magere 1-0 denk ik 
NOVEMBER 2002: PSV - AUXERRE: 3-0
MAART 2004: PSV - AUXERRE: 3-0
NOVEMBER 2004: AZ - AUXERRE: 2-0
FEBRUARIE 2005: 020 - AUXERRE: 0-2
Let maar op, de verdediging (als je het al een verdediging mag noemen) van 020 maakt geen schijn van kans tegen Kalou en de aanval van 020 stelt ook nix voor. Dus zou niet weten waarom auxerre problemen moet hebben met de beste van de subtop.
Dit filmpje kwam ik trouwens nog tegen op een site van utrecht, is zekers de moeite waard
http://www.utregthebest.nl/site/downloads/film/fcuaja_home.wmv
MAART 2004: PSV - AUXERRE: 3-0
NOVEMBER 2004: AZ - AUXERRE: 2-0
FEBRUARIE 2005: 020 - AUXERRE: 0-2
Let maar op, de verdediging (als je het al een verdediging mag noemen) van 020 maakt geen schijn van kans tegen Kalou en de aanval van 020 stelt ook nix voor. Dus zou niet weten waarom auxerre problemen moet hebben met de beste van de subtop.
Dit filmpje kwam ik trouwens nog tegen op een site van utrecht, is zekers de moeite waard
http://www.utregthebest.nl/site/downloads/film/fcuaja_home.wmv
laatste aanpassing
Kunt denk ik beter 7 jaar UEFA cup en 2x uitschieter tot kwartfinale CL hebben dan 9 jaar 1e ronde CL en dan eruit 
Jeffrey, heb jij eigenlijk wel verstand van voetbal?? 
Zoek anders even naar de uefa club coëfficiëntenlijst van 2005 en kijk ff wie er de afgelopen jaren de meeste punten heeft behaald voor het nederlands voetbal.
Tip: doe geen moeite, 020 staat ver achter op PSV en Feijenoord....
en door 020 is nederland die 3e CL plaats kwijt
Zoek anders even naar de uefa club coëfficiëntenlijst van 2005 en kijk ff wie er de afgelopen jaren de meeste punten heeft behaald voor het nederlands voetbal.
Tip: doe geen moeite, 020 staat ver achter op PSV en Feijenoord....
en door 020 is nederland die 3e CL plaats kwijt
laatste aanpassing
maar dit jaar presteren ze wel in de CL
misschien kunnen ze nog wel eens voor een flinke verrassing gaan zorgen in de CL 
Jeffrey, heb jij eigenlijk wel verstand van voetbal??
ja, daarom ben ik een Ajax supporter
ow, gaan we zo beginnen?
moet ik even de resultatenlijst van Ajax erbij halen, ik bedoel als we toch zo gaan beginnen weet ik er nog wel 1