Partyflock
 
Forumonderwerp · 734749
­ Nederland
Ik heb 12 december twee tickets besteld voor X-qlusive Pavo maar heb ze nog steeds niet gehad!!! Normaal heb ik ze altijd binnen een dag of 4 in huis, zijn er meer mensen die hier last van hebben? Zou het misschien door de drukte van de kerstkaarten kunnen komen ofzo??? heb inmiddels al mailtje gestuurd naar ticketbox want dat moet als je ze na 14 dagen nog steeds niet heb gehad namelijk maar ik blijf het vreemd vinden, weet iemand hier misschien meer over???
Bel anders ff met Ticketbox.
laatste aanpassing
 
Artiest The Vanisher
ja anders bel je ff
Staat op de site van ticketbox ;)

Vanwege de drukte met de post rond de feestdagen, zal Ticketbox vanaf 3 december de verkoop van tickets, die via het callcenter/internet worden besteld, stopzetten. Dit geldt voor alle evenementen die plaatsvinden tussen 13 december en 13 januari.

Op maandag 6 december zullen de laatst bestelde tickets de deur uitgaan. Voor evenementen die plaatsvinden na 10 januari loopt de verkoop via callcenter/internet door, maar de tickets zullen pas vanaf 3 januari verzonden gaan worden.

Tickets kunnen gedurende deze periode uiteraard wel gekocht worden bij één van de ruim 1000 TicketBox verkooppunten.
laatste aanpassing
Thanks for the info!!!!
 
Staat op de site van ticketbox

:jaja:

je hebt ze toch op et I-net besteld?? :-o
wat nou als er gestaan had dat ze pas in feb. verzonden zouden worden??
dan had je pas genaait geweest 8)
eerst de kleine lettertjes lezen van et contract ;) :9
t vage ervan is dat in het bevestigingsmailtje staat dat je moet bellen/mailen als je de tickets binnen 14 dagen niet heb gehad! Maar ja das de standaard mail, als ze die nou ff acuteel hadden gemaakt!!! Als ik naar ticketbox ga dan klik in gelijk door naar q-dance, gaat niet eerst kijken of er nog vage meldingen zijn ergens van! Maar ja heb mijn lesje weer geleerd!!