Partyflock

Forumonderwerp · 732377
een topic met de naam "wat is de beste hardcore dj werd beantwoord met:
NiCoLeEe 19 december 2004 00:09
angerfist

*zucht*

een producer = iemand die muziek maakt, al dan niet om het op plaat of CD uit te (laten) brengen.

een dj = iemand die deze platen en/of cd's aan elkaar mixt

een liveact = dit is wat moeilijker, want je hebt hier verschillende soorten in:
1 je kan bijv. een cd of DAT tape laten rollen en met een microfoon slap lullen (evt. met vlaggen / stadionfakkels in je hand).
2 live terplekke muziek maken (evt een stuk voorprogrammeren en daar live overheen gaan).

Een dj hoeft niet per see een producer of liveact te zijn, een producer hoeft niet per see een live act of dj te zijn...

ik hoop dat mensen nu het verschil een beetje doorhebben, en niet meer zulke domme opmerkingen maken...
amen :)

Artiest Balbasaur
Ach, negeer ze gewoon, doe ik bij hun ook altijd, wordt bij mij ook vaak genoeg gedaan, iedereen blij:)

ben multi ;)
ben multi

Das 3 dan :9

Om er nou gelijk een topic over te openen?? :S
We weten wel dat JIJ een laif-ekt bent :9
Zo toch weer ff aandacht gehad :frusty: :Z
en dat slaat op??

Artiest Vinnybunny
wist jij dat me dat niet boeit?

haahhahahahahahahaha ik lig dubbell :P
zo gevat was et anders niet :P

Werkzaam bij KraakPiep
Heel goed Niels voor de uitleg. Hoop dat mensen het eens lezen en begrijpen.
kleine kans denk ik, chris...
idd kleine kans, ik kreeg gelijk...

net alweer een uberdom gesprek gehad op SLSK daarover...
*zucht* sommige mensen :S

Heb ik die zeker net weer gemist?
was via PB op SLSK...

wacht, ik PB et je
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Ach ze zullen het nooit snappen. Ik kan wel 100 keer uitleggen wat ik doe, ze blijven vragen of ik nog ergens moet draaien de komende tijd. Het is gewoon een soort van desintresse denk ik. De meeste mensen verdiepen zich tot een bepaald punt en niet verder.
Dus ja, als mensen vragen of ik nog moet draaien, zeg ik meestal "ja, daar en daar":)
Artiest X-Side
Dat "moet je nog ergens draaien" wordt zelfs nog aan je gevraagd als je MC bent. :S

Sommige mensen hebben er echt de ballen verstand van. :/
een mc is anders behoorlijk duidelijk...
da's zo'n irritant flikkertje met een microfoon :9

en dirk, je hebt gelijk... doe ik tegenwoordig ook ;)
Slet! :[

Er zijn anders genoeg 'live-acts' die draaien...
Tenminste...en cd of minidisk (al dan niet ter ondersteuning) opzetten vindt ik persoonlijk niet helemaal live...