Partyflock

Forumonderwerp · 734145

nou??\

ik vond de muziek wat minder.. maar te leuke mensen waren er (Y)

tieum was heerlijk, lekkere rauwe shit

Was ecgt wel een bruut feestje... bonkte zeer hard :)... alleen beetje kk dat degene met wie ik meerijde naar huis wilde om 4 uur :(... beetje heel erg verkk.. maar ja... al met al een zeer goed feestje...
Volgende keer maar weer met een groepie gaan kijken Max ;)

En duidelijk maken dat die gasten op moeten tyfen :D

Artiest Sentinel
:yes:
Ik zeg: schoonmaakacties 8)

Maar het publiek maakt voor een groot deel het feest. Geen zin om me een hele nacht te lopen irriteren, aan dat soort amoebe's

was voor mij dan ook een nacht van ogen dicht en enjoy de herrie :respect:
:D
laatste aanpassing

Tijd om op te ruimen... zeg ik hoor :D
Is toch beter dat ik niet gegaan ben, anders stond ik denk ik binnen 10 min weer buiten :X
Artiest Darkage
Ik kon godsverdomd echt niemand meekrijgen van hier uit. Maar het wazigehalte lag zo te zien hoog, dus qua sfeer zal ik weinig gemist hebben. De muziek daarentegen, :x

sfeer was grimmig ... muziek beestachtig :P
Ja ho maar weer ;)
begin was minder; want veel drukte en te veel tering volk;
maar na half uurtje / uurtje veranderde dit wel

Tieum :)
Noize Sup. :-)
Ophidian :)
Endymion :)

vond op het einde wel catscan en outblast niet echt lekker gaan maar dt is mijn mening. top feest voor geen goud willen missen; lekkere dik hardere gem. bpm dus hardcore afwisselen met terror is goed.
Dit vind ik niet erg, maar zolang jullie maar niet over Mark N & Simon Underground beginne..;)
Zie mijn post geplaatst om 12:26 :x
laatste aanpassing
Grrrrr...;p
Ik vond het echt vet!! Alleen die muziek was af en toe beeeetje vaag ;)
Ga nog ff door jullie met z`n allen !

Was echt een vet feest.

In het begin toen ik in de rij stond om naar binnen te gaan moest ik zelfs me telefoon aanzeten om te kijken of er geen drugs inzaten. Verder niet zo boeiend maar ze zoeken het wel heel erg ver moest nog net niet aantonen dat ik een pruik had waar ik iets onder zou kunnen verstoppen :P

:respect: Mark N & Simon Underground

jammer dat er triest volk rondliep.
Stamp het er nog erger in..
vond het net druk genoeg, werd wel lekker gedraait ( duurde wel eventjes voor dat begon )
noise suppressor :respect:
endymion :respect:

nou queen het was zeker gezellig ik heb me zeker vermaakt met je en de rest
bryan

En dat gaat nog erger worden ook!!!! En terrecht,, mislukkelingen in de maatschappij zijn t!!!!
laatste aanpassing
Vind het jammer voor degenen die wel geweest, maar baal er zo erg van dat ik niet ben geweest. Dus mensen ff niet zeggen hoe vet Simon Underground & Mark N waren please ? ;p
Artiest {SHOWLIST artist 56391, 2037}
was oke. goede muziek (y)

Super!!!!! :D:D:D:D:D

Super!!!!!

jammer ;)

tja foute sfeer en vooral publiek :s

laatste uurtjes heb ik me nog ff vermaakt

22 jan ben ik er weer in de hem
met de ECHTE partypeople
mindcontroller(y)

mindcontroller

:P :bounce: :yes: :D
Ben ik blij dat ik naar Oberhausen ben geweest ;)

ja was het daar wel gezellig :p

Ik vond het wel heel vet :D
Goede muziek (Y)
Veel kut volk, maar het mooie was dat je hun lekker kon irriteren en als ze iets wouden doen er mooi uitgegooit werden ;)
Marc :kwijl:

Ook heel bruut met veel buitenlanders staan lullen, grappig dat die helemaal hierheen komen daarvoor :D
Ik heb me der zeker wel vermaakt veel bekende tegengekomen muziek was lekker vooral de Terror in zaal 2 :D
mindcontroller mindcontroller, vinden die wazi's niets, dus dat word een toppie feesie!!!

hehe ja ,heb je ze zien staan brulle buite dat ze niet binnenmochten,eruitgegooid ware :p

juist jorg
(y)
laatste aanpassing

Had Simon Underground en Mark N niet willen missen, maar ik ben achteraf toch blij dat ik niet geweest ben nu ik dit hier allemaal lees
Was een leip feesiej..
all1 indd jammer van dat "k*tvolk" wat er rond liep maja

Mijn aaf is weer mooi geheadfuckt:D
Er werd (y) Gedraaid,(Y) Geluid, het was niet TE druk :bounce: (y) Sfeer (ondanks de vele wazi's:s)

Oftewel ik heb me weer uitstekend vermaakt :yes:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
22 jan ben ik er weer in de hem
met de ECHTE partypeople
mindcontroller(y)

:yes: :yes: :yes:
had er toch echt meer van verwacht :s :/

maar TIEUM was meesterlijk :d :yes:

kut pogo, raar volk :vaag: geen opbouw van muziek ofzo. gelukkig was ik met een paar leuke mensen anders was ik snel weer weg..
Het was weer een lekker rag feessie .. me broek en schoenen weer zwart zoals altijd .. gehakt als een beest
Goed feest!! Lekkere hardcore & terror gehoord. Vooral Noisekick vond ik erg gaaf. Alleen weer teveel van die pogo kneuzen. Dat soort gasten verdienen een nekschot.
laatste aanpassing

beter feesie :yes: :bounce: