Partyflock

Forumonderwerp · 731943

Werkzaam bij Struikgewas
Ajaks-auxerre denk niet dat ze het gaan redden :D

Ja jammer stanley, die bal was ook zo lastig

Lekker gepakt stanley (y)
Nee maar wat kan jij wel Johan :d
Vind je mooi he? Ajax plaatjes zoeken... :-D
ajax gaat tege de vlakte vanaaf :smoke:
zker zijn onvergetelijke momenten :d

en die beelden zie je natuurlijk niet op studio neus :no:
Binnen kort zie je helemaal niets meer op studio neus :-D

Studio neus.. :no:

Piep piep calimero..

8)
heb jij al die beelden gezien van de vorige x dat ze tegen auxerre moesten :no:

studio neus dus :yes:
VInd het ook stom, dat ze geen golf uitzenden...

Wat jij wilt..

Studio Neus

:cry: :cry: :cry:

Niet eerlijk, oooh nee :no:

Tiger Woods hooligans

met zo'n club, een houten 7 of zo, kun je serieus iemand zijn pannetje inslaan :yes:
laatste aanpassing
joh sprintver. afca heeft geen houten 7 nodig, dat is alleen maar nadelig op hun sprintprestaties tijdens de "confrontatie"
Artiest Faux
elm street jij ook hier?ouwe nicht.. weten je homo vriendjes wel dat je stiekem voor ajax ben?
jah en dan die mooie auto's nog bij golf:P die kleine karretjes:P

ouwe nicht.. weten je homo vriendjes wel dat je stiekem voor ajax ben?

het is Jortje niet, de gay F III R uit neuscity !
hahaha wis je het nog niet? jortje & elm street neuken af en toe met elkaar!! .. ik dacht dat jij dat wel wist ouwe...

shit!! elm street heb ik nou je geheimpje verklapt :)

:O
nu je toch bijna alles al verklapt hebt, vertel dan ook ff dat je zelf ook altijd meedoet en dat die gaypartys bij jou plaatsvinde, en dat we altijd jou in je kont neuken in estafette en dat iedere x weer ;)
nou moet je niet gaan liegen he elm street...

ouwe verhalen man.. nou begin je echt op legend te lijken hoor!! of is dat normaal daar bij jullie?

denk dat die verhalen normaal zijn daar :yes:
ik probeer op niemand te lijken, miss hebben we dezelfde mening flipper :O

2 gaultier

met zo'n plaatje in je eigen inbreng, denk ik toch dat jij de gay hier bent !
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
tjah...ben niet bepaald een liehebber van ajaks...maar t nederlands voetbal moet ff ze best blijven doen
harde kern...:gaap: erg origeneel voor een kind van 45

heeft niets orginaliteit te maken, maar keiharde realiteit ! Jij maakt iemand uit voor gay, zonder dat daar een reden voor is, dus wie de bal kaatst moet hem terug verwachten. ook de toevoeging 45 jaar is volkomen onnodig, maar idd voel me nog steeds jong, dus dank je !
graag gedaan kind!! en als je nog een keer van die mooie realitie verhaaltjes heb, ken je me altijd PBen..

maar ga nu eventjes de stad in op zoek naar een vriend voor elm street... je weet toch- elm street ik vergeet je niet ;)
is goed, kom je zelf dan ook langs oelewapper
Leuk he, dat internet :lief:
enig (y)
NOVEMBER 2002: PSV - AUXERRE: 3-0
MAART 2004: PSV - AUXERRE: 3-0
NOVEMBER 2004: AZ - AUXERRE: 2-0
FEBRUARIE 2005: 020 - AUXERRE: 0-2

Let maar op, de verdediging (als je het al een verdediging mag noemen) van 020 maakt geen schijn van kans tegen Kalou en de aanval van 020 stelt ook nix voor. Dus zou niet weten waarom auxerre problemen moet hebben met de beste van de subtop.

Dit filmpje kwam ik trouwens nog tegen op een site van utrecht, is zekers de moeite waard :D

http://www.utregthebest.nl/site/downloads/film/fcuaja_home.wmv
laatste aanpassing
gelukkig won de plaatselijke fc toen ook met ruime cijfers

of heb ik dat nu weer mis?
Voor het eerst in 5 jaar won 020 uit bij Utrecht...

Heel knap (Y) bijna net zo knap als in 1 seizoen 2x niet kunnen winnen tegen ADO.
En de 3e zit eraan te komen....
laatste aanpassing
ow sorry, jullie hebben natuurlijk niks wat jullie voor het eerst in de 9 jaar hebben gehaald?

of was er toch wat?

sufferd dat je er bent
Heel knap

ach, dat viel wel mee

liever eens in de 5 jaar winnen van utrecht dan eens in de 9 jaar een keer de 2e ronde van de CL halen

als in 1 seizoen 2x niet kunnen winnen tegen ADO

dat is zeker slecht, dat zal ik nooit tegenspreken
Wij spelen tenminste 9 jaar achter elkaar CL Voetbal, terwijl 020 de afgelopen jaren nog weleens blij mocht zijn met UEFA Cup voetbal. Ook dit jaar weer... ;P
laatste aanpassing
Kunt denk ik beter 7 jaar UEFA cup en 2x uitschieter tot kwartfinale CL hebben dan 9 jaar 1e ronde CL en dan eruit :P
Wij spelen tenminste 9 jaar achter elkaar CL Voetbal

Die ene ronde(Y) :gaap:
9 jaar achter elkaar cl spelen, en elk jaar geen moer presteren

nou, waar je trots op kan zijn
lijk me nogal altijd beter als niks presteren en een grote mond hebben :O
Jeffrey, heb jij eigenlijk wel verstand van voetbal?? :S

Zoek anders even naar de uefa club coëfficiëntenlijst van 2005 en kijk ff wie er de afgelopen jaren de meeste punten heeft behaald voor het nederlands voetbal.

Tip: doe geen moeite, 020 staat ver achter op PSV en Feijenoord.... :D
en door 020 is nederland die 3e CL plaats kwijt
laatste aanpassing
idd de feiten liege er niet om,

ik zou maar oppasse dat az jullie niet inhaalt ipv je muil open te trekken met onzin, maarja zijn we onderhand wel gewend in 020, wij zijn ajks, wij zijn de beste :x
maar dit jaar presteren ze wel in de CL ;P misschien kunnen ze nog wel eens voor een flinke verrassing gaan zorgen in de CL :D
Jeffrey, heb jij eigenlijk wel verstand van voetbal??

ja, daarom ben ik een Ajax supporter

Zoek anders even naar de uefa club coëfficiëntenlijst van 2005 en kijk ff wie er de afgelopen jaren de meeste punten heeft behaald voor het nederlands voetbal.

ow, gaan we zo beginnen?

moet ik even de resultatenlijst van Ajax erbij halen, ik bedoel als we toch zo gaan beginnen weet ik er nog wel 1