weten hoe ik soms wakker lig of ik t allemaal wel kan, en of t allemaal wel goed gaat en hoe ik t straks allemaal moet gaan doen.. Maar m.i. maakt t geen reet uit of je nou 23 bent of 34, dat denken alle aanstaande moeders, én vaders.. Mijn vader was bijna 40 toen hij zijn derde kreeg en die lag nachten wakker van de verantwoordelijkheid die hij toen had..!
Het kan wel gewoon, als je jezelf er goed bij voelt waarom niet zeker in de eerste 4 maanden.
Ben zelf niet echt wezen stappen toen ik zwanger was, behalve een keertje de stad in toen ik een maandje of 3 was.
Ik voelde mezelf er niet echt fijn bij met die dikke buik, plus dat na een aantal maandjes ze al kunnen horen, dus vond het lawaai een beetje zielig.
Ben zelf niet echt wezen stappen toen ik zwanger was, behalve een keertje de stad in toen ik een maandje of 3 was.
Ik voelde mezelf er niet echt fijn bij met die dikke buik, plus dat na een aantal maandjes ze al kunnen horen, dus vond het lawaai een beetje zielig.
Jeetje
je bent echt een pittige zwangere tante he
Nee misschien de verkeerde benaming(stoer)
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik tijdens mijn zwangerschap ook dacht van ik ben er klaar mee( met feesten dan)
En dat gevoel was er echt sterk!!
Maar toch heb ik wel eens gedacht van ik had nog zoveel willen doen en dat gaat nu niet meer.
Ik heb ook vaak gedacht van wat een vrijheid en rust hadden we voordat die kleine er was.
Nu 24 januari word onze kleine boef alweer drie en geloof me ik ben er pas sinds kort pas echt helemaal aan gewend om moeder te zijn. En het was geen aanval op je hoor he
Nee misschien de verkeerde benaming(stoer)
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik tijdens mijn zwangerschap ook dacht van ik ben er klaar mee( met feesten dan)
En dat gevoel was er echt sterk!!
Maar toch heb ik wel eens gedacht van ik had nog zoveel willen doen en dat gaat nu niet meer.
Ik heb ook vaak gedacht van wat een vrijheid en rust hadden we voordat die kleine er was.
Nu 24 januari word onze kleine boef alweer drie en geloof me ik ben er pas sinds kort pas echt helemaal aan gewend om moeder te zijn. En het was geen aanval op je hoor he
idd het ergste is dat ze al 2 kindere heeft
en ze is verslaafd aan drank geweest
daardoor is 1 van de 2 kindere niet helemaal gezond
omdat ze gewoon door bleef drinke
maar ze heeft er blijkbaar niet veel van geleerd
en ze is verslaafd aan drank geweest
daardoor is 1 van de 2 kindere niet helemaal gezond
omdat ze gewoon door bleef drinke
maar ze heeft er blijkbaar niet veel van geleerd
Dat zo iemand nog kinderen mag krijgen
Lekker voor die kinderen..
P.S. heb een dochter, net zo leuk hoor
Ja Snoepie, misschien kan jij er wel niks aan doen, maar je reply kwam gewoon een beetje belerend over en alsof ik niet wist waar ik t over had snappie?? maar dat heb ik ook allemaal al uitgelegd.
