| Betreft: | evenement: Integrate, vrijdag 4 februari 2005 om 22:00 |
hebben jullie nog vragen voor de dj's of suggesties over welke platen ie moet draaien ?? let me know
van mij mag rush wel weer ff gaan mc-en
Spenker!!!!You lucky one
Vraag idd of ie dat wil doen!
Echt maximaal!
Voegt toch wat toe in z'n set vind ik
En ik vraag me af waarom hij als donkere dj zo gefaccineerd is door stevige techno?
Er zijn wel meer donkere dj's maar die draaien toch echt tja, Detroit stijl ...kijk maar naar Saunderson,Derrick May Carl Craig enz.
Maar waarom dit harde genre?
Heb wel zwaar respect voor hem, hoe hij dit op het publiek over brengt.
Eén bonk ENERGY!!!
laatste aanpassing
Je weet dat ik natuurlijk ook maar wat zeg 
Net zo'n vraag als: Waarom draait de ene helft van de Duitsers zwaar dronken-schlagerhouse en de andere helft hard-techno ?!
Mensen verschillen...
Rush wilde waarschijnlijk destijds niet net zoals alle anderen zijn en vond in de hardere techno zijn stijl... En dat is maar goed ook, want in Detroit zou hij nooit zo goed zijn geworden als een May of Mills
Net zo'n vraag als: Waarom draait de ene helft van de Duitsers zwaar dronken-schlagerhouse en de andere helft hard-techno ?!
Mensen verschillen...
Rush wilde waarschijnlijk destijds niet net zoals alle anderen zijn en vond in de hardere techno zijn stijl... En dat is maar goed ook, want in Detroit zou hij nooit zo goed zijn geworden als een May of Mills
Tes... Fuck you
Ik heb vroeger nog met Valentino geknikkerd man
Ik heb vroeger nog met Valentino geknikkerd man
waarom moest ik dan een meet&greet regelen
geeft niet hoor.. volgende keer knikker ik wel backstage met 'm bij CC&friends.. ga ik eerst oefenen met jou, en dan kijken of ie jouw technieken nog herkent
Dan sta je dus net tegen het topje van mn .. 
Istie maar 5 cm?!
Tis vrijdag middag en het gaat allemaal weer helemaal nergens over....heerlijk!
Vind dit anders behoorlijk hoogstaand niveau hoor
Bovendien gaat het over LE-VENS-BE-LANG-RIJK-E zzaken
Wie er vanavond vooraan staat bij Kanzyani