Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.
Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!
ik weet ook nog een leuk mopje,stel je bent bijna 31 jaar en probeert de manschappen op het topic een beetje in bedwang te houden,wat krijg je dan??????
dat is Diba z'n eigenschuld .had hij maar niet moeten provoceren met Amstel-cup .Hij spugende daarin naar ons vak ;eigen schuld,maar ja niemand weet dat natuurlijk,dus iedereen vind dat weer zielig,en t mag niet blabla....
laatste aanpassing
Inderdaad....Er zijn geen ziektes of geslachtsdelen ten gehore gebracht dus nou moeten ze weer iets anders hebben om over te kunnen janken bij de KNVB....Kesler mag van mij part afsterven...
ik vind voetbal ook leuk trouwens,tenminste de entourage er omheen. vd zomer hield ik me meer bezig met de vrouwtjes in het cafe als met dat hele fucking voetbal op het grote scherm. laat ik het zo zeggen,ik heb toen ook gescoord
Mensen ik ga jullie weer verlaten ik gaat me tas pakken en on tour richting Garderen
voor de Admiraal
En natuurlijk een kusje voor Zwitsal
militairen zijn toch die vreemde wezens ??????????????
zekers vreemde wezens!!! en onbetrouwbaar
landsmeer doegie
hebben we het toevallig over de zelfde of zijn ze allemaal zo???
xxx
ze zijn allemaal zo!!! ze voelen zich nog al wat maar, ze zijn vaak wel lekker
ja das waar.
haha we mogen ze eigenlijk niet allemaal het zelfde zien he, omdat 1 of 2 van die eikels niet te vertrouwe zijn, of zich niet aan afspraken houden................ik zal geen namen noemen, maar had jij niet iets met ene sander
xx