Uuhm geen idee of die dat beter kan...ik heb t namelijk al helemaal gehad met die lui, en ik ga gewoon lekker t andere zaaltje in of ga een biertje drinken. Ik kan het niet aanhoren dat hardcore die kant op gaat. 
Liever vette platen en iets minder goed mix werk.
En die populaire platen zijn natuurlijk ook niet voor niks zo populair hé
Liever vette platen en iets minder goed mix werk.
En die populaire platen zijn natuurlijk ook niet voor niks zo populair hé
wat hij draaide is gewoon niet mijn smaak en
zo ver ik van andere gehoord heb draaide hij aleen maar platen die al zo veel gedraait zijn,en je gaat mij niet vertellen dat hij beter kan mixen als manu of producer
zo ver ik van andere gehoord heb draaide hij aleen maar platen die al zo veel gedraait zijn,en je gaat mij niet vertellen dat hij beter kan mixen als manu of producer
maar omdat wat hij draait jou smaak niet is, daarom vind je hem niet goed
ik heb ook dj's die ik niet lekker vind draaien, maar ze zijn wel goed
anders staan ze niet op dat feest denk ik dan ook weer
en je kan nooit op een feest alleen platen draaien die nog niet gedraaid zijn
vaak draaien ze platen die aanslaan nog ff een keer voor het publiek, en als je je set al voorbereid hebt, ga je die er niet op aanpassen
jij vind manu of producer dus beter mixen als paul, maar dardoor is paul niet meteen slecht
beetje kortzichtig he
De laatste jaren vind ik Paul wat minder.
Hij kan op zich wel goed draaien(ook al doet ie weinig trucjes,wat ik persoonlijk iets minder vindt)maar zijn producties tegenwoordig vindt ik wat minder.
Maar vroeger was dat een ander verhaal.
Vroeger was hij sowieso heel erg goed.
Holy Noise,Bald Terror enz.
Onder die namen was hij het best,gewoon de eerste Rotterdam Records releases en zo die zijn allemaal gewoon goed.
Ik begon het al minder te worden toen hij met die happy hardcore begon en zijn Holy Noise en Bald Terror heeft hij daarna niet meer gehaald vind ik.
Hij kan op zich wel goed draaien(ook al doet ie weinig trucjes,wat ik persoonlijk iets minder vindt)maar zijn producties tegenwoordig vindt ik wat minder.
Maar vroeger was dat een ander verhaal.
Vroeger was hij sowieso heel erg goed.
Holy Noise,Bald Terror enz.
Onder die namen was hij het best,gewoon de eerste Rotterdam Records releases en zo die zijn allemaal gewoon goed.
Ik begon het al minder te worden toen hij met die happy hardcore begon en zijn Holy Noise en Bald Terror heeft hij daarna niet meer gehaald vind ik.
Inderdaad Paul van Vroeger was echt goed zonder al die happy Top 40 shit erbij terekenen.
Als dj vind ik hem altijd al goed lekker netjes mixen niet teveel gekut enzo.
Tegenwoordig vind ik zijn Muziek niks vernieuwends hebben dus niet origineel meer zelfde concept als altijd.
top Producties van Paul! (mijn Favoriten)
My Name Is The Lord
Play My Game
Paul's Nightmare
Do Not Go In There
4 Steps In Hardcore
Get This Place
Rockin' Beats
Something Evil
Anti-Procastionation
The Power Of The Dark Side
Land Of Darkness
Natural Born Killers
Blackout
One Of The Two
Move
2 Seconds To Live
A World Eclipse
Rotterdam
Drummachine
Als dj vind ik hem altijd al goed lekker netjes mixen niet teveel gekut enzo.
Tegenwoordig vind ik zijn Muziek niks vernieuwends hebben dus niet origineel meer zelfde concept als altijd.
top Producties van Paul! (mijn Favoriten)
My Name Is The Lord
Play My Game
Paul's Nightmare
Do Not Go In There
4 Steps In Hardcore
Get This Place
Rockin' Beats
Something Evil
Anti-Procastionation
The Power Of The Dark Side
Land Of Darkness
Natural Born Killers
Blackout
One Of The Two
Move
2 Seconds To Live
A World Eclipse
Rotterdam
Drummachine
en je kan nooit op een feest alleen platen draaien die nog niet gedraaid zijn
vaak draaien ze platen die aanslaan nog ff een keer voor het publiek
vaak draaien ze platen die aanslaan nog ff een keer voor het publiek
Hij draait gewoon precies wat het publiek horen wil, gewoon lekker hardcore wat mooi is, en ragt!!
Hij draait naar mijn mening ook helemaal niet veel blije platen, maar gewoon echt lekkere hardcoretracks zoals het hoort.
Ik vind dat echt veel lekkerder dan die herrie van tegenwoordig.
ik vind gewoon dat Paul zich eens wat meer moet verdiepen in producties maken! en niet altijd meot inspelen op de hype.. waarom gaat ie nou platen maken waar Pogo in word aangeprezen
het hele beeld van Paul voor mij is gewoon KUT! op thunderdome begon ie goed maar als ik dan weer een keer Offensive door zijn setje hoor weet ik al hoe laat het is. die eentonige slechte producties van hem de laatste tijd gaan er bij mij gewoon niet in. verder mix techniek is wel netjes. en Paul vroeger rullez
Paul nu is echt de grootste bagger wat ik hoor!
(n)
laatste aanpassing
Ps. Paul speelt nooit in op de hype...want als je verstand heb van de scene dan is Dj Paul altijd een voorloper geweest in de scene....ook nu weer..
vroeger was hij altijd wel innovatief ja, maar je wilt me nu toch niet zeggen dat paul op dit moment innovatief bezig is? Hij is gewoon blijven hangen in zn eigen meuk.
Gio> Dus je bedoeld Paul zijn eigen stijl??
paul had vroeger anders n hele andere stijl. eerste paar releases op offensive sloegen goed aan en toen heeft paul gedacht, EEEY! wacht eens even, ik pleur nog eens 15 vinyls en 3 cd's vol met t zelfde riedeltje en dezelfde beukende kicks, dan kopen alle 14- en 15-jarigen het!
laatste aanpassing
Dus hak tot je Nikes ontploffen, Of tot je omvalt snap je dat kan mij niet verrotten, Als je maar losgaat boy en durf je dat te weigeren, Gaat je ma naar de hel om dooie gasten te pijpen. Gooi je glas in de lucht en sloop de toko, Doe zo mongool dat je neuzen sloopt met de pogo, Het maakt niet uit hoe of waarom dat we loos gaan, Want we blazen hardcore shit tot dat we dood gaan. Voor de oldskool fans hardcore sinds '91, Adrenaline OD BPM op 170, Stamp tot het breekt we verscheuren de stage, Strak als een lijn in de bus ichting de Eurorave.
Dj Paul feat Tim-Voor altijd Hardcore bedoel o.a. dit soort teksten.