Ik heb ook in de eerste post gezegd dat ik t me niet kan voorstellen.. Niet dat t zo IS natuurlijk.. En ik heb mijn eerste feestje ook alweer geplanned maar ik weet niet zeker of ik t leuk vind.. t enige wat ik duidelijk wilde maken aan Daaan dat het niet zo is zoals zij denkt.. Dat je voor een groot deel wél transformeerd in een melkmachine die heeeeeel veel over haar baby praat.. Niet 100% maar wel voor een heel groot deel.. Kan me niet voorstellen dat jij dat niet gemerkt hebt?? toch
Ik denk dat mijn voordeel alleen is, dat ik vanaf mijn 15e vrijwel elk weekend naar een feest ben gegaan, en t de laatste jaren alleen nog maar deed omdat het kón, niet omdat ik t zo geweldig leuk vond.. Mijn moedergevoelens zijn er al zolang dat ik op mijn 21e alle feestjes van de wereld al zou inruilen voor een kleintje.. Dus t kadootje wat nu onderweg is kwam letterlijk als een geschenk uit de hemel
Maar goed, in ieder geval, ben blij dat je t niet zo bedoelde.. en misschien reageerde ik ook wel fel, maarja.. Je moest eens weten wat ik de afgelopen maanden aan heb gehoord en heb moeten verdedigen.. Dus dat is er een beetje ingeslopen
Ik heb ook in de eerste post gezegd dat ik t me niet kan voorstellen.. Niet dat t zo IS natuurlijk.. En ik heb mijn eerste feestje ook alweer geplanned maar ik weet niet zeker of ik t leuk vind.. t enige wat ik duidelijk wilde maken aan Daaan dat het niet zo is zoals zij denkt.. Dat je voor een groot deel wél transformeerd in een melkmachine die heeeeeel veel over haar baby praat.. Niet 100% maar wel voor een heel groot deel.. Kan me niet voorstellen dat jij dat niet gemerkt hebt?? toch
Ik denk dat mijn voordeel alleen is, dat ik vanaf mijn 15e vrijwel elk weekend naar een feest ben gegaan, en t de laatste jaren alleen nog maar deed omdat het kón, niet omdat ik t zo geweldig leuk vond.. Mijn moedergevoelens zijn er al zolang dat ik op mijn 21e alle feestjes van de wereld al zou inruilen voor een kleintje.. Dus t kadootje wat nu onderweg is kwam letterlijk als een geschenk uit de hemel
Maar goed, in ieder geval, ben blij dat je t niet zo bedoelde.. en misschien reageerde ik ook wel fel, maarja.. Je moest eens weten wat ik de afgelopen maanden aan heb gehoord en heb moeten verdedigen.. Dus dat is er een beetje ingeslopen
Nagelstyliste DolleDries 4-ever 30 december 2004 21:00
Vanwaar de naam Kai vindt ik een erg leuke naam.
Vanwaar de naam Kai vindt ik een erg leuke naam.
Nou ik had eens een Finse lerares.
Een heel apart mens. Ze gaf me een agendaatje van haar mee,(daar staat voor elke dag een naam, dat als je kind dan op die dag geboren wordt zo moet heten, Finse traditie)
Daar ging ik dus even in bladeren en toen zag ik ook de naam KAI staan. Maar het is ook weer een benaming van Klaas en zo heet me vader. Dat vond ik dus toch een leukere naam en zo heb ik me pa dus ook een beetje vernoemd
Maareh is Raymon niet leuk dan?
Grapje hoor mening verschilt
Was niet zo bedoelt hoor wil niemand de les lezen
En ik was zelf ook 23 dus lijkt me wel dom om dat dan te doen he
Ja dat verdedigen kan ik me voorstellen daar word je echt doodmoe van, maar ik moet zelf toegeven dat ik sommige mensen nu echt wel gelijk moet geven.
Hahaha er staat nu een kleine druif naast me die zegt mama luister naar mij ik wilk een koekje.
Ach schattig toch
Ik ga even een koekje pakken voor mijn kleine druif
En ik was zelf ook 23 dus lijkt me wel dom om dat dan te doen he
Ja dat verdedigen kan ik me voorstellen daar word je echt doodmoe van, maar ik moet zelf toegeven dat ik sommige mensen nu echt wel gelijk moet geven.
Hahaha er staat nu een kleine druif naast me die zegt mama luister naar mij ik wilk een koekje.
Ach schattig toch
Ik ga even een koekje pakken voor mijn kleine druif
Nagelstyliste DolleDries 4-ever 30 december 2004 21:11
O das inderdaad een heel leuk idee en raymon is ook erug leuk maar ken iemand die zo heet en heb daar een minder leuke ervaring mee
O das inderdaad een heel leuk idee en raymon is ook erug leuk maar ken iemand die zo heet en heb daar een minder leuke ervaring mee
Het was voor mij ook niet makkelijk om een naam te kiezen inderdaad de meeste namen zo heette al iemand dus dat was gene goed idee nee
En ook rekening dr mee gehouden dat ze de naam niet als scheldnaam zullen gebruiken straks op school
Hahaha.. ontaarde moeder achter de pc
Maar ik werd er echt gek van.. Nog steeds trouwens.. t was niet geheel volgens de agenda maar zeer gewenst, maar de eerste tijd vroegen ze: ach meisje, was je te laat voor abortus??
Of ze zeiden: Oh jeetje wat erg voor Silvan (mijn vriend) Naja.. je weet denk ik wel waar ik t over heb..
