0-2 met héél smerig voetbal Groningen krijgt de beste
kansen en met 2 smerige counters scoren die neuzen
kansen en met 2 smerige counters scoren die neuzen
hou jij ff op mafklapper, pisvee is al een heel jaar anti voetbal, speelt alleen maar op zeker en is ongelofelijk saai voor het publiek
dus ga JIJ aub geen commentaar leveren op Ajax
die neuzen
en verzin zelf een naam tegen ons, praat is een keer die kakkerlakken niet na, stumperds
domme ajax kom vervolg uit die bussen dan mietjes
Gaan liever met elkaar spelen dan vechten tegen de gehate Joden die gevaarlijke hooligans van groningen. 

Eigenlijk kan die noodverordening en al die fuiken me ook geen reet interesseren. groningen had toch niet willen matten. Mietjes!
En nog 0-4 winnen ook. Beetje jammer dat Mamsie hier niet meer reageert. Topikje over openen.
Eigenlijk kan die noodverordening en al die fuiken me ook geen reet interesseren. groningen had toch niet willen matten. Mietjes!
En nog 0-4 winnen ook. Beetje jammer dat Mamsie hier niet meer reageert. Topikje over openen.
ach man lul niet zo dom internet hooligans
Goh je hebt het gehoord boy nou we hebben hier te maken met een echte hooligan en J1966 je moet niet zo dromen.Jullie hebben ons niet uit gedaagd, er was toch ook helemaal niks op eigen gelegenheid ik heb vier keer kunnen kijken(tijdens de doelpunten zal het ff voor je uitleggen) of er boys uit A waren maar alleen in het uitvak.En daar zat niet veel soeps tussen.

![[MB]Teddy[CatC]](/images/user/154597_545573.jpg)