Partyflock

Forumonderwerp · 735222
Loop je op een feest en staat daar ineens een vrouw met een dikke buik die op het moment van bevallen staat wat vindt je daar van???
achterlijk :yes:
Tja, moet iedereen voor zichzelf weten... Als je je goed voelt en je trekt het, waarom niet. Moeten ze alleen niet roken, daar word ik namelijk agressief van.
Ja maar toch het is meer zoiets als ik ben er nog niet aan toe ik feest liever?? of zie ik dat fout?

moet toch kunne?? alleen de drank drugs en etc. moet je even aan de kant zetten!! verder zou ik zeggen nog even lekker genieten....

Ik vind dat als je niet zwanger bent (geweest), je daar niet over kan oordelen.
vloer is vaak glad van drank zweet enz.... als ze maar nie op d'r bek valt..

of zie ik dat fout?

Je hebt gewoon het recht niet om te oordelen, want je weet er niks van als je niet in dezelfde schoenen hebt gestaan.
Rebel moet je goed luisteren wie zegt dat ik het niet heb mee gemaakt

Moeten ze alleen niet roken, daar word ik namelijk agressief van.

Hmmmm en wat nou als iedereen om haar heen rookt....?
of er iemand tegen haar buik aan beukt??
ik zou (als ik een vrouw was :P ) dat risico niet nemen....

Ik niet. :)

Moeten ze alleen niet roken, daar word ik namelijk agressief van.

Op een feest rookt waarschijnlijk de helft dus meeroken gebeurt toch wel. Mij lijkt het niet verstandig maar ik ben ook nog nooit zwanger geweest :/

Ik denk dat ik het fout vind. Weet het niet precies.
Als je naar een hardcore feest gaat en daar vet staat te hakken lijkt me dat niet goed voor dat kind, want het lijkt me ook dat je veel moet rusten omdat dat ook goed is voor het kind. En je zit sowieso in een rokerige omgeving en dat lijkt me dan ook niet goed.
Plus dat als het een druk feest is je het risico hebt dat er dan iemand tegen je opbotst en als dat iets te hard gebeurt is dat ook niet goed voor het kind.

Maar gewoon ff een uurtje in de kroeg (en dan maar spa blauw drinken) moet geen kwaad kunnen denk ik. Als je maar niet te lang blijft en rustig aan doet.
Maar ja zo denk ik er nu over, ben nog nooit zwanger geweest dus daar kan ik eignelijk niet goed over mee praten he :)
dat moet ze helemaal zelf weten. zij is verantwoordelijk voor het kind dat ze draagt

Dus ze moet het ook zelf weten als ze effe flink aan de ketamine gaat als ze zwanger is :vaag:

ik was ook toen ik nog 3 weken moest ff paar uurtjes uitgeweest. waarom zou dat niet mogen of kunnen??
Ja ik heb het meegemaakt alleen wist ik niet dat ik zwanger was het was nog in het begin stadion

Dus ze moet het ook zelf weten als ze effe flink aan de ketamine gaat als ze zwanger is

dat slaat toch nergens op? welke mogool zou dat nou doen? :vaag:

en dan flink aan de drugs cker?
monicaa ik heb niet gezegt dat het niet mag

Ik vraag de mening van mensen

Het was maar effe een extreem voorbeeld, Red @ngel zegt dat het de verantwoordelijkheid van de moeder is maar de moeder maakt niet altijd even goede beslissingen. En het kind heeft niets in te brengen.
bedoelde je mij Mellfunction?

monicaa ik heb niet gezegt dat het niet mag

aan je openingzin.....
Loop je op een feest en staat daar ineens een vrouw met een dikke buik die op het moment van bevallen staat wat vindt je daar van???
... vald toch wel beetje af te lezen dat jij dat niet echt vind kunnen. anders begin je t onderwerp niet, als jij t normaal vind, dan was t je niet eens opgevallen lijkt me.

cker

Wie zegt nou dat ze haast moet bevallen?? Sinds wanneer hebben beveiliginsbeamte daar verstand van??!!:[

En trouwens laat ieder dat lekker voor zich weten!!
laatste aanpassing

Moet ze toch zelf weten dat is haar probleem toch niet de jouwe :)
Waarom reageren jullie zo agressief? Ze mag toch gewoon vragen wat anderen daarvan vinden?
Tja, moet ze lekker zelf weten zolang ze maar niet aan de rotzooi gaat :yes:

Ze mag toch gewoon vragen wat anderen daarvan vinden?

En dan mogen wij toch zeggen wat wij er van vinden!!