Dus als iemand nu iets zegt wat ook maar een beeetje lijkt op kritiek dan schiet ik gelijk in de verdediging
Ik weet niet of ik mensen gelijk ga geven.. t commentaar wat ik gehad heb is denk ik niet commentaar wat ik waar acht.. En de dingen die er anders gezegt worden (zoals jij bijvoorbeeld zei) die had ik zelf allemaal ook al bedacht dus dat tel ik niet mee
Dat heb ik ook gedaan bij t kiezen van de naam voor onze kleine..
Erop gelet of er niet al te erge scheldnamen van gemaakt konden worden, en op de uitspraak in t utregs
Ze verklaarde me voor gek maar ik moet er niet aan denken dat ik straks een huilend kindje heb omdat de kindjes in zijn klas allemaal nare rijmpjes verzinnen op zijn naam...
Erop gelet of er niet al te erge scheldnamen van gemaakt konden worden, en op de uitspraak in t utregs
Ze verklaarde me voor gek maar ik moet er niet aan denken dat ik straks een huilend kindje heb omdat de kindjes in zijn klas allemaal nare rijmpjes verzinnen op zijn naam...
Fairytale 30 december 2004 21:17
donateur! Dat heb ik ook gedaan bij t kiezen van de naam voor onze kleine..
donateur! Dat heb ik ook gedaan bij t kiezen van de naam voor onze kleine..
Ja precies me too hahah
Maar had wel een reatie gehad van Dat ik daar bij stil sta....
Ja tuurlijk je moet toch om je kindje denken?
Ik denk dat zoiets je pas duidelijk word als je zelf een kleintje krijgt..
Als je bijvoorbeeld in die namentopics kijkt hier op pf, wat ze daar soms voor verschrikkelijke dingen verzinnen.. Ik hoop echt voor die aanstaande kindjes dat hun papa en mama tegen die tijd een beetje wakker zijn geworden want anders word t echt drie keer niks met die kleintjes..
Als je bijvoorbeeld in die namentopics kijkt hier op pf, wat ze daar soms voor verschrikkelijke dingen verzinnen.. Ik hoop echt voor die aanstaande kindjes dat hun papa en mama tegen die tijd een beetje wakker zijn geworden want anders word t echt drie keer niks met die kleintjes..
nee op Raymon ook niet veel maar ik hoop dat dat niet gebeurd maar geen alledaagse dingen wat er op lijkt wat de kinderen zouden kunnen bedenken of mee uitschelden
Het blijft toch moeilijk net zoals dat ik wel meer leuke namen had maar of iemand anders heet zo of als je d=erbij nadenkt vind je het toch niet leuk meer....
Maar ik vind het nog steeds een mooie naam en ik denk dat ik dat wel me hele leven zal blijven vinden want ik heb er goed over nagedacht en niet zomaar een leuke naam gekozen...
Het blijft toch moeilijk net zoals dat ik wel meer leuke namen had maar of iemand anders heet zo of als je d=erbij nadenkt vind je het toch niet leuk meer....
Maar ik vind het nog steeds een mooie naam en ik denk dat ik dat wel me hele leven zal blijven vinden want ik heb er goed over nagedacht en niet zomaar een leuke naam gekozen...
Wij hadden de naam klaar (dacht ik) en toen kwam silvan (mijn vriend) ineens met een andere.. Niet zo heel erg als t een stomme naam is, maar deze was ook super leuk..!! dus hebben we een weekje geproeft zal maar zeggen en toen toch voor de andere optie gegaan..! En achteraf vind ik de nieuwe naam idd veeeeeeel leuker.. Tis wel iets wat je iemand voor de rest van zijn leven meegeeft en waar je dus echt goed overna moet denken..
Je kan een babietje wel Mikey noemen, maarja.. Hij word ook 25.. en heet dan nog steeds zo
Ik noem maar wat...
Je kan een babietje wel Mikey noemen, maarja.. Hij word ook 25.. en heet dan nog steeds zo
Ik persoonlijk zou er niet aan moeten denken om weer naar een feest te gaan.
Ik ben helaas (want ik vindt dat heel erg) kort bewust geweest van mijn zwangerschap. Ik heb alleen de laatste 3mnd van mijn zwangerschap bewust mee kunnen maken.
