Partyflock

Forumonderwerp · 734346

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
De kans bestaat dat de Aarde op vrijdag 13 april 2029 geraakt wordt door een asteroide met een geschatte doorsnede van zo'n 400 meter. Mocht het echt zo ver komen, zal de schade enorm zijn.

De kans op een inslag is echter gering. De NASA houdt het vooralsnog op een kans van 1 op 300. Er wordt verwacht dat dit getal nog verder zal dalen, nadat er meer observaties zijn uitgevoerd. Desondanks is de asteroide, genaamd 2004 MN4, wel de potentieel gevaarlijkste ooit.

bron: www.msnbc.com www.vlieghoger.nl

2012 joh? Dacht dan dat Niburu voorbij kwam....

MOOIZO, ik hoop dat het dan eindelijk zover is, geen geouwehoer meer op deze klote planeet. zijn we gelijk overal vanaf...
---------------------------------------------------------

precies(Y)
laatste aanpassing
als ze er maar een film van maken en dat denzel washington mij gaat spelen kunnen we zien hoe ik de wereld heb gered hahahahahahahaha
Als ze kunnen berekenen dat die komeet over 35 jaar inslaat. Kunnen ze in 2025 heus wel berekenen waar. En als ze weten waar hij inslaat kunnen ze best voor 1 miljard dollar een kunstof plaat op die plek neerleggen waar hij inslaat zodat er bijna geen schokgolven zullen zijn.
serina> volgens mij ben jij een beetje dom. als zo'n ding neerstort op aarde, maakt niet uit waar.
dan krijg je een klimaat verandering waar je U tegen zegt
misschien wel duizenden jaren geen zon meer. en langzaam aan zal al het leven sterfen, en dan mogen de bacterien het weer overnieuw proberen .
serina> volgens mij ben jij een beetje dom. als zo'n ding neerstort op aarde, maakt niet uit waar.
dan krijg je een klimaat verandering waar je U tegen zegt
misschien wel duizenden jaren geen zon meer. en langzaam aan zal al het leven sterfen, en dan mogen de bacterien het weer overnieuw proberen .

De mens is slim genoeg om een wapen te creeren, of bv zoiets wat ik voorstelde iets van een vangnet achtig iets te maken. Dan moet de economie maar stil gelegt worden en is geld overal niks meer waard.

Als het er echt van komt zijn er geen oorlogen meer, dan werkt de mens samen aan plannnen.

Durf te wedden dat het witte huis ergens wat schetsen heeft hierover.

waar maken we dat vangnet dan aan vast ? de maan ?

Maar ik neem aan dat als men 25 jaar bedenk tijd heeft, men wel wat heeft verzonnen.
En anders huren we gewoon weer een ge pensioneerde olieboorder in.

denk niet dat de aarde meteen zal vergaan!!!!! maar laten we hopen dat dat ding valt in het midden-oosten zijn we daar ook meteen vanaf!!

kan het niet het huis van Geert Wilders zijn dan?

(effe voordat ie dit leest, en zich bedreidg zou voelen: Nee ik wil U niet dood, dus klaag me niet aan. Ik vind u best aardig, zeker als u zou besluiten te kappen met nodeloos gezwam over uw veiligheid, en onze donkere mede mens en andere populistische-praat-die-wel-aannemelijk-klinkt-maar-niet-reëel-is, de politiek uit zou stappen, en eens naar een kapper zou gaan)

2 youri: daar is deze komeet dan weer veel te klein voor. voor de veranderingen die jij beschrijft heb je toch al snel een komeet met een doorsnee van zo'n 2 kilometer nodig. natuurlijk zullen de gevolgen van een komeet met de doorsnee van bijna 500 meter ook gigantisch zijn.

2 firestarter: de mens is inderdaad wel slim genoeg, maar om iets effectiefs te ontwikkelen en dit ook nog tijdig te kunnen inzetten tegen een grote komeet heb je meer dan 25 jaar nodig. en een vangnet...? daar gaat zo'n komeet echt veel te snel voor, is die veel te heet voor, e.d.!
laatste aanpassing
als ze er maar een film van maken en dat denzel washington mij gaat spelen kunnen we zien hoe ik de wereld heb gered hahahahahahahaha

hahaha :respect:

mag ik ff in je la pissen dan??