En agressief:vaag: hoe kom je erbij??
laatste aanpassing
Dat vindt ik een mooi andwoordt Drowned Memories
Nee ik had het er zo over op me werk en een collegatje van mij is hoog zwanger en toen zeiden we kom we zetten het op Partyflock en kijken wat andere mensen daar van vinden
Nou ja maar wist niet dat ik zwanger was en was ook niet de bedoeling slik de pil en gebruik een condoom
Oke nou dat was niet de bedoeling:(

zit hier bijna alleen met mamma's en de meningen waren verdeeld

Zolang ze nog onder de 7/8 maanden zit waarom niet..... je bent niet gelijk een gehandicapte die alleen thuis op de bank mag blijven zitten.

Zelf zou ik t denk ik niet doen na de 7/8 maanden. Gewoon omdat de bevalling zelf in de meeste gevallen dan wat zwaarder wordt en je t lichamelijk waarschijnlijk ook minder trekt.

En wat vallen betreft....dat risico loop je midden op straat ook als je een stoepje over t hoofd ziet, of thuis als je een traptrede mist.
Ach ja ik kan me nog wel herinneren dat ik de dag voor mijn kleine was geboren nog wel de hele dag op de "vlieg" ben geweest, maar op stap nee niet op het punt dat je zal kunnen bevallen....

:flower: zo genoeg?
Dat vindt ik een mooi andwoordt

andwoordt??? :nee:
dat moet ze toch lekker even zelf weten..
WHAHaha ja bedankt vindt ik lief crazy mama

Maar ik had een vriendin haar water brak op de markt was wel een beetje eng hoor
Ja Karin dat moet ze ook zelf weten maar ik en mijn 4 zwangeren collega's vroegen ons af wat iedereen daar van vondt

En voor iedereen geld als je geen normale leuke antworden kan geven doe het dan lekker niet
laatste aanpassing
Ik zou het zlf nooit doen...Als je je teen gebroken hebt..Staan ze ook 10 keer op je teen...

Maar zou er maar ruzie of zo uitbreken ...Nee ik zou ik niet op wagen..:nee:
oker dan zal ik serieus antwoord geven..

ik vind dat je wel op stap kan gaan.
maar nie overal heen..
lekker naar de kroeg met vrienden vind ik kunnen
maar naar drukke house feestjes ed zou ik nie doen

zo goed??
Ik vind het ook een beetje rare theorie van ik wil nog feesten, maar dat kan dan niet omdat je een kind krijgt?

Snap dat dus sowieso niet, als ik ooit kinderen krijg ga ik echt nog wel af en toe naar een housefeest, ook de gotere.

Alsof je hele leven als mens stopt als je moeder wordt....

Ik blijf toch ook gewoon Daaan dan die van House houdt, transformeer toch niet in Mama, die zich alleen nog maar bezig houdt met pampers, borstvoeding en krampjes.... :s :s
Ja het kan wel maar ja het is wel een geinig gezicht zie je zo'n zwangere vrouw jumpen whahha

Inderdaad (f)X(f) ik heb dat ook altijd als je iets hebt zullen ze daar altijd per ongeluk tegen aan stoten of op gaan staan

maar het kan ook in een volle tram of bus gebeuren
Nou ik bedoel maar als je het gevoel zou kunnen hebben van dat het kindje er wel eens aan zou kunnen komen.
Nee, lekker in de buurt blijven en anders mobiel! Maar ja die dag voor me kleine geboren werd, was voor mij net als de andere dagen daarvoor... Ik had gewoon nergens last van :) Als ik er meer last van gehad zou hebben was ik nergens heen gegaan.
Maar ik ben ongeveer 1,5 maand voordat ie geboren is ook nog op stap geweest, dus dan vind ik het ook wel kunnenn nog....

Groetjes
Ik vind het ook een beetje rare theorie van ik wil nog feesten, maar dat kan dan niet omdat je een kind krijgt?

Snap dat dus sowieso niet, als ik ooit kinderen krijg ga ik echt nog wel af en toe naar een housefeest, ook de gotere.

Alsof je hele leven als mens stopt als je moeder wordt....

Ik blijf toch ook gewoon Daaan dan die van House houdt, transformeer toch niet in Mama, die zich alleen nog maar bezig houdt met pampers, borstvoeding en krampjes....

het gaat er niet om nadat je een kind hebt gekregen maar het gaat er hier om als je ZWANGER bent

Tja ik vind de omstandigheden van een feest niet echt veilig voor iemand die hoog zwanger is. De kans op vallen of al die rook... Lijkt me niet echt gezond!
Maar goed dat men zelf weten ;)
Thanx Karin je maakt me blij (K)

whahah ja daan daar heb je ook gelijk in ik ben zelf super feester elk weekend wil ik uit dat zal minder worden als ik een kindtje krijg maar zie me zelf niet zwanger op feesten lopen

Das ieder voor zich natuurlijk
En toch.. in de laatste paar maanden van je zwangerschap zou je niet in zulke drukke, lawaaierige en rokerige ruimtes moeten zijn.

Het leven houdt niet op als je moeder wordt, maar je zult wel met bepaalde dingen rekening moeten houden!