| Betreft: | evenement: Headfuck, zaterdag 25 december 2004 om 22:00 |
begin was minder; want veel drukte en te veel tering volk;
maar na half uurtje / uurtje veranderde dit wel
Tieum
Noize Sup.
Ophidian
Endymion
vond op het einde wel catscan en outblast niet echt lekker gaan maar dt is mijn mening. top feest voor geen goud willen missen; lekkere dik hardere gem. bpm dus hardcore afwisselen met terror is goed.
maar na half uurtje / uurtje veranderde dit wel
Tieum
Noize Sup.
Ophidian
Endymion
vond op het einde wel catscan en outblast niet echt lekker gaan maar dt is mijn mening. top feest voor geen goud willen missen; lekkere dik hardere gem. bpm dus hardcore afwisselen met terror is goed.
Was echt een vet feest.
In het begin toen ik in de rij stond om naar binnen te gaan moest ik zelfs me telefoon aanzeten om te kijken of er geen drugs inzaten. Verder niet zo boeiend maar ze zoeken het wel heel erg ver moest nog net niet aantonen dat ik een pruik had waar ik iets onder zou kunnen verstoppen
Mark N & Simon Underground
In het begin toen ik in de rij stond om naar binnen te gaan moest ik zelfs me telefoon aanzeten om te kijken of er geen drugs inzaten. Verder niet zo boeiend maar ze zoeken het wel heel erg ver moest nog net niet aantonen dat ik een pruik had waar ik iets onder zou kunnen verstoppen
vond het net druk genoeg, werd wel lekker gedraait ( duurde wel eventjes voor dat begon )
noise suppressor
endymion
noise suppressor
endymion
was wel leuk feestje 

![[020]Spoetnik[020].](/images/user/77681_2632613.gif)