Ok, ik heb dus het volgende probleem...
ik heb een videokaart gekocht van een bekende.. Ati Readon 9600 Pro (128 mb), maar deze wil niet echt lekker werken bij mij.. vooral bij games doet ie moeilijk!! Dan gaat ie heel traag werken, en kan ik het spel niet eens op 800x600 spelen!!
Ik krijg dan ook een beeld vol met vage kleurtjes en streepjes, beeld die soms ipv in het midden te staan, schuin komt te staan,(dat voor paar sec..)en ook een zwarte beeld..
(voor de rest doe ie gewoon "goed", zonder problemen..)
ik heb de drivers gewoon goed installeerd, heb ze van Ati.com afgehaald. er waren van te voren geen andere drivers geinstallerd van een andere videokaart.
Heb het volgende in me pc zitten :
moederboard, Asus A7600-X.
Amd Athlon 2500+ @ 1833 Mhz
1024 MB ram geheugen.
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen??
(bij diegene waarvan ik het heb gekocht deed ie het gewoon
! spelletje op 1024x768 en alles op hoog..dat heb ik allemaal zelf gezien bij hem..)
ik heb een videokaart gekocht van een bekende.. Ati Readon 9600 Pro (128 mb), maar deze wil niet echt lekker werken bij mij.. vooral bij games doet ie moeilijk!! Dan gaat ie heel traag werken, en kan ik het spel niet eens op 800x600 spelen!!
Ik krijg dan ook een beeld vol met vage kleurtjes en streepjes, beeld die soms ipv in het midden te staan, schuin komt te staan,(dat voor paar sec..)en ook een zwarte beeld..
(voor de rest doe ie gewoon "goed", zonder problemen..)
ik heb de drivers gewoon goed installeerd, heb ze van Ati.com afgehaald. er waren van te voren geen andere drivers geinstallerd van een andere videokaart.
Heb het volgende in me pc zitten :
moederboard, Asus A7600-X.
Amd Athlon 2500+ @ 1833 Mhz
1024 MB ram geheugen.
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen??
(bij diegene waarvan ik het heb gekocht deed ie het gewoon
laatste aanpassing