Partyflock

Forumonderwerp · 730284

Zag net op www.sportone.nl dat onze vrienden met 1200 man mogen komen :D wordt dit een feest of niet???

Laat u horen :D

zekers op vakkie u :p

Zat vorig jaar redelijk in de buurt ja :P

kom on
Ik zeg, boefjes komen pas weer een half uur van tevoren aankakken

gewoon net als wij 3 uur van tevoren aanwezig zijn

3 uur van te voren bij een wedstrijd waar Ajax geeneens aan mee deed, en dan nog verstoppertje spelen in amsterdam.....

Kan me nog wel herinneren dat we twee uur hebben lopen wachten op de Amsterdamsestraatweg.......... Waar waren jullie toen??

Niet zo'n grote mond rai, we zijn er vaak genoeg geweest, en een kwartier voor of na de wedstrijd maakt geen ene moer uit!!!!

Voor de rest.. :bier:
laatste aanpassing

gaaaaaaap adhd slaap lekker julie komen nooit wij gaan teminste in julie centum zitten
Ik heb jullie de laatste twee jaar ook niet los gezien hierzow...... Maar ik ga inderdaad lekker slapen, maar zo te zien heb jij dat niet nodig, je leeft al in een DROOM!!!!

hhahahaha nou val ik om van lachen:p
Blij dat ik je zo vrolijk kan stemmen!!!! :D :D

Wanneer is deze wedstrijd eigenlijk!!!!

:D

Maar wees eens eerlijk.............Zou wel mooi zijn als we elkaar tegenkomen, waar dan ook!!!

Ja toch!!
Kijk als iedereen in Nederland altijd los naar alles en iedereen zou gaan, zou het elk weekend gezellie zijn.... Maar dat is een utopie...........

En nou niet zeggen dat jullie wel altijd los gaan!!!!

:D

dat hoor je mijn ook niet zeggen dat we elke week los gaan kijk en ik hoop zekers dat we elkaar tegen kome 23 januari
Tering koud dan, je herkent me aan mijn muts.... :p :9

Laterssss............ :bier:

is goed cheers en de mzzl
3 uur van te voren bij een wedstrijd waar Ajax geeneens aan mee deed, en dan nog verstoppertje spelen in amsterdam.....

kom uhhh Rene!
Die dag ervor was ik nog in de hemkade en toen heb ik zelfs doorgegeven dat we kwamen :yes:

En als je er 3 uur bent dan noem ik dat geen verstoppertje meer spelen en jullie niet meedoen aan een rel???jaja is goed Reneetje ;)

Tering koud dan, je herkent me aan mijn muts

Die kop heb ik al te vaak van dichtbij gezien :yes: dus die vergeet ik niet ouwe!:P

Slaap lekker dames (k)

Raimond :respect:

Geen geouwehoer meer.. Gewoon KOMME!!!! en niet weer zover weg maar nu gewoon naar de stad!! :yes:

Hammazzel
gewoon komen?

dat zeiden wij ook in de zomer, 2 keer achter elkaar wel te verstaan

dus wat nou geouwehoer?

Die dag ervoor was ik nog in de hemkade en toen heb ik zelfs doorgegeven dat we kwamen

ja rai, maar Amsterdam is groot sjaak, waar de fuck zaten jullie toen? we hebben die dag 10.000 keer gebeld waar jullie zaten, later hoorde van een spotter dat jullie op max euweplein zaten, want jullie vertelden niet waar!

en niet weer zover weg

oja, dat weer
wie viel ook alweer een cafe met studenten en normale mensen aan bij de RAI ver buiten het centrum
laatste aanpassing

maar jef hoe vaak zeggen julie dat julie komen en dan komen julie niet kijk julie heb nog steeds wat goed te maken bij ons wij niet bij julie de zet is aan julie
de zet is aan jullie, de bal ligt bij jullie

we hebben een poging gewaagd vorig jaar, we weten hoe dat is afgelopen, sommige jongens hebben amper een voet op de grond kunnen zetten of ze lagen al met hun kop op de grond met een kist van een ME`er in hun nek

wij kunnen een stuk minder omdat we nog beter in de gaten worden gehouden dan de Hofstad-groep en andere moslim-extremisten
a rai, maar Amsterdam is groot sjaak, waar de fuck zaten jullie toen? we hebben die dag 10.000 keer gebeld waar jullie zaten, later hoorde van een spotter dat jullie op max euweplein zaten, want jullie vertelden niet waar!