Kris is op 6 december geboren en is dus bijna 4weekjes oud en ik wil en ik kan nu zo erg van haar genieten, ik kan uren naar dr kijken ik moet praktisch huilen van geluk als ik weer een lachstuipje van dr zie, en het is zo mooi om te zien dat Kris groeit van mijn borstvoeding mijn gevoel zegt van meid je moet nog helemaal niet aan feesten denken dat komt wel weer. En ik luister daar naar, het komt wel weer dat ik zin heb om weer eens uit te gaan, maar nu geen haar op me hoofd die er aan denkt. Ik vindt het nu vooral fijn om met zn drieen, mijn vriend ik en Kris ergens heen te gaan. Kan ik lekker met mn mooie meisje pronken
Dus doe gewoon wat je gevoel je ingeeft, en luister vooral niet naar de mensen die zeggen van goh je zit nu wel erg aan je kindje vast gekleefd je kan helemaal niets meer doen.
Alsof dat me enigzins interesseert, ik heb nota bene een kind die mijn aandacht nodig heeft dat is veel belangrijker.
Hier is een fototje van mijn dochtertje en haar papa
http://groups.msn.com/_Secure/0VwBhAJIaVKljC0EMngHHsB5Mq054idVumi4vExk4Y2C5EPLxEUSogvmGgrq7P0kNAsicrur5p0v5j7qkx34HwgjTgZ00spZN2xNitysNFSrAgHOBzJPAlP0b2kYpecGM/babykamer%2Bpoekies%20021.jpg?dc=4675503590244895771
En hier ligt ze heerlijk in haar wiegje
http://groups.msn.com/_Secure/0WAAaA8Ma1b1jC0EMngHHsB5Mq054idVumi4vExk4Y2DmC!9lZpxSH*BVscbbOMmc2kqLTbn10Hd*5rT9*jW8yPeB!3UB3Dg5n3QxGh3qenxIJiguwZiILklvFebqtaWdQgAAAP****8/babykamer%2Bpoekies%200040.jpg?dc=4675503590411949320
Ik ben helaas (want ik vindt dat heel erg) kort bewust geweest van mijn zwangerschap. Ik heb alleen de laatste 3mnd van mijn zwangerschap bewust mee kunnen maken.
Kris is op 6 december geboren en is dus bijna 4weekjes oud en ik wil en ik kan nu zo erg van haar genieten, ik kan uren naar dr kijken ik moet praktisch huilen van geluk als ik weer een lachstuipje van dr zie, en het is zo mooi om te zien dat Kris groeit van mijn borstvoeding mijn gevoel zegt van meid je moet nog helemaal niet aan feesten denken dat komt wel weer. En ik luister daar naar, het komt wel weer dat ik zin heb om weer eens uit te gaan, maar nu geen haar op me hoofd die er aan denkt. Ik vindt het nu vooral fijn om met zn drieen, mijn vriend ik en Kris ergens heen te gaan. Kan ik lekker met mn mooie meisje pronken
Dus doe gewoon wat je gevoel je ingeeft, en luister vooral niet naar de mensen die zeggen van goh je zit nu wel erg aan je kindje vast gekleefd je kan helemaal niets meer doen.
Alsof dat me enigzins interesseert, ik heb nota bene een kind die mijn aandacht nodig heeft dat is veel belangrijker.
Hier is een fototje van mijn dochtertje en haar papa
http://groups.msn.com/_Secure/0VwBhAJIaVKljC0EMngHHsB5Mq054idVumi4vExk4Y2C5EPLxEUSogvmGgrq7P0kNAsicrur5p0v5j7qkx34HwgjTgZ00spZN2xNitysNFSrAgHOBzJPAlP0b2kYpecGM/babykamer%2Bpoekies%20021.jpg?dc=4675503590244895771
En hier ligt ze heerlijk in haar wiegje
http://groups.msn.com/_Secure/0WAAaA8Ma1b1jC0EMngHHsB5Mq054idVumi4vExk4Y2DmC!9lZpxSH*BVscbbOMmc2kqLTbn10Hd*5rT9*jW8yPeB!3UB3Dg5n3QxGh3qenxIJiguwZiILklvFebqtaWdQgAAAP****8/babykamer%2Bpoekies%200040.jpg?dc=4675503590411949320
laatste aanpassing
Mijn broer heft nu sinds augustus een dochter
maar zijn vriendin rookte niet en dronk niet
als zwangere vrouwen willen roken of drinken
ze wil het zelf maar verstandig nee
maarja soms zijn er van die zwangere vrouwen die denken dat ze slim zijn ach het kan wel een drankje of en sigaretje
je moest eens weten
maar zijn vriendin rookte niet en dronk niet
als zwangere vrouwen willen roken of drinken
ze wil het zelf maar verstandig nee
maarja soms zijn er van die zwangere vrouwen die denken dat ze slim zijn ach het kan wel een drankje of en sigaretje
je moest eens weten