We spreken volgende keer wel gewoon af voor het home bij de Arena :D
Dan zijn we wat makkelijker te vinden;)
:P hahahaha :kusje2:

Ach wij komen tenminste nog weleens in Amsterdam, kun je van veel clubs niet zeggen :x

maar jef wie wordt nou niet in de gaten gehouden daar hebben julie niet alleen last van hoor maar ps ray al spreek je met z af voor hun home dan durven ze nog te beweren dat we niet geweest zijn
Nou uhhh Riksie denk dat het voor het home er wel iets heftiger aan toe gaat daaro!!:yes:

Maar goed 1997 zal ik niet zo snel meer vergeten op het janskerkhof :D
Maar goed Raitjuh gaat effe shoppen
doeg lieve mensen (f)
ja hoor riks, tuurlijk

ik beweer niet dat jullie niet geweest zijn
maar jullie doen alsof wij ook niks ondernemen

maar jef wie wordt nou niet in de gaten gehouden daar hebben julie niet alleen last van hoor

toch grappig dat je dan met een volle bus zo naar Amsterdam kan rijden en een vol uur zonder politie ergens zit

dat gaat bij ons namelijk niet, leg dat is uit als je wil

doei ray shop ze
Ach wij komen tenminste nog weleens in Amsterdam, kun je van veel clubs niet zeggen

jullie en NEC, dat was het

denk dat het voor het home er wel iets heftiger aan toe gaat daaro!!

nee man, hoe kom je daar nou bij
zelfs dan beweren we dat jullie niet geweest zijn
toch grappig dat je dan met een volle bus zo naar Amsterdam kan rijden en een vol uur zonder politie ergens zit

dat gaat bij ons namelijk niet, leg dat is uit als je wil

Uitleg?
Wij zijn misschien wat proffesioneler om de police te ontlopen!!
Jullie verkondigen vaak al dingen op internet en dan is het gauw gebeurd of jullie hebben boterbabbelaartjes die met the police praten :yes:

Maar goed Jeff, eindeloze discussie joekie, schiet allemaal niet op!!
Goed weekend, laterzzzz

jef je weet ook donders goed dat julie niet de enige club zijn die in de gaten wordt gehouden al doe je het wel zo voor komen
oja, we hebben inderdaad lopen verkondigen dat we naar zuilen zouden gaan :S

jullie hebben boterbabbelaartjes die met the police praten

en nu heb je het precies bij het rechte eind, dat is bij ons het geval
ik zeg het al een paar jaar, er zijn bij ons mensen die lullen, maar ja
wie?
laatste aanpassing

ow god, wat een bijster orgineel plaatje

halve kut nazi, rot op man kut kind

hahaha
oja, we hebben inderdaad lopen verkondigen dat we naar zuilen zouden gaan

Kies volgende keer effe wat anders uit!
Jullie stonden onderhand naast me huis ;)

lekker zooitje dan als julie je eigen mensen niet kennen vertrouwen dan hadt ik toch maar eens uit gezoicht wie het ken zijn dan maar ja zo slim zijn de meeste niet bij julie dus
riks, dat weet ik ook wel lampekap maar hoe is het mogelijk dat NEC met 100 man zo kan uitstappen in Amsterdam en jullie met 150 man een uur in Amsterdam kunnen lopen?

omdat wij mensen onder ons hebben die lullen, Rai zei het heel goed net

en Rai weet ook hoe het bij ons er aan toe gaat, we spreken Rai namelijk wel vaker dan alleen op PF net zoals andere gasten
ja idd, lekker zooitje bij ons ja

er hangen zoveel mensen eromheen dat je af toe niet eens weet wie wie is man

hahaha niet zo huilen jeffrey

ja dat weet ik ook wel jef dat julie hem vaker spreken
maar ja zo slim zijn de meeste niet bij julie dus

nee, kan kloppen

:z

bijgogem
en Rai weet ook hoe het bij ons er aan toe gaat, we spreken Rai namelijk wel vaker dan alleen op PF net zoals andere gasten

B)
Tja Riks contacten moeten wel een beetje warm gehouden worden dus dan moet Raitjuh zich maar opofferen;)

Hey goed weekend, ben nu echt weg (k)
laatste aanpassing

jammer dat de " vanavond niet naar De Nightmare durven komen :(

hahahaha

doei ray

Waarom ben ik een halve nazi?
ow, sorry ik beledig je met halve nazi?

hele nazi dan, ook goed

alter er zijn nu volwassene aan het praten weg wezen dus

hahaha je praat poep weet je dat

doei alter